Jump to content

1-Kroki do stuntu


Recommended Posts

Tak więc że na naszym forum w dziale sport jak narazie świeci pustkami postanowiłem to zmienić.Zaczynając zabawę ze stuntem musimy mieć pewną do tego maszynę, podstawowymi rzeczami jakie powinniśmy wiedzieć to to czy motor jest napewno prosty, ponieważ to boli przekonałem się o tym na własnej skórze;], później musimy wyczuć naszą maszynkę czy jesteśmy w stanie ją utrzymać przy podstawowych trickach jakie są wheelie(Jazda na tylnim kole) czy stoppie(Jazda na przednim kole), gdyż to też jest bardzo ważne, jeżeli nam się spodoba taki styl jazdy i chcemy dalej coraz bardziej się w tym kręcić to musimy się zaopatrzyć w ubiór najlepiej buzzer czy jak to się tam nazywa;] oraz ochraniacze na kolana gdyż czasem robiąc wolne tricki upadając są najbardziej narażone kolana czy też łokcie;].Co do maszyny to będzie potrzebna większa zębatka na początek coś koło 10 zębów więcej od orginalnych zębatek , do dłuższych czy szybszych jazd na tylnim kole musimy się zaopatrzyć w HB tzw Hamulec ręczny montowany pod lub nad klamką sprzęgła( robie teraz w swojej nerce HB więc tutorial dam jak najbardziej;]), stelaż będzie potrzebny lecz do zabawy ze stelażem w gre wchodzi tuning zadupka ponieważ gdzieś ten stelaż musi być przymocowany;), potrzebne nam będą Crash pady ponieważ przy takich zabawach są czasem śmieszne gleby z maluteńkich prędkości a często lusterka czy też migacze. a jednak lepiej jak motor się oprze na C-padzie niż lusterku;] które zapewne tanie nie jest. dodatkowo można sobie zamontować klatkę na silnik(też niedługo będę robić do siebie ;] będzie tutorial)Na czasie jeszcze zrobie mały opis tricków i tym podobnych aby każdy wiedział o co chodzi gdyż w stuncie każda rzecz ma swoją nazwę czy też trick i nie każdy go zrozumie.;)To jest narazie taki krótki opis tzn 1-kroki do stuntu;] na czasie pojawi się dalszy ciąg tych małych ale jakże dających frajdę kroków;]Mam nadzieję że paru osobom to się przyda gdyż nie każdy wie jak do tego podejśc;]

Link to post
Share on other sites
Suchy-wolk

Na MWB to chyba za 10-20zł jest, zgadza się? Jak dla mnie to lipa, skoro gość podczas podrzucania maszyny ma czas, żeby się odwrócić i poszukać miejsca na nogę...

Link to post
Share on other sites
Suchy-wolk

No jak się jedzie na kole (nie trenuję, to nie wiem dokładnie) widać, że podrzucając motocykl na jedno koło, trzeba się trochę napocić, aby go utrzymać przez dłuższy czas w równowadze i raczej nie ma czasu i miejsca na zabawę tak jak pokazują na tym filmiku. Chyba, że to typowa zabawa stunt'erska, a maszyna jest do tego przygotowana i kierowca zna położenie każdego elementu jak własną kieszeń - ten gość z filmiku nie wiedział, gdzie nogi postawić, więc to chyba laik, który pewnie by się wywalił 10x, gdyby tak jeździł bez zabezpieczeń po drodze :smile:

Link to post
Share on other sites
bleft-style

zależy czy smigasz i robisz wszystko przy duzych czy małych predkosciach :smile: utrzymac moto to nie problem tylko wyczuc manete tak zeby obroty były na tyle rowne zeby isc jednostajnie ...mozna podrzuc z małych predkosci i jechac praktycznie na 1-ce a mozna przy wiekszej zmieniajac biegi i wtedy rzeczywiscie nie ma czasu na rozgladanie itd

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

widze ze temat usną na sezon letni ale mam nadzieje ze na zime ruszy pelna para a kolega podesle kilka opisow trików zeby kazdy chetny w zime mogl pocwiczyc w garazu na sucho http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif

na sucho się nie da, zawsze po paru głębszych dopiero wychodzi :)Na takich symulatorach to raczej za dużo się nie nauczy, tak mi się wydaje. Nigdy nie próbowałem ale z rzeczwitościa to raczej nie ma za dużo wspólnegoPS.a tutaj świeży filmik kumpeli z Łęczycy
tak dla zmotywowania do nauki.
Link to post
Share on other sites

Te symulatory to jest jedna wiekla lipa (moje zdanie) Ja niestety w Stunt sie raczej bawic nie bede poniewaz przez jazde na kole zajezdzilem Fireblada i Ninje :P Chyba ze bede mial maszyne w pełni do tego przygotowana czyt. Przegroda w misce olejowej i odwrocony smok (to jest podstawa)

Link to post
Share on other sites

Pozatym ten co jest na Mwb Jest tak skonstruowany ze odbijamy sie od spręzyn ktore sa pod jakims katem i przez to moto nie jest na płasko.

Link to post
Share on other sites

Po drugie możesz gazu dodać na maxa i motor cie nie przytuli do ziemi w rzeczywistości byś był wbity w glebę . Według mnie najlepsza nauka to praktyka nie teoria..

Link to post
Share on other sites

A moim zdaniem te symulatory to faktycznie trochę lipa tak jak mówicie...ALEAle można na nich ćwiczyć równowagę ( pion ). A to chyba bardzo dużo prawda? Od tego wyczucia równowagi zależy wiele... Inaczej gleba na plecy...I moim zdaniem lepiej przed jazdą na kole swoim moto przynajmniej wsiąść raz na taki symulator i zobaczyc jak to jest, zeby potem sie nie zdziwic....

Link to post
Share on other sites

Taki symulator to dobra rzecz gdy chce sie opanowac niektore triki jak np. przeskok z siedzenia na bak ale do samej nauki jazdy na tylnym kole to jednak najlepiej zdobywac doswiadczenie jeżdząc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...