Jump to content

Odcina Przy 9 Tys Obr/min


Kaczmar
 Share

Recommended Posts

Witam, ostatnio źle sie dzieje z moim banditem.

Objawy: podczas jazdy przy 9 tys obr/min następuje strzał z wydechu, szarpnięcie i gwałtowny spadek obrotów, dotyczy to każdego biegu oprócz biegu jałowego na nim silnik wkręca sie spokojnie do 13 tys

Podjęte kroki: -czyszczenie kranika, -czysczenie gaźników, -wymiana filtra paliwa, -wymiana wszystkich świec

- filtr powietrza i oleju oraz sam olej mają nie całe 400km

Efekt: nic sie nie zmieniło problem dalej istnieje

Pytanie do forumowiczów; Co dolega banditowi, i jak temu zaradzić?

 

Bandit 600s z 2003 roku

Link to comment
Share on other sites

z tego co pamietam suzuke mozna diagnozowac taka sobie zworka :smile:

czujnik położenia przepustnicy?

, map sensor lub camshaft position?

Link to comment
Share on other sites

Zawory sprawdzane byly? A moze czujnik polozenia stopki bocznej lub cała stopka lużno lata i robi odcinke.

Link to comment
Share on other sites

Czyszczenie gaziorów zrobione. A synchro? Jeśli to nie zawory to synchro powinno pomóc.

Link to comment
Share on other sites

a cosynchro ma wspulnego z odciną http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

sprzwdz czujnik położenia przepustnicy a może kwestia leży po stronie powietrza którego ma za mało http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif

i sprawdz jeszcze czy jest róznica miedzy wolnym wkrecaniem na obroty a gwałtownym do odciny

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

może to nie ma wiele do rzeczy, ale sprawdź jeszcze, czy nie ma gdzieś zwarcia do masy głównego przewodu prądowego (przetarta izolacja itepe...) - historia znała już takie przypadki, a objawy odpowiadały mniej/więcej opisywanym

Link to comment
Share on other sites

Właśnie, że nie, to niedawno się stało, zaraz po tankowaniu na niepolecanej stacji... Wiem, bo razem tam byliśmy :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj zlokalizowałem problem, okazało sie ze czujnik położenia przepustnicy, przykręcony jest na jednej śrubie do gaźnika i można go regulować, odchyłka choćby o kilka stopni powoduje objawy takie jak opisałem. Po dwóch próbach udało się ustawić tak jak powinno być jednak po 5km jazdy problem wrócił. Pozostaje mi wymienić wspomniany czujnik i powinno być dobrze.

Dzięki Jakubko za podsunięcie słusznego tropu.

Link to comment
Share on other sites

ciesze się że z obiawów podanych na forum udało się tak szybko zdiagnozować problem czasami to trwa tydzień albo miesiąc a tu prosze

pozdrowionka i szerokości :riding:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Z racji tego że kolega miał problem z czujnikiem położenia przepustnicy dołączę do tematu. W mojej cebrze pali się błąd na wyświetlaczu i mruga 8 razy. Po podłączeniu do kompa niestety nic nie wykazuje. Według serwisówki z odczytu błędu jest to właśnie problem z czujnikiem położenia przepustnicy i tak samo stwierdził mechanik  w Kawasaki w Łodzi. 

sygnał podobno wchodzi a już nie wychodzi i lipka :sad2: z tego co mi mówił i co się orientuje to będę musiał kupić całą przepustnicę z wtryskami chyba że ktoś coś mi z szanownych kolegów podpowie co i jak dalej zrobić :smile: Może ktoś posiada taki czujnik lub całą listwę lub zna kogoś kto ma sprawną używkę ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...