Jump to content

Kawasaki Zr7


Mawet
 Share

Recommended Posts

Brat szuka dla siebie nakeda, na celowniku nieśmiertelny baandit, ale i ta kawa mnie zainteresowała. Dobry moment, moc też uczciwa, wygląda całkiem przyzwoicie. Macie może jakieś informacje na temat tego sprzętu?Martwi mnie tylko serwis, a konkretnie mała dostępność płytek zaworowych i koszty takiej operacji...A jak wiadomo robi się to co ok 10-12 tys. km.

Link to comment
Share on other sites

Mój kolega ma ZR 7 i chwali sobie, jest chyba w trakcie robienia prawa jazdy i nie ma czasu na spotkania, ale może go namówię. Zresztą jest tutaj na forum, więc może udzieli Ci konkretnych odpowiedzi (zaraz podeślę mu link).

Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl

Link to comment
Share on other sites

Bandit byłby bezpieczniejszym nabytkiem - bardziej popularny model = więcej części na rynku... Oczwysiście wszystko zależy pewnie od danej sztuki, ale tak czy siak, podobno w starsze Kawy nie warto ładować pieniędzy niestety ;/ Jeżeli byłbyś zainteresowany Banditem, to mój brat sprzedaje! Czarna sztuka z 97, b. zadbana i regularnie serwisowana :smile: Po więcej informacji ewentualnych zapraszam na PW. Do zobaczenia na miejscu również Hornet, który prawdopodobnie też zostanie przeznaczony do sprzedania :/

Link to comment
Share on other sites

Siemanko.Ja posiadam Kawasaki ZR7, osobiście nie nastukałem na niej dużo km. ( na razie brak prawka ), ale wujek posiadał ją wcześniej 3 lata.Motocykl bardzo przyjazny, wybaczający błędy i potrafiący pokazać pazury :riding: Jeżeli chodzi o serwis to jeżeli ktoś ma pojęcie może dużo samemu zrobić.Wspomniany problem o płytkach zaworowych to trochę prawda bo są nietypowe wymiary ( do innych moto po kilka złotych/szt., a do kawy kilkanaście zł./szt. ) lecz można je dostać w internecie. :)Jednym z większych problemów serwisowych jest dostępność uszczelek silnika ( niestety praktycznie nie spotykane, a jak się znajdzie to bardzo chore ceny ), lecz można sobie i z tym poradzić bo są firmy które dorabiają uszczelki.W moim egzemplarzu silnik pracuje równo, biegi pracuję gładziutko ( jak w masełku ).Trzeba uważać jedynie przy kraniku paliwa ponieważ są 3 pozycje ( normalna, rezerwa i serwisowa ) jeżeli przełączysz na serwisową to po chwili się zaleje, gaźniki do czyszczenia i regulacji.Ogólnie ja z zakupu jestem bardzo zadowolony :smile: i polecam.

Link to comment
Share on other sites

3 pozycji kranika to ma praktycznie każde moto z kranikiem paliwa:)No właśnie z tego co czytam, to złe opinie o kawie mają ludzie którzy tego motocykla nigdy nie mieli, a posiadacze zr7 bardzo sobie chwalą ten motocykl. Mała popularność to z jednej strony faktycznie wada, bo mniej części, z drugiej strony zaleta - bandziora to praktycznie co drugie moto na naszych drogach. Zr7 jeszcze w Łodzi nie widziałem:).

Link to comment
Share on other sites

zr7 w Łodzi są, całkiem niedawno (1m-c) pewna niewiasta z Dąbrowy sprzedawała. Oglądałem, pewne problemy z nim były... Jeździłem zr7 trochę i mam następujące wrażenia: super wygodna kanapa, można używać niczym skuter (do 6tys.obr. łagodny), świetne światło.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

