Tomi Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Hejka! Piszę tego posta, bo szukam przyczyn, które powodują, że jak jadę z plecaczkiem przy małych prędkościach (poniżej 30km/h) to mi bardzo wężykuje przednie koło. Wymienione rury nośne, łożysko główki ramy, sprężyny na progresywne, olej na 15W. Wiem, że moje opony są kartoflowate i nierówno starte (przez jazdę na krzywych lagach), ale wymiana będzie na przyszły sezon. Co może być przyczyną? Bo mi się pomysły chyba skończyły. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ja bym stawiał na opony,jakby nie patrzeć mają bardzo duże znaczenie jeśli chodzi o jazdę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ale to by miało aż taki wpływ na wężykowanie? 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Przy małej prędkości może mieć, bo przy wyszej moto jest stabilniejsze i tego nie odczujesz np.łatwiej sie prowadzi moto przy 60km/h niz przy 40km/h, a złe oponu mogą pogarszać jeszcze prowadzenie przy małych prędkościach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszZR7 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jak latasz w dwie osoby to musisz dopompować troszkę ciśnienie i powinno być git. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Napompowane wg manuala. 2.25 na przód, 2.5 na tył - bez różnicy czy jedna czy dwie osoby A ciężarki kierownicy mają znaczenie? Może jakbym cięższych poszukał to by było lepiej? 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvelinus Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Weź przestaw amor tylni na twardszą pozycję jeżeli takowa regulacja jest 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUBIANY Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 (edytowane) A może po prostu wyważ koła Edytowane 5 Października 2012 przez Suchy-wolk - ort. (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Hmm, ale źle wyważone koła by miały spory wpływ na jazdę przy większych prędkościach. A przy większych prędkościach jest ok. Regulacja tylnego amorka? A tył ma wpływ na wężykowanie? Tak czy siak - sprawdzę. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 to mi bardzo wężykuje przednie koło. wyząbkowana przednia opona - do zaakceptowania lub do wymiany 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaw Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Tomi jak ustalisz przyczynę to się podziel wiedzą 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piżmak Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 opony opony!!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Łożyska w kole sa dobre? Miałem taki przypadek ze przy wolnej jezdzie koło dostawało bicia na boki po wymianie łożysk juz było dobrze no i opona też musi byc ok bo przy wyząbkowanej nie bedzie dobrze. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Wczoraj działkowy wytargał mój motocykl i powiedział, że luzów nie ma. Opony faktycznie są tragiczne (przód - wyząbkowana, przekoszona, tył - kwadratowa), ale dopiero na przyszły sezon je zmienie. Przy okazji wymiany może pokuszę się o łożysko koła. wyząbkowana przednia opona - do zaakceptowania lub do wymiany akceptacja na resztę tego sezonu dzięki wielkie, pozdr. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Ja mialem to samo tylko przy predkosci powyzej 250km/h, nie dalo sie jezdzic :/ Wymiana opon zalatwila problem. Przednia opona ma ogromny wplyw na prowadzenie motocykla. Moja opona wygladala na bardzo dobra, po sprawdzeniu na wywazarce, okazalo sie ze bije w 2 miejscach i nie nadaje sie do jazdy... Dlatego nie polecam nikomu zakupu uzywanej przedniej opony. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipul Opublikowano 1 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Wszyscy stawiacie na opone.. mozliwe ze słusznie... ale ja jeszsze podrzuce jedna propozycje. Kolega napisal ze zostało wymienione łozysko głowki ramy. Jezeli dokrecone jest z za duzym momentem to wlasnie beda takie obiawy (wezykowanie). Czykli tak jakby chcesz wyprostowac przednie koło motocykla a czujesz ze kierownica delikatnie ciagnie w strone przeciwna i tak w kołko. Podreslam ze tak sie wlasnie dzieje przy b. małych predkosciach. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kpt. Bomba Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Propopnowalbym sprawdzic lozysko glowki ramy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 7 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Kolega napisal ze zostało wymienione łozysko głowki ramy. Jezeli dokrecone jest z za duzym momentem to wlasnie beda takie obiawy (wezykowanie). Czykli tak jakby chcesz wyprostowac przednie koło motocykla a czujesz ze kierownica delikatnie ciagnie w strone przeciwna i tak w kołko. Podreslam ze tak sie wlasnie dzieje przy b. małych predkosciach. podepnę się pod ten sam pomysł, jak jest skręcone za mocno to jest taki objaw jakby motocykl walił na bok chciał się przewrócić i zaczyna bujac na boki, po wsadzeniu pasażera przednie koło może być lekko odciążone i objaw się pogłębia, kierownica powinna lekko chodzić bez luzów, najlepiej wzorować się manualem do danego modelu. jeśli chodzi o przednia oponę to bym nie czekał do przyszłego sezonu, idzie jesień kiepska przyczepność może się zemścić, a teraz zaczynają się wyprzedaże w dobrej cenie nową gumę można kupić 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyygy Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 opony jak najbardziej ale musisz się liczyć z dodatkowym obciążeniem na tylnym siedzeniu, ja jak wrzucę tylko coś do kufra to już kierownica szaleje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 8 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 fajnie by było gdybyś napisał jak się skończyło, co pomogło, rozwiał byś nasze wątpliwości 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.