Skocz do zawartości

Rozpoczęcie sezonu motocyklowego w Łodzi już w kwietniu - przeczytaj o tym.

Rozpoczęcie sezonu motocyklowego pod Atlas Areną właśnie trwa! Więcej informacji tutaj.

Nocny Mocny Spot Aut Wszystkich Marek Volume Iv


AndrzejCBR

Rekomendowane odpowiedzi

Rzgów, Tuszyńska 72 Centrum Handlowe POLROS 22 wrzesnia godzina 22

Palenie gumy, Jazda Bokiem czyli to co Łódź Kocha! I jeszcze więcej

4 edycja to juz ISTNE SZALEŃSTWO !

MUZYKA grana przez DJ-a, Nocna Wyprzedaż w C.H POLROS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Uwaga, Uwaga!!! 

Zmiana Miejsca Spotu i Godziny na 23:45

W Ostatniej chwili wypowiedzieli nam pozwolenie na organizację imprezy! 

Nic nie mogliśmy poradzić. Po konsultacjach podjeliśmy decyzję o powrocie na T.Ł.B.

POLROS się wystraszył!! Jutro w Sobotę spotykamy się wszyscy na parkingu TESCO Łódź Bałuty! 

Mam nadzieję, że zmiana miejsca nie odstraszy Was...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas sie polozyc spac po nocnym spocie :biggrin: Dell zaliczony, prawie 3 zbiorniki, od wczoraj poszly z dymem ;)

Dzisiaj psy sie popisaly zorganizowana akcja na tesco :biggrin: Wpadlo okolo 10 radiowozow na sygnalach... jak juz prawie nikogo nie bylo :biggrin: heh

Edytowane przez Lans (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas sie polozyc spac po nocnym spocie :biggrin: Dell zaliczony, prawie 3 zbiorniki, od wczoraj poszly z dymem ;)

Dzisiaj psy sie popisaly zorganizowana akcja na tesco :biggrin: Wpadlo okolo 10 radiowozow na sygnalach... jak juz prawie nikogo nie bylo :biggrin: heh

 

:laugh2: :lol: :laugh2: hehe

:P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha pewnie zguby szukali :P lansl coś Ci się z powrotem długo zeszło :smile: ja po 2 byłam już w domku :P

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ich tablica rejst???haha

 Nie mam siły, by wstać,

nie mam siły, by iść.
Nie mam siły, by grać,
nie mam siły, by żyć.
Eksploduje mój mózg,
atakuje mnie chłód.
Zasypuje rój gruz,
to rujnuje mnie znów,
ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...