Jump to content

Buell 1125 Cr


Nicram
 Share

Recommended Posts

Witam,

przygoda z moto zaczęła się kilka lat temu od GSXF600 później był GSXR 1000K2 - piekielna maszyna. Przez chwilę też miałem Buell XB12s ale był za wolny :P. Gdyby nie wypadek to dalej bym śmigał FZ1n - super motocykl po wielu przeróbkach i strojeniach - miał 149KM na gumie - bajka. Ale był dzwon i po 9 miesiącach od "wyleczenia" ran czas był na nowy sprzęt. A , że jestem osobą która lubi wynalazki i coś co nikt nie ma trafiło na Buell 1125CR. Mot z Francji, ale już przerobiony na pełny gwizdek (wykastrowawszy na 105KM), po lekkim szlifie. Po zdobyciu części z USA i innych bajerów motor wygląda tak jak teraz. Wiadomo jak to na wynalazek przyznało , każdy się pyta co to jest i nawet nigdy nie słyszał o czymś takim. Dla tych do nie wiedza jest to ostatnia maszyna skonstruowana z HD ale z silnikiem europejskim ROTAX'a to też jest w KTM i innych . Ale jak to z Buellem nic nie jet takie jak na to wygląda : zbiornik w ramie (22l), dziwna kiera Clubman, bardzo krótki motocykl, duża moc jak na V2 148KM i 112Nm czy cos takiego , max jechałem 265 bez owiewki. A spalanie ok 6,5 do 8 l bardzo ekonomiczny. Na swoje mankamenty ale kupując go zgodziłem się na nie :P

 

kilka starych fotek i nowych bo cały czas coś zmieniam ....

 

 

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

 

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Jest za***isty! Inaczej nie mogę napisać. A ten ryk silnika... mmmm

 

Miodzio!

Link to comment
Share on other sites

wydech nie jest oryginalny , mam od kolegi z wroca , który robił go na zamówienie :P z jakieś 140 -150 decybeli ma :smile:

 

a szukam jeszcze hydrografiki , czy ktoś w łodzi to robi ?

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ciekawa maszyna, no i na pewno unikalna :smile:

Co do hydrografiki - nie słyszałem by ktoś w Łodzi robił ale jakoś specjalnie w temacie nie siedziałem.

Link to comment
Share on other sites

148KM i 112Nm czy cos takiego

masz wynik z hamowni?

który to rok?

jaki masz moduł?

Link to comment
Share on other sites

masz wynik z hamowni?

który to rok?

jaki masz moduł?

 

to nie jest z hamowni tylko oficjale dane producenta , wiadomo , że wszystkie na kole maja mniej . Na razie nie ma w Polsce osoby co by to dobrze zestroiła ,a silnik ma potencjał , spokojnie da się te wartości uzyskać na kole . W Holandii robią mody i wychodzi ok 145KM i 125Nm

Link to comment
Share on other sites

EEkstra maszyna, tylko na ruch uliczny trochę męczy ucho :riding:

Link to comment
Share on other sites

e tam ja daje rade, albo już głuchy jestem :P staram się po mieście nie jeździć bo mogę dowód stracić .... a jak widzę police to sprzędło i lecę z rozpędu :smile:

Link to comment
Share on other sites

w testach dostaje maksymalną ilość punnktów za fun factor

Link to comment
Share on other sites

Guest peku84

Taaaa i nikt nie chce za Toba jeździć poza Luboniem:P pomine fakt,że na światłach nie da sie z Tobą pogadać nawet:P A tak w ogóle to powitać na forum:)

Link to comment
Share on other sites

Ładna maszyna jak chcesz namiary na hydro to pisz znam jednego gościa który to robi

Link to comment
Share on other sites

KOZACKA MASZYNA !!!!

wpadnij na czwartkowy zlocik, zobaczymy w realu to cudo :smile::riding: :riding: :riding:

Link to comment
Share on other sites

potwierdzam słowa wojtka wpadnij w czwartek pod central 19.00 . Tpbie wojtek też przypominam że 19 to 19

Link to comment
Share on other sites

Moto widziałem i słyszałem w zeszłym tygodniu na spocie - robi wrażenie :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Widziałem tydzień temu pod Centralem, robi wrażenie, miło się looka na takie sprzęty. Miłego latania (zresztą jak może nie być mile na takim pocisku ;))

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...