zciwo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam, Wymienialem plyn hamulcowy jakis czas temu, bo mialem miękką klamkę hamulca i nie czulem sie bezpiecznie. Nic to nie dalo,wiec odpowietrzylem uklad. Efekt jest ten sam,czyli mizerny. Hamulce dzialaja,ale mam wrazenie ze jakbym chcial ostro zahamowac to braknie miejsca pod klamka...ogladalem ostatnio klocki-jest ich jeszcze calkiem sporo. Macie jakies pomysly? A moze GPZ500 tak po prostu ma? To jest wersja z dwoma tarczami z przodu. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zdejmij zaciski, klamką pod-pompuj by troszkę wyszły tłoczki wraz z klockami. Następnie cofnij klocki łyżką czy śrubokrętem tak by zacisk z klockami ciasno wchodził na tarcze. Zamontuj na tarczę. Daj znać czy pomogło. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jutro sie pobawię i na pewno dam znać. Dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulba Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Mnie to wyglada na koniec zycia przewodow. 0 Cytuj "Ja chcę, żeby moja Łódź rosła, żeby miała pałace wspaniałe, ogrody piękne, żeby był wielki ruch, wielki handel i wielki pieniądz..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zdejmij zaciski, klamką pod-pompuj by troszkę wyszły tłoczki wraz z klockami. Następnie cofnij klocki łyżką czy śrubokrętem tak by zacisk z klockami ciasno wchodził na tarcze. Zamontuj na tarczę. Daj znać czy pomogło. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif o Kyrie Eleyson! http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... a co to za "ciekawostka serwisowa"? ...i jeszcze klocki śrubokrętem? do tego jest inne "urządzenie" pachnie mi tu metodą na taksówkarza albo handlarza "złomem"... odpowietrz (ale dobrze) hamulec, jeśli masz dwa zaciski, to najpierw ten dalszy od pompy, potem ten bliższy sprawdź czy jest poprawa jeśli nie, rozbierz pompę i obejrzyj układ tłoczek/cylinderek i uszczelniacze oraz zaworek - w razie W kup komplet naprawczy i reanimuj jeśli jest dobrze, oglądaj przewody i ich końcówki przy pompie i zacisku (a ile sznurki mają lat?) ... w razie W kup nowe i wymień i musi być dobrze. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Odpowietrzalem bardzo dokladnie. Poruszalem przewodami, stukalem w trojnik i roznicy nie ma. Ale wydaje mi sie,ze gdyby bylo cos zapowietrzone to klamka robilaby sie twardsza, a tu takiego objawu nie ma. A moto z 2002r 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Jak mięknie to słabo.. W tym wieku?! Słabo.. ;-) 1. Zestaw naprawczy zacisku: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-kawasaki-bj250-gpz500-i2509221439.html 2. Zestaw naprawczy pompy: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pompy-kawasaki-gpz500-kfx-250-700-i2511811699.html 3. Przewody w stalowym oplocie + dot 5.1 Po tym wszystkim - musi być twardo! Jak nie będzie to sprawdź stan tarczy i klocków, może skończył się ich żywot. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Pooglądałem manetkę z rana i doszedłem do wniosku, że mam regulację samej klamki ustawiłem na pozycję "1" i jest znacznie lepiej. Choć na zestawem d regeneracji pompy też się zastanowię. Dzięki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Nie pomyślałem, że nie wiesz o regulacji 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Hehe. Myslalem,ze 4 to najdalej od manetki...a bardzo ciezko chodzila regulacja,wiec nie dalo sie sprawdzic pod palcami 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Z zaciskami masz 10 min roboty 0 Cytuj Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vader Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Jeżeli ustawisz klamkę nawet najbliżej manetki to nie powinno być problemu ze skutecznym hamowaniem, więc albo masz podgiętą klamkę albo zapowietrzone hamulce. Co zrobić dokładnie napisał już działkowy. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.