Thebestof78 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Nie wiem co to ale zdarzyło mi się kilka razy że po odpaleniu gs -a na luzie kiedy wrzucam jedynkę moto gaśnie automatycznie, zdarzyło się tak po dłuższej jeździe i na zimnym silniku. Po kilku razach moto się uspokoiło i problem minął. Dziś rano historia się powtórzyła. Po odpaleniu na luzie i wrzuceniu na jedynkę gs zgasł dwa razy. Odpaliłam go na jedynce trzymając sprzęgło i oki. Powtórzyłam jeszcze raz na luzie też oki więc pojechałam do pracy i wszystko pracuje normalnie. Ktoś ma jakiś pomysł? Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A stopka była złożona? Przy wyjętej stopce moto gaśnie jak wrzucisz bieg. Sprawdź czy kabelek idący do czujnika w stopce nie jest luźny. W razie potrzeby wyczyść styki i przetrzyj je. Może świece do wymiany? Sprawdź czy nie są w złym stanie. Może paliwko wlej jakieś 99+ oktanów. Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejdzej Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Taaa paliwo 99+ oktanów do leciwego motocykla nie wiem czy dobry pomysł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A czemu by nie? Myślisz, że zawory nie są utwardzone? Chociaż z drugiej strony - takie 99+ powinno mieć te 95-97. Na więcej bym nie liczył Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A jak przed wrzuceniem biegu troche pododajesz gazu, i powciskasz sprzęgło to nadal tak samo? Bo może po prostu tarczki się sklejają, bo jest zimny olej? Ja w apce tak mam, więc po prostu daje troche gazu i jak schodzi z obortów to wciskam sprzęgło i bieg wbijam, i nie gaśnie. Aczkolwiek pewny nie jestem czy to to u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvelinus Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Czujnik kosy szwankuje na bank. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A no tak, bo napisałaś że po dłuższej jeździe, więc moja teza jest błedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Tak jak pisze Salvelinus. Albo czujnik stopki albo kostka. "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Już jest oki Stopka była problemem. Dzięki Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejdzej Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A czemu by nie? Myślisz, że zawory nie są utwardzone? Chociaż z drugiej strony - takie 99+ powinno mieć te 95-97. Na więcej bym nie liczył wydaje mi sie ze taki 99 to pewnie ma za zadanie przeczyścić cały silnik z nagaru co nie?? i tak przeczyści ze bedzie potem ciekło takie moje zdanie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKUBKO Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 oj Marta dawaj... wjesz gdzie tam ci zrobia przegladzik i wszystko sie wyjasni www. Serwisuj sie u KUBY .pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 wiem przyjadę Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jeśli problem rozwiązany dawajcie znać żeby zamknąć temat "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Rozwiązany. Dziękuję za pomoc i możesz zamykać Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 wydaje mi sie ze taki 99 to pewnie ma za zadanie przeczyścić cały silnik z nagaru co nie?? i tak przeczyści ze bedzie potem ciekło takie moje zdanie ... Nagar – twardy biało-zielonożółty osad pojawiający się na ścianach komory spalania i denku tłoka w silnikach spalinowych. Nagar powstaje ze skoksowanych – niedopalonych cząstek paliwa i oleju. Osad, pojawiający się również na świecach zapłonowych, stwarza niebezpieczeństwo samozapłonu. Wydaje mi się, że pomyliłeś tematy. Chyba chodziło Ci o to, że jak się wleje syntetyka do silnika co jeździł lata na mineralnym to wypłukuje co może i zaczyna cieknąć. Od innego paliwa nic cieknąć nie będzie. Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Wydaje mi się, że pomyliłeś tematy. Chyba chodziło Ci o to, że jak się wleje syntetyka do silnika co jeździł lata na mineralnym to wypłukuje co może i zaczyna cieknąć. Od innego paliwa nic cieknąć nie będzie. Też bzdura. Współczesne oleje mineralne maja czasem więcej substancji myjących od syntetyków. To o czym mówisz to powielany mit z poprzedniej epoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi