Skocz do zawartości

3 X Cbr Porażka


xanton

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukując CBRki odbyłem trzy wyprawy. Jestem laikiem więc do pomocy miałem Okropną, która się na mechanice co nieco zna a w jednym przypadku grupa była nieco liczniejsza bo oględziny zaliczyliśmy przy okazji wypadu do Sielpi:

1. http://otomoto.pl/ho...a-M3287511.html

Motocykl potorowy i to byłoby jego zaletą powiedzmy bo nie było ryzyka starć z przeszkodami a jedynie mógł latać po płaskim. Plusem ładne brzmienie wydechu i fajny kolor. Minusy: z lag leciało, krzywa chłodnica, napęd do wymiany, regulator do wymiany, prawdopodobnie położony niedawno na lewą stronę. Skrzynia do wymiany. Było jeszcze trochę rzeczy ale zapomniałem.

2. http://allegro.pl/ho...2499814846.html

Leci z niego olej, przekrzywiony bo kiera w lewo dobija do plastików. Napęd do wymiany a przy próbie zapięcia jedynki chrobot donośny. Plastiki trochę odłażą. Przednia opona ewidentnie do wymiany.

3. http://allegro.pl/ho...2481478963.html

Wizualnie najładniejsza z nich. Niestety mogą być problemy prawne dla kupującego - właściciela nie ma na miejscu - jest w UK a sprzedaje ktoś komu moto przekazano. Nie będę się rozpisywał jakie mogą być konsekwencje takiego nabycia - dla mnie sprzęt przez to odpadł. Ale ponieważ ładnie wyglądał zaczęliśmy się mu przyglądać z Okropną - lagi suche, silnik nie cieknący, pan nawet zaoferował możliwość zdjęcia owiewek. Nieporysowany, widać że wyczyszczony. Szkoda, że przed naszym przyjazdem był rozgrzewany. Książka serwisowa, jeśli wierzyć przebiegowi skończyła się trzy tysiące temu.

Minusy mechaniczne też się znalazły: napęd do wymiany, z prawej strony brak ogranicznika co skutkowało tym, że kiera przekręcona w lewo szła do plastików a w prawo luzik był na trzy palce.

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

i nieco dużo ciężarków na kole:

Dołączona grafika