Rado Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Sprawa wygląda tak: szukam zespołu napędowego w okolicach litra. Koniecznie klasyczna V-ka, problem w tym że koniecznie łańcuch. Kojarzycie jakieś sensowne ? Suzuki Boulevard M50 ? Duża gwiazdka niby pasuje ale to już silnik dużawy (1600). Edytowane 5 Września 2012 przez Rado (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
działkowy emeryt Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 VZ800 Marauder...? co to znaczy klasyczna V-ka...? a jak nie długoskokowy silnik to może coś wścieklejszego...? VTR1000? SV1000? Rotax Aprilii np z Tuono? same łańcuchy a jak nie to bierz grzechotnika z Harasa, będziesz miał pasior, przynajmniej rąk sobie nie będziesz szmarem brudził 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Rado Opublikowano 5 Września 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 WZ800 to (popraw jak się myle) inna nazwa M50. Dla mnie klasyczna V-ka to duże tłoki i długi skok, technika na poziomie lat 60-tych. Wścieklejsze... nie, daj spokój. Bez szyby i w jecie już przy 150 jedzie się jak w myśliwcu z I wojny, także raczej odpuszczę (pomijając wszystko przy chopperowej ramie wyglądało by to dziwacznie). 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
działkowy emeryt Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) WZ800 to (popraw jak się myle) inna nazwa M50. Dla mnie klasyczna V-ka to duże tłoki i długi skok, technika na poziomie lat 60-tych. Wścieklejsze... nie, daj spokój. Bez szyby i w jecie już przy 150 jedzie się jak w myśliwcu z I wojny, także raczej odpuszczę (pomijając wszystko przy chopperowej ramie wyglądało by to dziwacznie). VZ800 i M50 - jeden czort, nie mylisz się ... no to szału nie będzie z tym łańcuchowcem w dużej pojemnościpomyślmy: Rusy? boxery i wałek Szkopy? boxery i wałek Japońce? sam widzisz, masz jeszcze Shadowa ale to trzy/czwarte, do litra daleko... albo Honda XRV Africa Twin Hamburgery? ... masz Mieltłoki Wajbrejtor - ale to pasior - a to już rzeźba no i całe stado tych wścieklejszych niemieckie, japonckie, austriackie, włoskie ( a może coś ze Stukati? ... tylko , że to krótkoskokowce...)... MotozGruzji też boxer i wałek... sam nie wiem... jak mię olśni, dam Ci cynę ... jeżdżę bez żadnej szyby doooobrze ponad dwie paki i da się, tyle, że nie w dżecie... a nowoczesna V-ka w ramie od czopka - będziesz miał "draga" aż miło pomyśl jeszcze nad silnikiem z TDM'a, to 2 garki, 900, ale niestety w rzędzie... tyle, że ma odwrócone czopy wału korbowego i pracuje dokładnie jak... 2 cylindrowa V-ka, ma duuuużo dółu i kupę mocy - do draga niezły pomysł masz jeszcze wcześniejszą wersję tego silnika (był w TRX850) z tym, że skok tłoka jest krótszy, to samo w SuperTenere Edytowane 5 Września 2012 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Rado Opublikowano 5 Września 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Co do silników na rynku- też miałem takie wrażenie. Albo te małe, albo cudowanie z wywalaniem wału i przeróbką skrzyni. Problem z wścieklejszymi jest z kolei taki, że są zwykle traktowane "wścieklej" i o ile widziałem DragStary ktore przejechały 100 000 i jeśli chodzi o silnik były całkiem ok, o tyle te wściekłe mają dużo krótszy żywot (naturalna rzecz w sumie). Szukam łańcucha bo robię ramę na tylne koło 28 mm (uprzedzając pytania- jedynym uzasadnieniem jest "bo mi się taka podoba") a wałka ni cholery do tego nie spasuję. Nie wiem czy w końcu nie przemęczę się z pasem, byle to nie był HD bo kultura tego silnika żadna a części kosztują jak ze złota. Wygląda na to że Midnight Star to w sumie jedyna sensowna opcja. PS. Chyba już drugie piwo Ci wiszę za pomoc, musimy się zgadać na "wypłacenie" Edytowane 5 Września 2012 przez Rado (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
działkowy emeryt Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) że Midnight Star to w sumie jedyna sensowna opcja. PS. Chyba już drugie piwo Ci wiszę za pomoc, musimy się zgadać na "wypłacenie" ... no to jeśli masz miejsce w ramie, podwoiłbym pojemność do 1.9 ... wał korbowy waży ze 25kg... to i ziemia wokół będzie się trzęsła pifffo... a czemu nie? zgadamy się kiedyś, choć nie ma za co:) byle to nie był HD bo kultura tego silnika żadna a części kosztują jak ze złota ... i wszędzie te śruby calowe, jakby hamburgery nie mogli metrycznych zakładać http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif Edytowane 5 Września 2012 przez działkowy emeryt (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Rado Opublikowano 5 Września 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) LOL to podwojenie pojemności... główny problem to wizyty na stacjach paliw wtedy, dlatego chciałem skromnie, coś koło litra. I tak za szybko jeździć nie będzie, byle miało trochę momentu od dołu i jakiś wygląd, więcej mi nie trzeba. A rama taka (właśnie się spawa): Edytowane 5 Września 2012 przez Rado (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
działkowy emeryt Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 trzeba było tak od razu nie komentuję samego pomysłu (choć wygląda całkiem ciekawie - najważniejsze, żeby Tobie się podobał) - ograniczam się jedynie do suchych spostrzeżeń nie wstawisz tam dużej V-ki 90st, myślę że rozwarcie 60-65st to maximum - to ogranicza wybór jeszcze bardziej do silników cruiserowo-chopperowych ciężko będzie również upchnąć koło pasowe w wahacz przy zakładanej szerokości koła - rant opony już jest dość blisko a samo koło pasowe to bezpieczna szerokość ok. 30mm z odsadzeniem. No i 1.9 też się nie zmieści w kołyskę 25cm ... chyba, że zrobisz inaczej niż wszyscy - wstawisz wielki i szeroki silnior, a napęd dasz na zewnątrz http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif na długiej piaście, tylko mocowanie koła musi być z betonu, bo inaczej moment gnący będzie przekaszał koło Kąt główki ramy da ładnie odsunięty przód (ciekawe jak ze stabilnością w łukach?) 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Rado Opublikowano 5 Września 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Powoli coraz bardziej skłaniam się ku temu Midnight Starowi- chyba jedyna sensowna rzecz. Co do upchania napędu- łatwo nie będzie ale z drugiej strony- jak się kombinuje z wynalazkami to nie ma co liczyć że będzie jak z klockami lego. Od krawędzi opony do wewnętrznej krawędzi ramy mam 3.3 mm- w najgorszym wypadku po prostu zrezygnuję z opony 28 na rzecz czegoś TROCHĘ mniejszego (25 chociażby) i powinno wejść. Co do stabilności i prowadzenia- no podsterowne będzie toto na bank. Kąt główki- wiesz, raptem 35 stopni, jak na chopper (czy muscle chopper) to to żadna ekstrawagancja, wręcz nieprzyzwoity konserwatyzm. A- gdyby ktokolwiek chciał rysunki techniczne ramy w wektorach to oczywiście służę uprzejmie. Edytowane 5 Września 2012 przez Rado (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj https://www.artstation.com/rkurczewski
działkowy emeryt Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 kombinuj, kombinuj, jeśli tylko masz na to ecie-pecie w portmonetce, czas i możliwości - to kombinuj, bo warto zbudować coś samemu http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/strong.gif 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.