Jump to content

Honda Cbr 900 RR (BYŁA) a obecnie TDM 900


xanton
 Share

Recommended Posts

Po poszukiwaniach i zjechaniu trochę km po okolicach udało mi się dziś popołudniu zdobyć taką oto fajerę, którą znalazłem w Łodzi. Rocznik 2000, w Polsce od 2011 roku, rodowód angielski, poza śladami na baku i małym na przedniej owiewce po jakimś zdarzeniu naprawdę fajnie i dobrze utrzymane moto. W oględzinach i dobijaniu ceny pomogli mi bardzo Okropna i JAKUBKO, którym bardzo dziękuję. Najechane coś około 30 tysi mil. Oby czas teraz pozwolił jak najwięcej km porobić.

Jej urok uchwycił Smooth podczas pikniku w Moto-Moto.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Tak więc obecni w mojej stajni dwie Hanki stoją.

Edited by xanton
. (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ladna i jak to honda nie do zajechania. Na 100% bedziesz zadowolony z jazdy. Tak na marginesie to nie 929 i rok 99 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Prezentuje się znakomicie :smile: Fajne zestawienie kolorów i dobrze utrzymany egzemplarz :riding:

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Gratulki ładnego motocykla http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif . kiedy już się wjeździsz to po CB750 słowo "jazda" nabierze nowego znaczenia :riding:

 

... yyy i też mam wrażenie że to SC33 - 919 na Keihin'ach a nie 929 :decayed: ... a wiesz sam co kupiłeś...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif

Link to comment
Share on other sites

to nie jest 929 lecz ostatni model 900rr na gazniku. Bardzo fajne malowanie, widać że zadbany egzemplarz kupileś :smile:

Link to comment
Share on other sites

Daleko musiałeś po niego lecieć ?

udało mi się dziś popołudniu zdobyć taką oto fajerę, którą znalazłem w Łodzi

:smile:

 

Michał, zmieniasz te motongi jak rękawiczki. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Upssss nie zauważyłem ;) Ale to oznacza, że nie muszę się śpieszyć. Coś się kupi na miejscu albo dozbiera i ściągnie z DE ;)

Link to comment
Share on other sites

Brawo dla tych, którzy zauważyli, że to nie jest 929. Wielką macie

wiedzę i spostrzegawczość. Jestem pod wrażeniem.

Link to comment
Share on other sites

Brawo dla tych, którzy zauważyli, że to nie jest 929. Wielką macie wiedzę i spostrzegawczość. Jestem pod wrażeniem

E tam wiedzę.

Po prostu honda zepsuła bladego począwszy od roku 2000 i to ostatnia ładna sztuka :smile:

Link to comment
Share on other sites

Brawo dla tych, którzy zauważyli, że to nie jest 929. Wielką macie

wiedzę i spostrzegawczość. Jestem pod wrażeniem.

 

twoj model o niebo piekniejszy od 929 :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Brawo dla tych, którzy zauważyli, że to nie jest 929. Wielką macie

wiedzę i spostrzegawczość. Jestem pod wrażeniem.

 

xanton, no coś Ty...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... przecież to dwa różne motocykle, nazwa modelu została ta sama, ale technicznie dzieli je przepaść B)

 

honda zepsuła bladego począwszy od roku 2000 i to ostatnia ładna sztuka

 

hehehehe :decayed: ... tak sobie tłumacz...
Link to comment
Share on other sites

CBR-ka wygląda na bardzo zadbaną ;)

Będziesz zmieniał blat na km/h ?? Bo mnie by wkurzało przeliczanie z mil ;/

Link to comment
Share on other sites

CBR-ka wygląda na bardzo zadbaną ;)

Będziesz zmieniał blat na km/h ?? Bo mnie by wkurzało przeliczanie z mil ;/

 

Na razie przeliczam mile na km ale pewnie będę zmieniał. Prędkościomierz to podobno nie problem duży ale z licznikiem kilometrów/ mil jest większy problem bo jest elektroniczny.
Link to comment
Share on other sites

Możesz zakupić tarczkę w km/h a do przeskalowania prędkości są urządzenia, cena to jakieś 300 pln.

Gdzieś miałem link do takiego. Jak znajdę to wrzucę do tego posta.

Link to comment
Share on other sites

Po pięciu latach przygody z bladym nadszedł czas na zmianę. Blady został na FŁMie bo kupił go Domino. 

Objechałem nieco modeli w tym roku celując w enduro acz sponatnicznie zapadła decyzja o zakupie TDMki. Forumowy kolega Tomek pomógł znaleźć ten właściwy egzemplarz i jest. Przyjemność toczenia się turystycznego - ogromna! 

Na razie dozbrojona w wyższą szybę i deflektor oraz ładowarkę z uchwytem. Fabryczne siedzenie strasznie toporne było więc anapa trafiła do obszycia. Polecam ogłaszającego się na olxie Tadeusza - https://www.olx.pl/oferta/siedzenie-yamaha-tdm-900-pokrowiec-CID5-IDmr5HV.html#f55866c732 Na założenie czekają jeszcze gmole i halogeny.  

1569487100_40943233_1871785216221904_6453745286354305024_n(1).jpg.b54eb8c73a4323d42e55bc4be2e3241c.jpg

 

 

41073122_1871785539555205_8828693327223193600_n.jpg

Edited by xanton (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

leniuchmichał

Jestem mega ciekawy opinii. Sam po sprzedaży Thundercata mierzyłem się do TDMki. Ale finalnie skoczyło się na DL1000. Opisuj wrażenia z jazdy. TDM to podobno bardzo niedoceniane Moto w Polsce a w Europie mega popularne. Napisz jak wrażenia z jazdy :). 

 

Ps. Bardzo ładna sztuka ;)

Link to comment
Share on other sites

Dnia 27.09.2018 o 17:11, leniuchmichał napisał:

Jestem mega ciekawy opinii. Sam po sprzedaży Thundercata mierzyłem się do TDMki. Ale finalnie skoczyło się na DL1000. Opisuj wrażenia z jazdy. TDM to podobno bardzo niedoceniane Moto w Polsce a w Europie mega popularne. Napisz jak wrażenia z jazdy :). 

 

Ps. Bardzo ładna sztuka ;)

Dziękuję. 

Widziałem, że kolejnym moto nie będzie sport i celowałem w enduraka. Miałem okazję nawinąć trochę kilometrów GS1200 zwykluchem i ADV, F750, Multistradami 950, 1260 i 1200 Enduro oraz Tracerem 900 także wiedziałem, że chcę siedzieć prosto i móc zjechać z asfaltu na szuter. Jednak czytając różne opinie i fora pojawiła się właśnie TDMka, wersja po 2003 a przed 2006. Po 2003 bo poprawiono przednie zawieszenie a przed 2006 bo nie chciałem ABSu. 

Jak się jeździ? Rewelacyjnie! 90KM pozwala jak trzeba w miarę dynamicznie wyprzedzić, przelotowa u mnie to tak 120-130 i wówczas jest najoptymalniej jeśli chodzi o cichość i ewntualne dociśnięcie acz ponad 170 też poleci żwawo. Podwozie na zakrętach trzyma idealnie, hamulce ma z R1 więc jak trzeba to zahamujesz o nie wyhamujesz. Tak - zakręty pokonuje jakby wiedziała gdzie ma jechać i gdzie jest skrajnia drogi i przeciwległy pas. Na razie z polnych dróg testowałem szutry twarde i leśne dukty - mimo, że TDMka nie ma typowo endurakowego rodowodu (gdyby tak miało być fele na pewno dostałyby szprychy) na tych nawierzchniach radzi sobie świetnie. Na razie mam nią nawinięte jakieś 3000 więc cały czas poznaję możliwości jej ale jedno wiem - to jest naprawdę świetny motocykl. Taki turystyk z zadziorem do lekkiego terenu bo gdy asfalt się skończy to nie trzeba martwić się o to czy zawracać czy jechać dalej. Na piachu w lesie dupskiem mi zawinęło ale kładę to na karb braku umiejętności w takich warunkach. Osoby niewysokie mogą mieć problem z kontaktem z podłożem bo Yamaha jest wysoka - ja mam 190 cm i dla mnie jest bardzo wygodnie. 

Z plecakiem nie podróżuję więc nie wypowiem się jak z tyłu. 

Wspomniałem o sprzętach, którymi jeździłem nie bez kozery - naładowane są elektroniką, trybami jazdy, ledowymi światłamim, designerskim wyglądem (no dobra, BMW jest specyficzne ale swoich fanów ma) i na pewno myśl techniczna przez te kilkanaście lat rozwinęła się w motocyklach ogromnie. Ale kosztują tyle co kilka TDMek a za zaoszczędzoną kasę można planować wakacyjne wypady na moto. Gdyby ktoś mnie zapytał jakie sprzęt bym polecił - bez wahania wskazałbym TDMa bo nie mam do czego się doczepić. No dobra - na siłę to ta jednooczkowość świateł mijania w Yamahach. 

IMG_20180918_183925.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...