Skocz do zawartości

Panda


Panda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Forumowiczów.

Mam na imię Agata. O motocyklu marzyłam od dawna, ale jak to w życiu bywa różnie się układa i dopiero teraz było to możliwe. Wprawdzie zawsze wydawało mi się, że odnajdę się tylko i wyłącznie na jakimś chromowanych krążowniku szos, to na szczecie los mi sprzyjał. Po kilku jazdach jako plecak z naszym forumowym kolegą Banitą, na hajeczce zostałam skutecznie sprowadzona na ciemna stronę mocy i teraz jestem już samodzielnym kierowca Suzuki GSX 600f. Lalka sprawuje się świetnie i jak na razie zaprzyjaźniamy się ze sobą.

 

Na forum trafiłam z polecania znajomych.

 

Pozdrawiam Wszystkich, liczę na mile spędzony wspólnie czas i poznanie fajnych ludzi mających takie zainteresowania jak ja.

 

LWG

Pander Control

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Agata :smile:

 

Jajeczko ładne a Tobie powodzenia w nauce :smile:

 

LwG :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny, miło mi się z Wami tutaj spotkać :smile:

 

Witaj Agata :smile:

 

Jajeczko ładne a Tobie powodzenia w nauce :smile:

 

LwG :smile:

 

Dzieki Marta, Ogarniam Lalkę chyba ogólnie całkiem całkiem,ale wiadomo potrzeba doświadczenia, jak to znany nam kumpel mawia: " kilometry, kilometry, kilometry" ;) Tak więc jeżdżę kiedy tylko się da. Jak będę do rodziców zjeżdzała do Skierniewic, to się odezwę to może uda się nam gdzieś smignąć razem, to przez Lipce przelecę.

Pander Control

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziewczyny, miło mi się z Wami tutaj spotkać :smile: