Jump to content

Gaśnięcie Motocykla Gs500


Thebestof78
 Share

Recommended Posts

Nie wiem co to ale zdarzyło mi się kilka razy że po odpaleniu gs -a na luzie kiedy wrzucam jedynkę moto gaśnie automatycznie, zdarzyło się tak po dłuższej jeździe i na zimnym silniku.

Po kilku razach moto się uspokoiło i problem minął.

Dziś rano historia się powtórzyła.

Po odpaleniu na luzie i wrzuceniu na jedynkę gs zgasł dwa razy. Odpaliłam go na jedynce trzymając sprzęgło i oki.

Powtórzyłam jeszcze raz na luzie też oki więc pojechałam do pracy i wszystko pracuje normalnie.

 

Ktoś ma jakiś pomysł?

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

A stopka była złożona? Przy wyjętej stopce moto gaśnie jak wrzucisz bieg. Sprawdź czy kabelek idący do czujnika w stopce nie jest luźny. W razie potrzeby wyczyść styki i przetrzyj je.

 

Może świece do wymiany? Sprawdź czy nie są w złym stanie.

Może paliwko wlej jakieś 99+ oktanów.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Link to comment
Share on other sites

A czemu by nie? Myślisz, że zawory nie są utwardzone? Chociaż z drugiej strony - takie 99+ powinno mieć te 95-97. Na więcej bym nie liczył

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Link to comment
Share on other sites

A jak przed wrzuceniem biegu troche pododajesz gazu, i powciskasz sprzęgło to nadal tak samo? Bo może po prostu tarczki się sklejają, bo jest zimny olej?

Ja w apce tak mam, więc po prostu daje troche gazu i jak schodzi z obortów to wciskam sprzęgło i bieg wbijam, i nie gaśnie.

Aczkolwiek pewny nie jestem czy to to u Ciebie.

Link to comment
Share on other sites

Tak jak pisze Salvelinus.

Albo czujnik stopki albo kostka.

"Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe,
ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..."

Link to comment
Share on other sites

Już jest oki :smile:

Stopka była problemem.

Dzięki :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

A czemu by nie? Myślisz, że zawory nie są utwardzone? Chociaż z drugiej strony - takie 99+ powinno mieć te 95-97. Na więcej bym nie liczył

wydaje mi sie ze taki 99 :smile: to pewnie ma za zadanie przeczyścić cały silnik z nagaru co nie?? i tak przeczyści ze bedzie potem ciekło ;) takie moje zdanie ...
:doofywave:
Link to comment
Share on other sites

wiem :smile: przyjadę :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

jeśli problem rozwiązany dawajcie znać żeby zamknąć temat

"Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska

Link to comment
Share on other sites

Rozwiązany. Dziękuję za pomoc i możesz zamykać :smile:

Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ...

Link to comment
Share on other sites

wydaje mi sie ze taki 99 :smile: to pewnie ma za zadanie przeczyścić cały silnik z nagaru co nie?? i tak przeczyści ze bedzie potem ciekło ;) takie moje zdanie ...

Nagar – twardy biało-zielonożółty osad pojawiający się na ścianach komory spalania i denku tłoka w silnikach spalinowych. Nagar powstaje ze skoksowanych – niedopalonych cząstek paliwa i oleju. Osad, pojawiający się również na świecach zapłonowych, stwarza niebezpieczeństwo samozapłonu.

 

Wydaje mi się, że pomyliłeś tematy. Chyba chodziło Ci o to, że jak się wleje syntetyka do silnika co jeździł lata na mineralnym to wypłukuje co może i zaczyna cieknąć. Od innego paliwa nic cieknąć nie będzie.

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że pomyliłeś tematy. Chyba chodziło Ci o to, że jak się wleje syntetyka do silnika co jeździł lata na mineralnym to wypłukuje co może i zaczyna cieknąć. Od innego paliwa nic cieknąć nie będzie.

Też bzdura. Współczesne oleje mineralne maja czasem więcej substancji myjących od syntetyków. To o czym mówisz to powielany mit z poprzedniej epoki.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...