x10d Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Pewnie wiekszosc wie co i jak, ale zawsze sie moze komus przydac: Zasady bezpiecznej jazdy w grupie 1 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enter Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 kiedyś już znalazłem tę stronkę. zajebiaszczo chłopaki opisali co i jak 0 Cytuj Group of Franc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Dzięki, szukałem tego właśnie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Kiedyś widziałem to w wersji w j.angielskim - teraz wiele łatwiej mi to czytać 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek4026e Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Fajne.prosto napisane 0 Cytuj Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Kiedyś widziałem to w wersji w j.angielskim - teraz wiele łatwiej mi to czytać Pewnie to lub w tym stylu: LINK do PDFa (ang.) lub TO 0 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Qrcze, ten ostatni z 10 skrzyżowaniami i zostawaniem na rogu nawet fajny,jak przyjdą takie czasy, że zbierze się z 10 moto, to możemy poćwiczyć...i mam nadzieję że nie będę miał wtedy długiej brody i wnuczków na kolanach 0 Cytuj Części do samochodów osobowych i dostawczych | Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgixxer Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 http://www.sunsethog...roupRiding.html KIERUJĄCY KOLUMNĄ 1.Przed startem ustal z innymi motocyklistami kolejność w kolumnie oraz średnią prędkość przelotową. Motocykle słabsze lub motocykliści o mniejszych zdolnościach powinni jechać zaraz za kierującym. 2.Pamiętaj, że jadący z tyłu a zwłaszcza na końcu muszą często pędzić o 30-40% szybciej od Ciebie. 3.Jeśli planujesz postój, zmianę pasa, wcześniej zacznij manewr spowolniania kolumny tak, aby przy zjeździe wszyscy wiedzieli o manewrze. 4.Pamiętaj, że zatrzymując kolumnę musisz za sobą zabezpieczyć miejsce dla kilku lub kilkunastu motocykli. 5.Rób postoje, co ok. 100-150 km a na co drugim zaplanuj tankowanie. MOTOCYKLIŚCI W KOLUMNIE: 1.Przed startem ustal z innymi motocyklistami kolejność w kolumnie. Motocykle słabsze lub motocykliści o mniejszych zdolnościach powinni jechać zaraz za kierującym. 2.Staraj się nie zmieniać podczas jazdy kolejności. Mimo, że wydaje Ci się, że możesz wykonać manewr szybciej lub lepiej od kolegi z przodu daj mu szansę i nie wyprzedzaj go. 3.Zachowaj bezpieczną odległość od poprzedzającego Cię motocyklisty. Odległość powinna być zawsze na tyle duża, że w sytuacji awaryjnego hamowania nie wjedziesz koledze w zadek. Zawsze jedź w takiej odległości od poprzedzającego cię motocykla, aby miał on swobodę manewru i nie stresował się, że w nagłej zmianie kierunku ruchu zajedzie Ci drogę. Motocyklista w kolumnie powinien mieć pewność, że jadący z tyłu nie zajadą mu drogi a wręcz przeciwnie zabezpieczą tyły kolumny. 4.W miarę możliwości jedź w kolumnie na zasadzie zygzaka. Oznacza to, że nie jedziesz na linii poprzedzającego Cię motocykla lecza na linii motocykla jeszcze kolejnego. Pozwala to na lepszą widoczność drogi i na zachowanie większego bezpieczeństwa jazdy. 5.Zawsze tankuj wtedy jak tankuje grupa. Wspólny odcinek jazdy będzie wtedy dłuższy. 6.Jeśli chcesz się zatrzymać z jakiegoś pilnego powodu wyprzedź ostrożnie kolumnę, zmień prowadzącego i zjedź w odpowiednie miejsce. Nie zatrzymuj się bez poinformowania kolegów o takim zamiarze. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Świetna informacja. Gratuluję pomysłu na ten temat. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 A ja myślałem ,że pierwszy jedzie najszybszy a na końcu najwolniejszy. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/tomato.gif 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 A ja myślałem ,że pierwszy jedzie najszybszy a na końcu najwolniejszy. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/tomato.gifKrzychu, ty lepiej znajdź czas i wpadnij do nas na jakieś jazdy bo szczerze mówiąc czułem się dobrze jak byłeś "naczelnym" grupy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filet Opublikowano 24 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 pierwszy najszybszy ostatni najwolniejszy? DOBRE 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Temat świetny ale jak dla mnie opis ma wady ;POpcja z blokowaniem skrzyżowania nie bardzo mi się podoba .Znaczy jak to wypad w 50 osób i nie mieścimy się na światłach to blokujemy by reszta przejechała ?? jak dla mnie masakra dopuszczalna jedynie na terrorze ;PPoza tym jak taką ekipą będziemy lecieć trasą to prędkość przelotowa oczywiście musiałaby być na tyle dużo by nikt nas nie mógł wyprzedzićbo takiej kolumny nie da się na raz wyprzedzić. Jak prędkość będzie za niska to puszki zaczynają się wpier... jak mogą bo mają nas dość a ponieważ w tekście jestinformacja o tym że z prędkością nie można przesadzać pojawia sie problem.Jak dla mnie należałoby się podzielić na mniejsze grupy by dało się nas wyprzedzić w rozsądny sposób.Dodatkowo brakuje mi informacji o tym że takie wycieczki należy przygotować. Wydrukować mapki (lub rozdać w wersji elektronicznej) by każdy wiedział gdzie ma jechać.Miejsca postojów powinny byc ustalone wcześniej z uwzględnieniem wielkości grupy. Wszyscy powinni być przygotowani do jazdy by nie okazało się po 10km ze dwie osoby muszą siku a kolejne trzy zatankować itp.Przydałby się też opis sposobu parkowania taką watahą bo na parkingach też często jest wolna amerykanka :)I jak zawsze polecam Ostatni (chyba ostatni, nie chce mi się iść po książkę) rozdział Motocyklisty doskonałego 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 pouczający wątek 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrycja Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 ridrick zgodnie z przepisami liczba motocykli w kolumnie nie może przekraczać 10, a odległość między kolumnami nie może być mniejsza niż 500 m, więc puszki mają miejsce żeby wyprzedzać, a nie wciskać się w środek kolumny, co chyba jest też zabronione. 0 Cytuj „A gdy serce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto, z łez ocieraj cudze oczy, chociaż twoich nie otarto.” M.Konopnicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 5.Rób postoje, co ok. 100-150 km a na co drugim zaplanuj tankowanie.100 to chyba max w tym przedziale, nie wiem ile motocykli może tankować co 300km mając 16-20 litrowe baki i spalając ok 8 litrów...Jest generalnie kilka fajnych pomysłów, ale np samo wyprzedzanie mnie śmieszy . Wiadomo, że wyprzedzamy wszyscy razem albo co najmnjiej po kilku jak tylko jest miejsce więc filmik dla anemicznego motocyklisty chyba.Brakuje mi też jazdy środkowym pasem i jazdy kolumną między 2 pasami w przypadku 3 i więcej pasów. Tam też jest kilka zasad, które warto by wspomnieć. 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A ja się osobiście męczę jadąc taką watachą i nie czerpię z takiej jazdy większej przyjemności :PA bardzo nie lubie jak wyprzedzają mnie puszki, kiedy jadę moto 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muodyv6 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 A ja się osobiście męczę jadąc taką watachą i nie czerpię z takiej jazdy większej przyjemności :PA bardzo nie lubie jak wyprzedzają mnie puszki, kiedy jadę moto A kto to lubi:>? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 kolejna zasada jazdy w grupie: nie jezdzimy poboczami http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif dobrze mowie siwy? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julka Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 hahaha 0 Cytuj Nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwutek Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Mówisz bardzo dobrze - nie jeźdźmy poboczami tylko wbijajmy się centralnie w fotografa co nagle zmienia pas na wasz , trafna uwaga - drugim razem cię pociągnę ze sobą kapitanie ślimaku Przecież sam dobrze wiesz że gdybym miał pas wolny to nie za***rdalałbym poboczem-lubię hardcor ale bez przesady 0 Cytuj Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_01 Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Panowie było mineło ja też co prawda podpadłem siwutkowi za co przepraszałem i przeproszę jeszcze raz co do artykułu to naprawdę warto przeczytać i zapamiętać, stosujmy go w realu a nie zdaży się ( oby ) w przyszłości nic podobnego 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwutek Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Panowie było mineło ja też co prawda podpadłem siwutkowi za co przepraszałem i przeproszę jeszcze raz co do artykułu to naprawdę warto przeczytać i zapamiętać, stosujmy go w realu a nie zdaży się ( oby ) w przyszłości nic podobnego ty nie podpadłeś - miejsce zrobiłeś, późno bo późno ale zawsze - hehe, a są tacy co to 2 pasów im mało i jeszcze uważają że ktoś inny coś spieprzył 0 Cytuj Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 http://www.moto-tour.pl/index.php?lang=pl&menu=4 Kilku powinno nauczyc sie tego na pamiec. 1 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.