ujezdzalem ten motocykl i w sezon zrobilem 6000km, kawa zr7 jest idealna dla kazdego kto lubi przemieszczac sie raz szabko a raz wolno, latwa w opanowaniu, nisko posadzony srodek ciezkosci gdzies w okolicy skrzyni, mimo 220 kilo wogole tego nie czuc.z serwisem to jest tak ze czesci sa, ale.. Ale np. chyba wogole nie ma zamienikow uszczelek, jak ja potrzebowalem takowa kupic pod pokrywe zaworow razem z polksiezycami to powidzieli mi ze kosztuje 300 zeta w salonie:/ a za 300 zeta mozna kupic lancuch rozrzadu. Oczywiscie te ceny i informacje o czesciach podaje z 2009 roku nie wiem jak jest teraz...Polecam ten motocykl, ja mialem 2002rok, w kolorze niebieski metalic, rewelacyjnie sie prowadzi i rewelacyjnie wyglada, wystarczajaco wygodny dla dwoch osob, z tego co pamietam ma kilkustopniowe regulowane zawieszenie z tylu i piekny dzwiek fabrycznego tlumika, az podloze drzy podczas pracy na wolnych obrotach przy pojezdzie.jakies konkretne pytania? odpowiem na kazde, na ktore bede znal odpowiedz :)a i jesli chodzi o obroty silnika, z tego co pamietam potrafi bardzo kulturalnie i plynnie z niskich obrotow przyspieszac bez szarpania i utraty mocy, plynnie jezdzi w pelnym zakresie obrotowym (wedlug mnie:))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja jeżdżę takim. Ogólnie jestem zadowolony ale jest to moto raczej dla osób nie posiadajacych zacięcia sportowego. Niby ładnie się zbiera z miejsca ale tak powyżej 140 widać wyraźne braki w mocy i więcej niż 210, to raczej nie pojedzie a z plecakiem blat się kończy gdzieś koło 180. może na autostradzie, jakby go dusić przez 10 km, to cos tam by jeszcze do tego dołożył ale na takich odcinkach jakie sa na Dell-u, to właśnie tak wygląda.Te osiągi dotyczą S-ki, bez owiewki wygląda to pewnie jeszcze gorzej.

|'^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^|*||__
|-TEAM MONSTER ENERGY- |*||''|";\,____
|__...__...__by_Kawasaki ___|*||_|_|,,..,,,,]|
""(@)''(@)'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(@)(@)** (@)

Link to comment
Share on other sites

Wersja bez owiewki lata podobnie.Jedyna co to mając wersje S jesteś bardziej odsłonięty od wiatru i jadąc 140 masz luzik, a w golasie przy 140 już się warto trzymać.Ja jak pisałem wyżej z kawy jestem mega zadowolony :smile: i na razie nie mam zamiaru szukać czegoś innego.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

a co powiecie o zr7s na pierwsze moto? dziś na takiej siedziałem i pozycja bardzo na plus a co do jazdy to kilometry pokażą, podobno ta 750 moc oddaje równo i łagodnie...

motorcycle.gif
Link to comment
Share on other sites

Oddaje równo od samego dołu. Zr7 było moim pierwszym motorem nie licząc JAWY TS350 18 lat temu. Ogólnie polecam.

Link to comment
Share on other sites

A jak tam u niego jest ze spalaniem ? Pewnie troszkę pożera paliwka, w końcu to 750 ;P

608_motocykle_pasja_ycie.png
Link to comment
Share on other sites

Według tego co czytałem to przedział od 4,2 to 6 l/100, sam bede mógł coś powiedzieć ale za miesiąc ;)

motorcycle.gif
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli jest tak jak mówisz to jestem mile zaskoczony. Niedługo będę stał przed dylematem co kupić na 2 moto, na pewno będzie to 600+ a dla mnie tania eksploatacja jest bardzo ważna ;P

608_motocykle_pasja_ycie.png
Link to comment
Share on other sites

MarcinGraczykLDZ

Według tego co czytałem to przedział od 4,2 to 6 l/100, sam bede mógł coś powiedzieć ale za miesiąc ;)

Moim zdaniem to nie możliwe ... często wyniki są zaniżone przez marketingowców, więc zbytnio nie możemy się nimi sugerować. Czekam na opinie posiadaczy :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Spalanie w trasie to około 6L, a w mieście 8L.

Nie ma co porównywać z nowszymi motocyklami na wtrysku lecz takie spalania w 100% mnie satysfakcjonuje.

Link to comment
Share on other sites

Moja zr-7 to mój pierwszy motocykl. Mam 187cm wzrostu i siedzi mi się bardzo wygodnie, żona tez nie narzeka jako pasażerka. Potwierdzam że moc oddawana jest bardzo równomiernie. Spalanie u mnie około 6L ale raczej go nie piłuje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...