Skocz do zawartości

Jaka szyba do kasku


Enter

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Muszę wymienić szybę w kasku. Obecna jest trochę pokiereszowana po tych kilku latach i tu pojawia się pytanie

Kupić:

a. Przyciemnianą

b.Irydium

czy c. standardową białą?

Nie mam doświadczenia z szybami barwionymi.

Group of Franc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wspominał na spotkaniu, że zmienna szybka w kasku jest bezpieczniejsza niż ta wysuwana blenda, także warto się ubezpieczyć w szybkę zwykłą oraz przyciemnianą, jeżeli fundusze pozwalają.

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przyciemnianą szybką jest ten problem, że jak jest ciemno to guzik przez nią widać i wypadałoby wtedy włożyć bezbarwną albo jechać z podniesioną. Natomiast ma plusa w słoneczne dni no i +5 do lansu oczywiście :riding:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wspominał na spotkaniu, że zmienna szybka w kasku jest bezpieczniejsza niż ta wysuwana blenda, także warto się ubezpieczyć w szybkę zwykłą oraz przyciemnianą, jeżeli fundusze pozwalają.

Kiepski pomysł. Kiedyś analizowałem kwestię zmiany wizjera w kasku przy 150 km/h w lewym winklu jak z lasku z grzybiarkami wyjechałem na słoneczne pole z traktorzystką. Lipa!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach