Suchy-wolk Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Borykam się z wymianą tylnej opony. Aktualnie jest zastosowana oponka MICHELIN PILOT ROAD 2 lub 3 (nie pamiętam) i gołym okiem widać, że środek jest trochę "łysawy" i boli mnie ten wygląd Z przodu został zastosowany inny model, czyli zwykły MICHELIN PILOT ROAD. Wychodzę z założenia, że jak zmieniać gumy, to na takie, aby z obu stron były te same modele - jednak czy to ma jakieś zastosowanie w praktyce? Tylna opona w wersji 2 lub 3, sama w sobie jest na środku pozbawiona większości bieżnika i nie przypada mi do gustu, dlatego chciałbym zwykłego Pilot Road'a dać na tył, aby to sensownie wyglądało no i zgrywało się z przednią oponą. Dodam, że model 1,2 czy 3 mają te samą specyfikację opony - moim zdaniem różnią się tylko wyglądem, ale skoro różnią się dodatkowo ceną, to zapewne każda ma inne zastosowanie. Jak to rozgryźć 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki1996 Opublikowano 1 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Lepiej mieć komplet takich samych opon. Ja z tyłu mam oponke Michelin Pilot Power 2 2ct czyli opona dwuskładnikowa (bardzo fajna oponka. Polecam ), a z przodu Pirelli dragon supercorsa(opona torowa) i sprawa wygląda tak, że tylnia opona jest już cieplutka z przód jeszcze nie zaczął temperatury łapać. I problem polega na tym, że tył prowadzi się ładnie, a przód ucieka i ma takie jakby "uślizgi". Nie mówiąc już o mokrej nawierzchni. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Zakupiłem również taką samą oponę do tyłu jak do przodu, ponieważ na zakrętach 90'stopniowych z dziurami na asfalcie, zarzucało mi po prostu tył. Nie wiem czy to wina innej opony z tyłu niż z przodu, ale w każdym bądź razie na komplecie praktycznie nowych opon jeździ się o niebo lepiej 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Przede wszystkim przy wyborze opon należy się zastanowić do czego będzie Ci ta opona potrzebna...??? Do turystyki czy dzidowania po zakrętach??? Jak do turystyki to lepiej wybrać coś z kategorii opon sportowo-turystycznych z "twardszą" gumą. Dla przykładu ja miałem np w 9-tce po zakupie Pirelli Dragony, które stosunkowo szybko się skończyły. Później kupiłem Pirelli Diablo Strady, opona bardzo powoli się zużywała a przyczepność była w miarę dobra. Obecnie w 10-tce mam Pilot Power 2CT. Tak jak kolega Miki zauważył szybko się nagrzewa, ma BDB przyczepność ale szybko się zużywa :/ Coś za coś... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasza Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Macie jakieś większe informacje na temat MICHELIN PILOT ROAD 3 ? Bo z tego co czytałem to bardzo fajne oponki nie dość że długo trzymają to mają miększą gumę po bokach na zakręty. Czy ktoś tą oponkę wypróbowywał albo jakiś znajomy kogoś ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mawet Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Ja mam z przodu Pilot Road 3 a z tyłu Pilot Road 2 - trzeba pamiętać, że to nie są sportowe gumy, raczej sportowo-turystyczne. Cóż, nie miałem z nimi żadnego problemu, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Jednak nie jestem na tyle doświadczony, żeby coś dokładniej o nich powiedzieć. Na winklach w Beskidach zero niespodzianek. Znalazłem jednak informacje,że o ile tylny Pilot Road 3 jest jeszcze fajnieszą oponą od 2 to przód okazał się klapą i zużywa się znacznie szybciej od tyłu. Ja mogę powiedzieć, tyle - nakręciłem na razie 4 tys na tej gumie (a kupiłem już moto na tych laczkach, więc ma przejechane na pewno więcej) i nie widzę jakiegoś przyspieszonego tempa zużycia. Ogólnie gumy przy turystycznej, spokojnej jeździe mogą wytrzymać nawet 20 tys. km. Ponoć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasza Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ja w sezonie robię około 10tyś kilometrów a winkle bardzo lubię lecz też nie mam na tyle kasy by ciągle kupować sportowe gumy a zainteresowałem się Pilot Roadami 3 właśnie z tego względu że podobno mają miększą gumę po bokach i jestem ciekaw jak to sie sprawdza na winklach w sportowej jeździe bo jak ok to super i biorę.. także jak by ktoś miał doświadczenie z tymi oponami w jeździe sportowej i na zakrętach z niskim schodzeniem to niech da znać to sobie cały komplet zamówię. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki1996 Opublikowano 1 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jakbyś chciał naprawde dobrą oponę to Pirelli dragon supercorsa. Długo łapią temp, ale maksimum przyczepności, aż do zamknięcia.Ja mam z tyłu pilot road 2 i daje rade opona jeśli 3 jest rzeczywiście lepsza to można śmiało brać. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.