Skocz do zawartości

Pierwsze Moto Dla Kobiety


AndrzejCBR

Rekomendowane odpowiedzi

Mam całe 166cm wzrostu i zaczynałam od GS500 - jak już wcześniej gdzieś pisałam GSa miałam ochotę wysłać w kosmos po kilku miesiącach użytkowania aczkolwiek miał swoje zalety. Na pewno przy wzroście Twojej lubej będzie lepszy od Fazera :smile: Więc od siebie proponowałabym jakąś popularną pięćsetkę, bo łatwo będzie to później sprzedać, a są to sprzęty łagodne jak baranki, więc i dziewczyna sobie krzywdy nie zrobi :smile: No i cena - na pewno przy odrobinie wysiłku znajdziecie coś godnego uwagi do 5 tysięcy złotych. Więc powodzenia :smile:

 

Aha i nie katuj jej pojemnościami mniejszymi niż 250, bo się na Ciebie dziewczyna obrazi tak samo jak za tego Rometa :biggrin:

Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję:

Suzuki GSF 500, Kawasaki GPX500S, Honda CBF 500 albo inne tanie moto. Wybierz takie do którego jest dużo części zamiennych. Źle nie życzę, ale lepiej żeby było tanie w naprawie.

Możesz założyć dużą klatkę na silnik(coś jak w naukach jazdy) to jak się moto jej przewróci na parkingu to nie będzie musiała dźwigać tak bardzo.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja chwalić będę CB 500 , Hondzia wybacza błędy , jakie się popełna , jest jak to napisała Julka potulna jak baranek , wygląd ma fajny , a jak już się z nią oswoisz to i 180 poleci :smile: Natomiast niech siada na różnych motongach aby pozycja Jej pasowała , zabierz Ją na spot w czwartek , nie będzie problemu aby "dosiadła" różnych maszyn a to już zawęzi krąg tych co pasują Jej ... Pamiętaj to JEJ ma pasować ta mazyna , nie Tobie !! Bo to Ona będzie na niej jeździć nie Ty :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomi nie ma sensu montować dużej klatki bo dziewczyna będzie miała problem z przepychaniem, wjazdem i wyjazdem przez nieco wąższe miejsca lub nawet z parkowaniem pomiedzy pojazdami na parkingu jeśli jest drobna :smile:

 

Znajoma jeździ na Ninji 250R, małe zgrabne, daje rade i jest zadowolona :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam całe 166cm wzrostu i zaczynałam od GS500 - jak już wcześniej gdzieś pisałam GSa miałam ochotę wysłać w kosmos po kilku miesiącach użytkowania aczkolwiek miał swoje zalety.

Julka ale ty jako kierowca motocykla jesteś z innej bajki niż większość kobiet prowadzących motocykle.

Dla typowego kierowcy takie cb500 to fajna sprawa na dłużej.

Ja bym proponował wysłać ją na prawko? Tam dostanie 250 i będzie wiadomo na ile jej sie to spodoba ;)

Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!!

 

Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie.

 

Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bym proponował wysłać ją na prawko? Tam dostanie 250 i będzie wiadomo na ile jej sie to spodoba ;)

Oj Rid, było wyżej, że dziewczyna jest w trakcie robienia prawka :smile:

 

zabierz Ją na spot w czwartek , nie będzie problemu aby "dosiadła" różnych maszyn

Tak chyba będzie najrozsądniej ;)

Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jeżdżę na Fazerze 600 mogę coś powiedzieć z własnego doświadczenia. Muszę się zgodzić że CB/GS 500 będzie na początek lepszym rozwiązaniem, po prostu więcej się nauczy, moto jest lżejsze i więcej wybacza.

 

Fazer też jest łatwy w prowadzeniu, nie ma problemu z jego obniżeniem ale IMHO ma trochę za dużo mocy jak na początek.

 

Kolejna sprawa to koszty eksploatacji i zakupu samego CB/GS są dużo niższe, w Fazie przy małej wywrotce lecą od razu cholerne owiewki i standardowo lusterka, klamki i sety

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dla porównania :

GS500 :192kg z płynami

CB500:193kg z płynami

CBR600F4:170kg bez płynów po dodaniu płynów waga nie przekracza 200kg

GS500 45KM

CB500 56KM

CBR600 F4 106KM

Scoti wybacz ale żadne moto nie wybacza błędów ,a pisanie że więcej się nauczy na GS/CB niż na 600 można sobie wsadzić głęboko ! :biggrin: nie powielajmy stereotypów

Nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie kupiła ER6F Kawasaki ,które jest bardziej poręczne,również niskie,również lekkie a nie pchanie się w sprzety przestarzałe konstrukcyjnie i toporne <pomijam CB>

 

sorry że się wypowiedziałem w tym temacie

TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powielajmy stereotypów

Otóż to nie ma co straszyć że 600cc to jest jakiś monstrum. Prawda jest taka, że jak nie odkręcisz to nie pojedziesz wszystko zależy od kierowcy a nie od motocykla.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to nie ma co straszyć że 600cc to jest jakiś monstrum. Prawda jest taka, że jak nie odkręcisz to nie pojedziesz wszystko zależy od kierowcy a nie od motocykla.

 

Zgadza się i nawet fazer z płynami 220kg i tak mniej wiecej 98KM da radę

Naciskam starter. Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.Ruszam,opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,krzywd,raniących niedomówień..... bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim pierwszym (i aktualnym) moto jest Suzuki SV 650. Wiele osób mi go odradzało, bo że niby wyrywny, rwie się na jedno... ale to wszytko zależy od skurczów nadgarstka ;) Osobiście jestem bardzo zadowolona i zakochana w tym moto! A zatem polecam każdej kobiecie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak jak już wyżej kilka osób wspomniało - CB500 to dobre moto na początek. Nie za duże i nie za ciężkie, dość tanie w utrzymaniu. Dla kogoś, kto chce mieć moto lekkie, poręczne, łatwe w prowadzeniu i mające wystarczająco mocy by trochę poszaleć - Honda jest naprawdę ciekawym rozwiązaniem. Miałam okazję jeździć trochę na GS-ie, jak dla mnie w porównaniu z CB jest ono toporne i gorzej wyważone. Wybierając moto z trójcy 500 (gs, cb, er5) patrzyłam na to, żeby było ono przede wszystkim lekkie, solidne (niestety w porównaniu z gs, er - honda jest raczej najdroższa przy zakupie, za to nadrabia swoją małą awaryjnością, no ale wiadomo, to już kwestia danego egzemplarza...). Oczywiście nie obeszło się bez przymiarek przed zakupem do gs, er5. Honda okazała się najwygodniejsza. Do około 5,5 - 6 tys. uda się znaleźć dobrą cb. Ja swoją kupiłam mniej więcej po pół roku czynnego szukania za ok 5 tys. w super stanie. Najważniejsze to czuć się pewnie na swojej wymarzonej maszynie ;) Udanych zakupów, a później bezawaryjności życzę :smile: Pozdrawiam.

Edytowane przez Różowa Pantera (wyświetl historię edycji)

Lubię ... wpie*dalać.  :eat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...