Kasia Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 W tych 2 zdaniach raczej IMHO troche sama sobie przeczysz i tez polecalbym jednak cos slabszego niz taka CBR 600F (bo tak wywnioskowalem z Twoich postow)(...)Nie znaczy to, ze 'powinnas' zaczac od 125ccm - ale wiedz, ze nawet na takiej 125ccm mozna niezle rozrabiac, a przy okazji dobrych odruchow sie nauczyc Wolę nakedy... a podjęcie odpowiedniego wyboru jeszcze przede mną.Tez polecam, a wersja GS 500F (z owiewkami) dla mnie wyglad bomba. Ale co tam kto lubi Tu się zgadzam, że wersja F wygląda całkiem hm...uroczo Jako plecaczek tez nie wolno (i nie za madre to) wracac po ‰ :>Raczej to się nie zdarzy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Kup Ducati Monster 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Monster na pierwsze mooto? :DTo podaj wady i zalety wg Twojego uznania 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleft-style Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Wada to prawie nikt tego nie serwisuje zaleta to wyglad i brzmienie oraz klasyka 0 Cytuj Bleft-Style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Hej dorka,CBR-ka to bardzo dobre moto na początek,bardzo spokojnie i liniowo oddaje swoją moc jednakże tylko do 7 tysięcy obrotów,wybacza błędy i prowadzi się sama tylko nie trzeba jej przeszkadzać.Polecam. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Bleft to bez sensu mieć motocykl którym się nikt w sumie nie zajmie jak coś mu się stanie :PMichał, którą miałeś na myśli? ;> 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Sorki Kasiu pisałem do Ciebie. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/giggle.gif Jeszcze nie ogarniam wszystkiego na tym forum. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ja polecam fazerka, w dobrym prajsie, uniwersalne, chyba nie brzydkie(jak dla mnie) moto z myśle wystarczajacym stadem kucy jak na poczatek, dobre w trase jak i do miasta, szczególnie polecam z jakimś wymienionym wydeszkiem, załozyłem wczoraj Arrowa i powiem że urywa głowy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Michał, chodziło mi o którą cbr Ci chodzi... przecież są różne pojemności :PMati, może jestem trochę szalona ale nie wiem czy od razu porywać się na 600tkę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Kupisz mniejszą pojemność,pojeździsz z miesiąc i stwierdzisz ze trochę mało. Sprzedaż ze stratą i dołożysz do 600. Jeśli masz poukładane w głowie to myślę że pojemność nie ma znaczenia. Chcesz jazdy rekreacyjnej kręcisz do 7 tys. chcesz adrenaliny to do odcinki. Znajomi zaczynali od 1000. Wszystko kontrolujesz manetką. Nigdy nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać a wszystko będzie ok. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Kupisz mniejszą pojemność,pojeździsz z miesiąc i stwierdzisz ze trochę mało. Sprzedaż ze stratą i dołożysz do 600. (...) Znajomi zaczynali od 1000.Taaa... a nie lepiej od razu Hayke kupic? :> No rece mi opadaja. Tak to jest juz w motocyklach, ze jak sie cos kupuje i potem sprzedaje, to sie na tym traci. Ale ktos po cos wymyslil mniejsze pojemnosci i nadal sa one produkowane. I po cos 'na pierwsze moto' poleca sie GS500 czy inne sprzety tego typu, a nie cebry. To chyba tylko w polsce sie utarlo, ze ponizej 600ccm to nie motocykl tylko motorynka... :/ Jeśli masz poukładane w głowie to myślę że pojemność nie ma znaczenia. (...) Wszystko kontrolujesz manetką.A ja mysle totalnie inaczej. Ani poukladane w glowie nie wystarcza, ani wszystkiego manetka tez nie skontrolujesz.Dopoki jestes sam na drodze i masz jechac prosto, to sobie mozna takie kity wciskac, ale jak zaczynasz jezdzic miedzy puszkami, pojawi sie plama oleju na drodze czy piasek na zakrecie, zacznie padac deszcz , pasy dla pieszych lub nagle szyna tramwajowa i chwila paniki wystarczy, zeby bez doswiadczenia od razu glebe zaliczyc. Na mniejszym jednak latwiej wyjsc z takich opresji, a na czyms trzeba doswiadczenia jednak nabrac. Poza tym - co do poukladania w glowie to polecam przeczytac: LINK Michal, Ty polecasz - ale wez pod uwage, ze nie Ty bedziesz tym jezdzic, tylko Kasia, ktora dopiero skonczyla kurs na kat.A 0 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dokładnie tak, pojeździ parę miesięcy na 600-tce i też się przyzwyczai do jej kopa, wtedy trzeba będzie lyta brać. Problem się zaczyna jak pojawiają się trudne sytuacje, kiedy początkujący panikuje, wtedy o wiele łatwiej o glebe na sportowej 600 niż na 500 typu cb/gs. Wg mnie fajną opcja jest ninja 250. Łandy sport, lekki z fajną dynamiką. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lili Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Ja mam GS 500 i uważam że super motocykl na początek. Nie jest bardzo ciężka (188kg), prędkość maksymalna ok 170-180km/h, 46KM. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dobry artykuł i filmiki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Dobry artykuł i filmiki.To tu jeszcze kilka filmow: LINK ;)A tu przyklady, jak mozna opanowac moto, gdy sie ma niewąskie doswiadczenie: LINK oraz . Ja pewnie bym lezal... ;)PS: sorka za OT generalnie 0 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 to jest dopiero wyjście z sytuacji;]I zobaczcie co się dzieje za nim. Dla mnie też mistrzowie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 X10d,ja raczej nie należę do osób obrażalskich,wyraziłem tylko swoje zdanie na podstawie swoich doświadczeń gdyż CBR-ka jest moim pierwszym poważnym moto.Ostatni raz jeździłem jawą 350 i MZ 250 chyba z 15 lat temu. Pierwsze dni jeździłem posrany a wchodząc w zakręt dostawałem szczękościsku,czasem doznawałem paraliżu i trzeba było szybko przypomnieć sobie o przeciwskręcie,odkręcałem tylko do 6. Po 1000km znaczna poprawa ale nadal tylko do 6. Obecnie mam około 4000km i jak zasmakowałem odcinki przy 14000rpm to tak jak w tym artykule czytałbym swoją wypowiedz.Pozdrawiam i nie stresujmy Kasi sama zdecyduje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 X10d,ja raczej nie należę do osób obrażalskich,wyraziłem tylko swoje zdanie na podstawie swoich doświadczeń gdyż CBR-ka jest moim pierwszym poważnym moto.To dobrze, ze nie nalezysz do osob obrazalskich, bo chyba nic nie napisalem takiego, zeby Cie obrazic? :> Jesli tak, to przepraszam, ale zamiaru takowego nie mialem Natomiast staralem sie w miare sensownie podac powody, dla ktorych taki wybor jest zly.A faktycznie - rece mi opadaja, jak ktokolwiek pisze teksty typu (w uproszczeniu i cudzyslowie) "bierz litra - dasz rade". Moze da rade - moze nie da - tylko co potem napiszesz, jak nie da? :>Ostatni raz jeździłem jawą 350 i MZ 250 chyba z 15 lat temu. Pierwsze dni jeździłem posrany a wchodząc w zakręt dostawałem szczękościsku,czasem doznawałem paraliżu i trzeba było szybko przypomnieć sobie o przeciwskręcie,odkręcałem tylko do 6. Po 1000km znaczna poprawa ale nadal tylko do 6. Obecnie mam około 4000km i jak zasmakowałem odcinki przy 14000rpm to tak jak w tym artykule czytałbym swoją wypowiedz.A tego jakos wczesniej nie napisales ;p Jakby kazdy tak mial jezdzic jak to opisales - to ja w ogole wole na droge nie wychodzic. A chyba nie o to chodzi?Pozdr;] 0 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Raczej nie wskoczę od razu na 600tkę, jeszcze głowy całkowicie nie straciłam (bez urazy dla innych). Zobaczymy od czego zacznę. I tak zaraz ten sezon się kończy no i fundusze jakieś porządne trzeba zebrać (no chyba że rodzice zrozumieją i się dorzucą). Generalnie jeszcze muszę spróbować jazdy na różnych motocyklach zanim zdecyduje się na ten jeden. W końcu każda maszyna chodzi inaczej ;)OT jest tutaj cudowny ale czasem tak trzebaPozdr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wada to prawie nikt tego nie serwisuje zaleta to wyglad i brzmienie oraz klasykaa nie prawda! W Rut - mar nie mają problemów z serwisowaniem, nie jest skomplikowanym moto, większość rzeczy sam staram się robić.Zalety? Bardzo mi się podoba, dużo wybacza, niezły moment obrotowy.Wady? Mój egzemplarz ma parę niedoskonałości z racji wieku ale jak zrobię wszystko to będzie taki jak trza Główną wadą jest cena zakupu... dobre egzemplarze potrafią słono kosztować, no i części są ciut droższe, ale nie wszystkie ;)Koleżanka dorka będzie miała swoje moto do sprzedania, w sam raz na początek 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 :)Nie chce mi się zakładać nowego tematu a tutaj i tak jest ogromny OT ale mam pytanie do posiadaczy i osób obeznanych w Banditach, czy suzuki gsf 600 N bandit z 2002 roku ma fabrycznie przednie światło z pojedynczą czy podwójną lampą? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wszystkie bandity w wersji N mają jedną lampę z przodu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ffojtus Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 zdaje mi się że jedyne motocykle które w wersji N mają fabrycznie montowaną podwójną lampę, to Triumphy xP Ale oczywiście mogę się mylić :>Jeżeli przymierzasz się do banditów, to pamiętaj że są cholernie, cholernie ciężkie:( 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 a nie prawda! W Rut - mar nie mają problemów z serwisowaniem, nie jest skomplikowanym moto, większość rzeczy sam staram się robić.Serwis ocenia się wówczas kiedy coś się pierdzieli, a nie wówczas gdy chodzi o proste czynności serwisowe. Osobiście bardzo lubię tę markę motocykli, ale jednak pozostaję realistą: dla osób z Łodzi najbliższą opcją serwisową jest Poznań. A jeszcze lepiej dygać do Berlina. Faktem jest że Twój motocykl należy do jednych z prostszych Ducati, ale jednak nie jest to urządzenie do łatwego serwisu. Wątpię aby Rut-mar specjalizował się w tej marce motocykli. Więc wątpię aby mogli wszystko sensownie serwisować. Kiedyś Profi próbowali zająć się włoszczyzną, ale jak z nimi rozmawiałem to odpuścili. O serwisie przy Maratońskiej (dealer Ducati) się nie wypowiem bo i niema o czym. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jeżeli przymierzasz się do banditów, to pamiętaj że są cholernie, cholernie ciężkie:(Marzy mi się taki ale w sumie to najpierw powinnam się na nim przejechać i sprawdzić czy to jest właśnie ten.Ale dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.