AndrzejCBR Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam dzis gdy czysciłem felgi zauwazyłem lekki luz na łożyskach w tylnim kole, nie jest to duzy luz aczkolwiek jest wyczuwalny, w przednim kole wymieniałem łożyska na początku sezonu i sobie z tym poradziłem ale jak jest z tyłem? robił to ktoś. Jak sie za to zabrac? co trzeba zdjać lancuch itd jakie łożyska kupić jaki maja rozmiar? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Wyjmujesz najzwyczajniej w świecie koło.. kładziesz je na stole.. usuwasz uszczelniacze..wyjmujesz łożyska ( jeżeli nie masz czym wycisnąć, wykręcić możesz użyć wybijaka jak będzie trzeba to mocniej młotka oczywiście nie bezpośrednio). Czyścisz piastę, smarujesz i wkładasz nowe wraz z nowymi uszczelniaczami (koszt pewnie ok 150 zł np z allegro). Zakładasz koło, naciągasz łańcuch i cieszysz się życiem. Powodzenia P.S zaopatrz się w manual do swojego moto. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Łożyska i uszczelniacze kupisz w sklepie uszczelka na włókienniczej. Zapłacisz z 20% tego co za "motocyklowe". 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Łożyska i uszczelniacze kupisz w sklepie uszczelka na włókienniczej. Zapłacisz z 20% tego co za "motocyklowe". Owszem z tym, że warto mieć w ręce wtedy stare. W Tech-Łoż na Przybysza też coś pewnie dobierzesz, jeżeli mowa o "pasujących". 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 W F2 sa łożyska ktore bez problemu dostaniesz w każdym sklepie z łożyskami ,jak dałeś rade z przodem to z tylem tez na spokojnie sobie poradzisz. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 1 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Jeszcze pytanie nie musze rozpinać łańcucha? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 z tego co wiem to w zadnym moto do zdjecia koła nie trzeba rozpinać! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Owszem z tym, że warto mieć w ręce wtedy stare. W Tech-Łoż na Przybysza też coś pewnie dobierzesz, jeżeli mowa o "pasujących".Zgadza się zawsze też można zajrzeć do serwisówki - powinny być wymiary łożysk. Na przybysza jednak nie ma uszczelniaczy, do tego mają droższe lożyska. Ja w uszczelce kupowałem polskie - tanie i ponoć bardzo dobre - ja zrobiłem ok 4 tys km więc za mało żeby się wypowiadać o jakości, dlatego opieram się na tym co wyczytałem w sieci. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 (edytowane) Jeszcze pytanie nie musze rozpinać łańcucha?Luzujesz naciąg do zera i przesuwasz kolo do przodu tak żebyś mógł zdjąć łańcuch z zębatki w stronę wahacza. Potem tylko wyciągasz koło do tyłu. Na przybysza jednak nie ma uszczelniaczy, do tego mają droższe lożyska.W takim razie zostaje inny sklep ewentualnie np Larsson czy Allegro Edytowane 1 Września 2012 przez Lord Vader (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.