Skocz do zawartości

Odcina Przy 9 Tys Obr/min


Kaczmar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio źle sie dzieje z moim banditem.

Objawy: podczas jazdy przy 9 tys obr/min następuje strzał z wydechu, szarpnięcie i gwałtowny spadek obrotów, dotyczy to każdego biegu oprócz biegu jałowego na nim silnik wkręca sie spokojnie do 13 tys

Podjęte kroki: -czyszczenie kranika, -czysczenie gaźników, -wymiana filtra paliwa, -wymiana wszystkich świec

- filtr powietrza i oleju oraz sam olej mają nie całe 400km

Efekt: nic sie nie zmieniło problem dalej istnieje

Pytanie do forumowiczów; Co dolega banditowi, i jak temu zaradzić?

 

Bandit 600s z 2003 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cosynchro ma wspulnego z odciną http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif

sprzwdz czujnik położenia przepustnicy a może kwestia leży po stronie powietrza którego ma za mało http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif

i sprawdz jeszcze czy jest róznica miedzy wolnym wkrecaniem na obroty a gwałtownym do odciny

 

 

007.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

może to nie ma wiele do rzeczy, ale sprawdź jeszcze, czy nie ma gdzieś zwarcia do masy głównego przewodu prądowego (przetarta izolacja itepe...) - historia znała już takie przypadki, a objawy odpowiadały mniej/więcej opisywanym

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

działkowy emeryt

to my sobie tu głowy łamiemy, a Wy sikacie w zbiornik i oczekujecie cudów...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif :decayed:

...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę....

 

 

 

... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!?

... bo to nieładne jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zlokalizowałem problem, okazało sie ze czujnik położenia przepustnicy, przykręcony jest na jednej śrubie do gaźnika i można go regulować, odchyłka choćby o kilka stopni powoduje objawy takie jak opisałem. Po dwóch próbach udało się ustawić tak jak powinno być jednak po 5km jazdy problem wrócił. Pozostaje mi wymienić wspomniany czujnik i powinno być dobrze.

Dzięki Jakubko za podsunięcie słusznego tropu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesze się że z obiawów podanych na forum udało się tak szybko zdiagnozować problem czasami to trwa tydzień albo miesiąc a tu prosze

pozdrowionka i szerokości :riding:

 

 

007.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Z racji tego że kolega miał problem z czujnikiem położenia przepustnicy dołączę do tematu. W mojej cebrze pali się błąd na wyświetlaczu i mruga 8 razy. Po podłączeniu do kompa niestety nic nie wykazuje. Według serwisówki z odczytu błędu jest to właśnie problem z czujnikiem położenia przepustnicy i tak samo stwierdził mechanik  w Kawasaki w Łodzi. 

sygnał podobno wchodzi a już nie wychodzi i lipka :sad2: z tego co mi mówił i co się orientuje to będę musiał kupić całą przepustnicę z wtryskami chyba że ktoś coś mi z szanownych kolegów podpowie co i jak dalej zrobić :smile: Może ktoś posiada taki czujnik lub całą listwę lub zna kogoś kto ma sprawną używkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...