elfeti 132 Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Piękna i klasyczna Honda CX500 W Y M I A R Y Długość 220 cm Szerokość 77 cm Wysokość 120 cm Masa 205 kg S I L N I K Typ 4 suwowy V2 80o Pojemność 493 ccm Średnica cyl.78 mm Skok tłoka 52 mm Moc 50 KM Moment obr.4,3 kGm Stopień sprężania 10 O S I Ą G I Prędkość max170-185 km/h Przyspieszenie6 sek. Zużycie paliwa 5-7 l/100km Info z http://wbieniec.kis.p.lodz.pl/moto/honda/index.html 0 Quote Link to post Share on other sites
MarcinMaster 2 Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Pan na zdjęciu ma fajne kombi. 0 Quote Link to post Share on other sites
adany_76 15 Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 fajnie wygląda silniczek . Niespotykany klasyk 0 Quote Link to post Share on other sites
Regis 26 Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 Remontujesz taką ?? V-twin Hody, z wzdłużnym wałem, dwoma cylindrami chłodzonymi cieczą... wyszło tego kilka ciekawych wersji... między innymi sportowa i turystyczna, oraz coś co się nazywało Custom... Warto poczytać, ciekawa maszyna... 0 Quote Link to post Share on other sites
działkowy emeryt 306 Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 no, najciekawsza chyba jednak była ta z seryjnie zastosowanym turbodoładowaniem... nazwa brzmiała dumnie - Honda CX500 Turbo ... ech - rodzynek 0 Quote Link to post Share on other sites
elfeti 132 Posted July 19, 2012 Author Report Share Posted July 19, 2012 http://otomoto.pl/ho...c-M3217924.html - śliczna... szkoda, że funduszy brak bo z chęcią bym taka "przytulił" *ledwo co link wstawiłem i się sprzedała... przyznać się kto kupił 0 Quote Link to post Share on other sites
Regis 26 Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 No niestety nie ja... Ale ciekawą sprawą było by, gdyby właściciele starszych motocykli napisali coś na temat swoich maszyn na forum. Tych motocykli jest już coraz mniej a tworzą ważny rozdział w historii.. Warto by opisać takie rodzynki jak chodźby motocykle Nortona ( z silnikami wankla ), stare hondy serii CB, sześciocylindrówki z przełomu lat 70 i 80. Jak powstały i jak testowano w nich rozwiązania, które teraz stosuje się na co dzień w motocyklach... Ze swojej strony mogę opisać model którym sam jeżdżę, czyli Hondę CBX 750f z 1985r, pochodzącą z pierwszej serii produkcyjnej, czyli z przed września 85 roku... z ciekawszych faktów powiem że silniki zastosowane w CBX 750 były później przez długie lata montowane do Hondy CB SevenFifthy... No to kto zacznie pisać o swojej maszynie ?? Dawać ludziska.... 0 Quote Link to post Share on other sites
Soltys 52 Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 oj cx500 chodziła mi kiedys strasznie po głowie:/ może kiedys wróce do tego 0 Quote Link to post Share on other sites
fiacik69 0 Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 soltys jeszcze taka podjade do ciebie kiedys 0 Quote Link to post Share on other sites
qca 0 Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 na co zwrócic szczególną uwagę podczas kupowania tego modelu? Czy 5000zł za 30 letni motocykl to dużo? Szukam też wszelkich informacji natemat tego motocykla. 0 Quote Link to post Share on other sites
elfeti 132 Posted February 18, 2013 Author Report Share Posted February 18, 2013 (edited) Czy 5000 zł za 30 letni motocykl to dużo? 5 tyś to cyle co za lepszy rower, wiem, że dla wielu to duża kwota ale jak ktoś chce się zabierać za takiego klasyka to chyba wie na co się pisze i ma jakiś budżet na ewentulane naprawy. Na allegro jest nawet jeden za 10 tys... na mobile i innych ceny bardzo różne. Ostatnio widziałem CX500 na żywo może nie był w stanie idealnym ale i tak piekny... poza tym jest też chyba dobra bazą do modyfikacji... http://www.bikeexif.com/honda-cx500-cafe-racer ; http://www.bikeexif.com/1978-honda-cx500 <3 Nawiązujac do wypowiedzi #fiacik69 : też jeszcze kiedyś takim podjadę na zlot Edited February 18, 2013 by elfeti (see edit history) 0 Quote Link to post Share on other sites
Leszek Kao 0 Posted March 7, 2015 Report Share Posted March 7, 2015 Ekspoatacja takiego motocykla jest z reguły tańsza w porównaniu do współczesnych. Ceny po 10k powstają tylko ze względu na dodatki/akcesoria/doposażenie/odświeżanie. 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.