Jump to content

Gsxf Vs. Fazer


LISIK 76
 Share

Recommended Posts

mam dylemat chcialbym zakupic motocykl turystyczny dwie marki do wyboru gsxf i fazer ceny sa podobne osiagi tez jedynie suzi jest ciezsza a pozatym doradzcie cos bede wdzieczny http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif

 

Suchy: Człowieku, nazywaj po ludzku tematy!

Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

Ja bym brał fazera,ale i tak co byś nie kupił będzie jezdziło-najważniejszy jest Stan motocykla,chcesz go tylko do turystyki?

Link to comment
Share on other sites

Pomyśl o czym zawsze marzyłeś, pomyśl dlaczego chcesz kupić to co napisałeś a potem zastanów się czy będziesz miał możliwość za rok zmienić moto na takie jakie zawsze chciałeś mieć :smile:

ale to subiektywne odczucie i należy to rozpatrywać indywidualnie :smile:

Link to comment
Share on other sites

do jazdy turystycznej i na dojazdy do pracy

 

ucze sie caly czas

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

ceny sa podobne osiagi tez jedynie suzi jest ciezsza

 

ceny może i są podobne, a poza tym te motocykle to dwie różne bajki... różnią się od siebie jedynie: pozycją za kierownicą, chłodzeniem silnika, zawieszeniem, kątem główki ramy, owiewkami, okresami między serwisami, hamulcami, rozstawem osi... i osiągami i samym prowadzeniem wbrew temu co piszesz - też się różnią. Do tego nie piszesz czy duże czy małe jajko, czy duży czy mały fazer... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif
Link to comment
Share on other sites

Do tego nie piszesz czy duże czy małe jajko,

generalnie nawet nie wiadomo, czy chodzi o jajko, czy o nowego gsxf - a ten nowy to tez kompletnie inny motocykl niz jajko :smile: (bo domyslam sie, ze o imbryka juz w ogole nie chodzi ;) )
Link to comment
Share on other sites

jajko 750 od 1998 r imbryk na emeryture niech idzie

 

duze jajko maly fazer nie chodzi tutaj o detale najwazniejsze to komfort spalanie hamulce i koszty sermisowe

Link to comment
Share on other sites

duze jajko maly fazer nie chodzi tutaj o detale najwazniejsze to komfort spalanie hamulce i koszty sermisowe

Porownania nie mam - bo nie jezdzilem fazerem, natomiast jesli chodzi o samo duze jajko, to:

1. waga: moze i troche ciezko postawic na centralke, ale juz podczas jazdy masa nie jest odczuwalna i moto prowadzi sie bardzo wygodnie. Dodatkowo naprawde sporo wybacza, jesli chodzi o poslizgi - jest bardzo stabilne. I tylne i przednie juz nieraz mi sie z mojej winy uslizgnelo, a moto jakby tego nie zauwazalo i dalej w pionie sie utrzymywalo. Przypuszczam, ze przy lzejszym moto bym glebe zaliczyl, a tu masa jednak swoje robi i jest wiecej czasu na reakcje.

2. komfort: pozycja jak dla mnie bardzo wygodna, ale to juz zalezy od wlasnych predyspozycji - ja mam okolo 176cm wzrostu i mnie odpowiada. Wyzszym osobom rowniez.

3. hamulce: mam wrazenie ze sa dobrane adekwatnie do masy moto i bez problemu je zatrzymuja, rowniez w sytuacjach awaryjnych. Pewnie zmiana na przewody w oplocie dodatkowo zwiekszylaby skutecznosc, ale nie mam zadnych powodow do narzekania.

4. koszta serwisowe: co 6k wymiana oleju, ewentualnie jak trzeba to regulacja zaworow (sa na srubkach) lub/i synchro gaznikow - generalnie to wszystko co jest do roboty zazwyczaj

do jazdy turystycznej i na dojazdy do pracy

5. turystyka/miasto: ja uzywam codziennie po miescie - spalanie kolo 6l/100km, poza miastem zazwyczaj jest kolo 5l/100km - ale wiadomo - jak ktos odkreca to i 10l/100km pociagnie ;) Turystycznie jeszcze nie jezdzilem daleko, wiec kogos innego musisz pytac, ale do turystyki wlasnie te moto polecaja ze wzgledu na niezawodnosc, wygode i tania eksploatacje.

Poza tym jesli wiecej chcesz poczytac o jajku, to polecam zajrzec na to forum - po to m.in. ono istnieje ;)

 

A - i tu masz o duzym jajku fragment z programu motocyklicznie:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=M-A_UDxMDGk

Link to comment
Share on other sites

wielkie dzieki za super wypowiedz

 

jak by ktos jeszcze opisal fazera 600 tak jak kolega gsxfa to byloby super

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

fazer prowadzi się jak rower, bardzo zwrotny

i bardzo małe spalanie

 

polecam fazera, nowoczesny w porównaniu z jajem

Link to comment
Share on other sites

wielkie dzieki tylko co sie dzieje w tych modelach z 2 podobno sie psuja chodzi o skrzynie biegow a koszty naprawy powalaja POZDRAWIAM :riding:

Link to comment
Share on other sites

to ja moze dodam cos od siebie nt. Fazera:

- motocykla jak dla mnie idealny jako pierwsze powazne moto (czyt. > niz 50cm3),

- slynie z bezawaryjnosci i to potwierdzam, jedyne co nalezy robic to obowiazkowe wymiany zgodne z serwisowka,

- pozycja do jazdy bardzo wygodna, osoby jezdzace ze mna jako plecaki rowniez chwalily sobie wygode w porownaniu do innych 2oo

- uzywam go do codziennej jazdy do pracy, jak rowniez do dalszych wypadow, w obu przypadkach sie sprawdza,

- jest lekki i latwo mozna nim manewrowac po miescie miedzy autami,

- jesli chodzi o skrzynie, to nie ma sie co przejmowac, ze czasami halasuje - to w tych modelach normalne, ale dobrze podczas zakupu sprawdzic, czy po przeciagnieciu nie wyskakuja

- polecam model 2002-03 z uwagi na to, ze "kocie oczy" o niebo lepiej oswietlaja droge, niz swiatla w poprzedniej owiewce

 

to, ze Fazer jest motocyklem, ktory spelnia moje wczesniejsze oczekiwania swiadczy rowniez fakt, ze najechalem nim, od polowy czerwca ok. 5,5k km

 

obowiazkowo polecam forum Fazera

 

by miec swiadomosc, jakie malowania byly w danych latach mozna skorzystac z tej podpowiedzi ;)

 

na koniec mala lekturka o kupnie fazerka

Edited by godul (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...