Jump to content

Warsztat Samochodowy Klima I Inne Dla Fłm


Łukasz_Sob
 Share

Recommended Posts

Łukasz_Sob

JAK W TEMACIE.

KTO JEZDZI AUTEM I MA DO NAPRAWY KLIMATYZACJĘ,WEBASTO,GAZ,POTRZEBA ZAPIĄĆ KOMPA I INNE RZECZY TO WALCIE JAK W DYM, DLA FŁM DUŻE RABATY PONIEWAŻ MOZE SAM BĘDĘ POTRZEBOWAŁ MECHANIKA OD MOTO ALBO PORAD JAK ZMIENIE MASZYNE PONIEWAŻ JAK NARAZIE SWOJEGO ZABYTKA OGARNIAM,ALE MAM ZAMIAR ZMIENIĆ NA COŚ NOWSZEGO,z uwagi żeby to nie było reklamą nie podaje danych firmy ,tylko na pw.-no chyba że admin się zgodzi?kilku motocyklistów już u mnie było,więc proszę Adminów o wypowiedzenie się-bądź temat do kosza jeśli naruszyłem regulamin(ale chcę pomóc-bo nikt nie wie kiedy sam jej będzie potrzebował)

Link to comment
Share on other sites

JAK W TEMACIE.

KTO JEZDZI AUTEM I MA DO NAPRAWY KLIMATYZACJĘ,WEBASTO,GAZ,POTRZEBA ZAPIĄĆ KOMPA I INNE RZECZY TO WALCIE JAK W DYM, DLA FŁM DUŻE RABATY PONIEWAŻ MOZE SAM BĘDĘ POTRZEBOWAŁ MECHANIKA OD MOTO ALBO PORAD JAK ZMIENIE MASZYNE PONIEWAŻ JAK NARAZIE SWOJEGO ZABYTKA OGARNIAM,ALE MAM ZAMIAR ZMIENIĆ NA COŚ NOWSZEGO,z uwagi żeby to nie było reklamą nie podaje danych firmy ,tylko na pw.-no chyba że admin się zgodzi?kilku motocyklistów już u mnie było,więc proszę Adminów o wypowiedzenie się-bądź temat do kosza jeśli naruszyłem regulamin(ale chcę pomóc-bo nikt nie wie kiedy sam jej będzie potrzebował)

 

no i po co krzyczysz na forumowiczów? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/nono2.gif

Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

Już rozumiem,chodzi o duże litery? tak wiem panowie ale pisałem wcześniej w firmie na klawiszach na które kolega wywalił kawę(taka czarna do picia) a teraz w domu. więc nie krzyczę ale i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Już rozumiem,chodzi o duże litery? tak wiem panowie ale pisałem wcześniej w firmie na klawiszach na które kolega wywalił kawę(taka czarna do picia) a teraz w domu. więc nie krzyczę ale i pozdrawiam

 

skucha nr 2: na forum są tez panie ;)

 

ps jesteś moim mistrzem pokrętnego tłumaczenia się :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Łukasz_Sob

Może i tak,na piwo też możesz wpasć

 

Dopiero teraz zauważyłem że Kuba też się zajmuje autami i klimą,więc nie chcę robić halo na forum i wchodzić mu w paradę ponieważ jestem tu nowy.Sory nie zauważyłem ale podjadę na bajere(jutro?)

Link to comment
Share on other sites

A jaka cena za nabicie od zera? I kolejne pytanie.Mialem stary uklad na czynnik R12 ale wymienilem kompresor od nowszego auta na R134.Bedzie mi to banglac na tym gazie,czy na odcinku pol metra gumowego weza wylezie mi to wszystko ?

Link to comment
Share on other sites

skucha nr 2: na forum są tez panie ;)

 

ps jesteś moim mistrzem pokrętnego tłumaczenia się :cheers:

 

hehe emeryt jeszcze was nie skwitował - on to dopiero potrafi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...