Tarni Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 witam muszę w swojej hondzie ns1 z 96r zrobić remont silnika wiecie może czy w łodzi robią coś takiego z załatwieniem części a jak tak to gdzie??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Ja robiłem sam remont silnika?? nic trudnego...pierścienie tłok sworzeń..itd..szkoda wydawania pln-ów na mechanika 0 Quote Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Link to comment Share on other sites More sharing options...
działkowy emeryt Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Ja robiłem sam remont silnika?? nic trudnego... aaaahaaa ... to zapytaj jeszcze kolegę, czy potrafi zmierzyć luz na cylindrze, założyć pierścienie na tłok i czy np. umie dokręcić głowicę (o ile wogóle ma czym) http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... 0 Quote ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 aaaahaaa ... to zapytaj jeszcze kolegę, czy potrafi zmierzyć luz na cylindrze, założyć pierścienie na tłok i czy np. umie dokręcić głowicę (o ile wogóle ma czym) http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif ... A to już druga kwestia remontu... 0 Quote Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwutek Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 pewnie mechanicy biorą kaskę za nic a to wystarczy 15 minut roboty i zrobione - hehe 0 Quote Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzejdzej Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 siwutek ma racje 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Znam się na silnikach, potrafię wiele rzeczy naprawić, nawet mam dostęp do odpowiednich kluczy by np, dokręcić śruby z odpowiednią siłą nawet mam instrukcje jak to zrobić, ale nie odważył bym się zaglądać do silnika mojego horneta, takie przyjemności zostawiam mechanikowi. Dzięki temu mam spokojną głowę. Silnik to wyższy poziom wtajemniczenia którego ja jeszcze nie osiągnąłem. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Koledzy ale mowimy tu o hondzie ns-1...2-sow... 0 Quote Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Link to comment Share on other sites More sharing options...
działkowy emeryt Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 potrzeba jednak trochę doświadczenia, precyzji i wiedzy. dobre narzędzia to podstawa, no i wreszcie dane serwisowo - regulacyjne są też niezbędne. co z czym i po czym ... no i warunki do tegoż... można się śmiać, ale ja różnorakie podzespoły rozkładam na białym prześcieradle... skoro kolega pyta, widocznie nie czuje się na siłach - i słusznie, popsuć jest bardzo łatwo, naprawić czasem trudniej, koszta pomijam. Tarni - musisz podzwonić po serwisach czy to "forumowych" czy łódzkich motocyklowych - wbrew pozorom warsztaty samochodowe sobie daruj - to zupełnie inna bajka, inne tolerancje, inne materiały narzędzia i regulacje. dokręcić śruby z odpowiednią siłą nawet mam instrukcje jak to zrobić, śruby dokręca się odpowiednim momentem obrotowym, nie siłą 0 Quote ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gulek Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 akurat silniki 2T mają o wiele prostszą budowę jeśli kolega w tej NS-1 ma nabitą tuleję w cylindrze to koszta są małe 0 Quote TZR 80RR->GSXR 600K2->CBR 600 RR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir.Wojciech Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 No Mateusz, pora zakasać rękawy i wziewa się do roboty. Każdy motocyklista mający naście lat takie rzeczy robił sam!! Przygotowania zacznij od znalezienia w internecie tzw. Manuala. Tam znajdziesz takie dane jak luz na zamkach, momenty dokręcenia szpilek głowicy i wymiary poszczególnych szlifów. W owej instrukcji naprawy będziesz miał także opisane krok po kroku co odkręcić i jak postępować co by niczego nie zepsuć Oczywiście służę pomocą i narzędziami, wiec jeśli będziesz chciał liznąć trochę mechaniki i pobawić się z remontem sam,zapraszam na stacje kontroli pojazdów Kros przy stawach. Co jeśli tyczy się części, to wiem ze może być spory kłopot. Kiedyś strasznie się naszukałem zastawu do Mtx'a (brakowało nad wymiaru) a w Aso ceny z kosmosu (400-500zl) Na allegro znalazłem coś takiego, wiec trzeba po prostu rozebrać i pomierzyć twój cylinder. Cena wydaje się bardzo przystępna. Tłok kpl. Honda NSR 75 80 NS 1 Montessa CRM 75 (2457160271) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co do szlifów ja za dawnych czasów wszystkie cylindry z mz, wsk dt woziłem na Próchnika, ale nie wiem czy ten zakład jeszcze istnieje. W Aleksandrowie tez wiem ze jest taki zakład, trzeba by się rozejrzeć, podpytać. śruby dokręca się odpowiednim momentem obrotowym, nie siłą Ojtam ojtam, ja dokręcam aż mi "pyknie w łokciu" a nie dynamometrem http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/ohyea.gif hahahaha - żart 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dann Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 Mechanik Kuba na pewno ci pomoze.. 0 Quote Nie mam siły, by wstać, nie mam siły, by iść.Nie mam siły, by grać,nie mam siły, by żyć.Eksploduje mój mózg,atakuje mnie chłód.Zasypuje rój gruz,to rujnuje mnie znów,ale nagle w żagle łapię ciepły wiatr, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 śruby dokręca się odpowiednim momentem obrotowym, nie siłą dziękuję za to upomnienie no przecież to nie jest jeden ch#j dlatego też nie podejmuję się remontów silnika w moto 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
