Jump to content

Abish Suzuki Gsx400F


AbiSh
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Na razie uczestniczę w życiu forum dość biernie, sporo czytając na bieżąco.

Moją katanę widzieliście w powitalni. Zrobiłem na niej tylko 2 większe trasy:

-Aleksandrów>Głowno>Łódź

-Łódź>Czarnocin (przez Rzgów, powrót przez Andrespol)

Nie jeździłem od ukończenia kursu 2 lata temu. Udało mi się dopiero nakręcić 250km.

 

Mam pytanko związane z pracą motocykla. Po dłuższej jeździe po mieście i po trasie występuje problem z obrotami. Jak stoję chwile na neutralu, albo jedynce potrafią spadać obroty i moto gaśnie. Jedyny sposób to podtrzymywanie minimum gazu.

Jestem Świeżakiem i nie wiem czy to normalne, ew. co może być na rzeczy?

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

 

 

Załączam zdjęcie z trasy na Czarnocin autorstwa Julki :smile:

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Fajny kolor - sam malowałeś czy poprzedni właściciel?

 

Jeżeli chodzi o spadanie obrotów, wydaje mi się, że wystarczy pobawić się linką odpowiedzialną za obroty silnika. Zazwyczaj jest ona umieszczana w widocznym miejscu i wygląda jak małe pokrętło z lewej lub prawej strony silnika. Wpadnij pod Central lub inne miejsce spotkań, a chłopaki pomogą http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif

Link to comment
Share on other sites

Fajny kolor - sam malowałeś czy poprzedni właściciel?

Malowałem tylko bak - kupiony był z czarnym, ale widać różnice odcieni z owiewkami w odpowiednim świetle.

Z drugiej stronki jest troszkę zeszlifowany. Owiewki kolor fabryczny, nie klejone.

Czarny uchwyt z tyłu jest troszkę obdarty, planuje pomalować go na czarny mat.

 

Dzięki za rade odnośnie ustawienia linki. Dzisiaj prawdopodobnie zajadę pod Central.

 

Edit:Niestety nie wpadłem bo nie mogłem odpalić, ale już jest ok.

Link to comment
Share on other sites

 

. Zrobiłem na niej tylko 2 większe trasy:

-Aleksandrów>Głowno>Łódź

-Łódź>Czarnocin (przez Rzgów, powrót przez Andrespol)

 

Szalejesz długimi trasami :P

 

Myślałem że najmniejsze jajko to 600 a tu prosze 400.

Link to comment
Share on other sites

Myślałem że najmniejsze jajko to 600 a tu prosze 400.

tez tak myslalem :P

Szalejesz długimi trasami

spokojnie zaczyna sie od malej rundki a nie od razu tysiąc km na raz :riding:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No taki nietypowy, znalezienie gaźników w celu reanimacji go trwało ponad 2 miesiące :smile:

Obejrzeć to nietypowe cudo można będzie prawdopodobnie w czwartek jak dam rade.

Przy okazji, umie ktoś nakleić(równo) tankpad na takie cudo? Bo posiadam, ale sam wolę się za to nie zabierać.

(Gdyby nie indywidualne podejście nauczycieli to powinienem mieć maks 2 z plastyki i techniki)

Link to comment
Share on other sites

O znow zdiecie pod kruszowem :-) ja mam identyczna ale 600:-) tez nie wiedziałem ze są 400 ile to mozna sie dowiedzieć a hehe ja mam pomysł taki żebyś prawdził linke od ssania czy odbija do końca bo ja przez to miałem taki sam problem nie wiem czemu pewnie pobieral za duzo paliwa i na postojach skakał i gaz poprawilem i jak ręką odioł:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...