działkowy emeryt Posted July 11, 2012 Report Share Posted July 11, 2012 dziękuję za to upomnienie no przecież to nie jest jeden ch#j dlatego też nie podejmuję się remontów silnika w moto wiem, czepiam się, ale piszemy o naprawie silnika motocyklowego a nie młockarni Agromet'u ... dla mnie nie jest , dla klucza dynamometrycznego tym bardziej - chyba, że mierzysz wartość przyłożonej do ramienia danej długości klucza siły http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif... dla szpilek a tym bardziej głowicy i uszczelki stalowej różnica siła / a moment to już masakra 0 Quote ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
preker84 Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Problem jest taki z tymi mechaniorami, że 90% z nich nie wiec sama co robi, jeśli masz troche zdolności manualnych poradzisz sobie sam i nie stracisz przy tym kasy na jakiegoś paproka 0 Quote 504635425 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir.Wojciech Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Ta dyskusja w potoczyła się dziwnym torem. Piszecie jak byście nigdy nie mieli motoroweru czy wsk lub mz'ka. Jak bylem dzieciakiem to była czysta przyjemność ze można było grzebać przy swoim motocyklu, istniała możliwość nauczenia się jak co działa i jest skonstruowane. Remonty w mojej crosowej wsk 175 robiłem średnio co 3 miesiące, hehe to były części (tłok z pierścieniami kosztował 25zł ,sworzeń chyba z 6zł). Omówmy się w tak prostej konstrukcji niema czego zepsuć, a nawet jeśli to koszta nie wielki, Natomiast można milo spędzić czas i poznać to nam w środku siedzi niepotrzebne są tez wymyślne narzędzia, wystarczy mały komplet , plus szczelinomierz, mikrometr ( suwmiarka od bidy wystarczy) jakiś pilnik iglak. Autor tematu musi się jednak wypowiedzieć czy ma chęć się pobawić, czy jednak nie czuje się na silach, po prostu mu się nie chce lub niema czasu 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavulon Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 dla klucza dynamometrycznego tym bardziej Oczywiście masz rację, w manualu jest podana wartość i na kluczu dynamometrycznym można ją odszukać a żeby podczas przykręcania śruby usłyszeć pstryknięcie klucza trzeba włożyć jakąś siłę. Stąd pomyłka w nazewnictwie, ale oczywiście chodzi o moment obrotowy. I fakt to jest czepialstwo Piszecie jak byście nigdy nie mieli motoroweru czy wsk lub mz'ka.W sumie to racja ale jak człowiek widzi te japońskie ostrzeżenie (Honda, suzuki, Kawa..) to od razu paraliż. Z drugiej strony jak przypomnę sobie remonty mojego Urala i wymiany uszczelki pod głowicą które przeprowadzałem średnio raz w tygodniu to zastanawiam się czy nie lepiej było oddać to specjaliście. Ale zabawa była nawet czułem się dumny że potrafiłem to sam zrobić trochę mniej dumny byłem wracając na jednym garnku z butem w oleju, ale to były czasy poszukiwania przygody a nie nakręcania kilometrów. Ale nawet żeby rozkręcić motorower nie mając o tym pojęcia warto żeby przez ramię zaglądał ktoś kto ma chociaż blade pojęcie o tym do czego służą klucze i jak mniej więcej wszystko działa a najważniejsze pamiętać o tym co gzie było i w którą stronę założone 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarni Posted July 12, 2012 Author Report Share Posted July 12, 2012 Ja nigdy się w tak poważną mechanike nie bawiłem i dlatego z obawy że coś popsuje (a wiem że jest to drogie) wolę sie sam tego nie podejmować 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 witam muszę w swojej hondzie ns1 z 96r zrobić remont silnika wiecie może czy w łodzi robią coś takiego z załatwieniem części a jak tak to gdzie??? kto tak stwierdził???? 0 Quote Miałeś wypadek? Pomogę uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy. 501-629-877 http://www.autopowypadku.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarni Posted July 12, 2012 Author Report Share Posted July 12, 2012 byłem u mechanika i powiedział że muszę mu zrobić remont bo ma słabą kompresje i dlatego go tak muli 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tryffid Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 Ludzie kochane to jest rekord Guinessa!!! W całej Łodzi 4 już serwisy dały ciała111 I NIE POTRAFIŁY PRZEZ W SUMIE 2 MIESIĄCE naprawić usterki w moim Beverly która polega na tym ze silnik zapala i chodzi ale tylko na wolnych obrotach - nie daje sie wogóle rozkręcić Może w łodzi znajdzie choć jeden mocny bo to wstyd i hańba aby w tak wielkim mieście była taka ciemnota, - nie chcę opisywać jakie trefne /ale zupełnie nietrafione/ przyczyny wymyślali ci szpece - boże pomiłuj zwykły sluter i taka kompromitacja .... wymieniony gażnik moduł z imo swieca doszlifowane zawory /niepotrzebnie zupełnie/ bo kompresja była i jest jak byk ponad 9 - [rzebieg ma ca 10 000 km Poszukuje fachowca od Piaggioi zapłacę dobrze ale naprawa moż trwać najwyżej 4 dni - ja dam skuter do naprawy a nie do przechowalni. Naprawa może się odbyc i mnie mam warunki i narzędzia Ruda pabianicka ul Rudzka Czekam na oferty 508771419 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz_Sob Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 doszlifowane zawory /niepotrzebnie zupełnie/ bo kompresja była i jest jak byk ponad 9 Hehe,właśnie po co je docierali? Może tak,nikt ci u ciebie go nie naprawi(zawsze czegoś nie ma lub zabraknie-narzędzia) Masz tu na forum mechaników 1 MadPaweł 2 Jakubko oraz inne serwisy.Może podpowiesz czy to się stało nagle? w czasie jazdy? czy po postoju? 0 Quote http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrzejCBR Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Azz dziwne, wiele osób chyba olało temat taki skuterek to z przyjemością rozebrałbym z flaszką na stole. Przyczyn nie wchodzenia na obroty może być kilka trzeba przejrzeć i sukcesywnie wykluczać, aż do znalezienia usterki. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.