Skocz do zawartości

Kufry, Tankbagi, Sakwy I Inne


Tomi

Rekomendowane odpowiedzi

Na ten temat wpadłem dzięki wypowiedzi kolegi x10d. Nie znam się na tym kompletnie, więc z ciekawości:

- na co powinno się zwracać uwagę przy kupnie

- jakie firmy produkują dobrej jakości akcesoria

- zagadnienia prawne (oświetlenie, homologacje)

- itd.

 

Jak to z tym wszystkim jest?

 

ps. Prosiłbym o wymienianie konkretnych modeli i ew. linki do tych modeli na stronach producenta. Niech potomni też coś z tego mają ;)

Suzuki SV650S 2007 icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Suchy-wolk

    6

  • bleft-style

    5

  • JAREK-XJR

    5

  • rook

    4

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Również z Emilem jesteśmy zainteresowani kupnem takich akcesoriów, natomiast upatrzyliśmy sobie konkretne torby, tj.

 

1. Modeka Travelstar za 250zł - LINK

 

2. Modeka Tank Bag za 175zł - LINK

 

Jednak czy aby takie torby na bak są bezpieczne? Nie zsuwają się podczas jazdy? I pytanie czy nie zasłaniają kokpitu... Dołączona grafika

Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości winfakt_logo_sygnatura.png

Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- na co powinno się zwracać uwagę przy kupnie

- jakie firmy produkują dobrej jakości akcesoria

 

Ja moge wypowiedziec sie tylko na temat kufrów i mocowań do nich.

Od kilku lat uzywam kufrów włoskiej firmy GIVI, a ostatnio równiez Kappa (tansza linia tej samej firmy). Obie linie maja ogromny wybór pojemności, nawet do 55-litrowych.

Jest to porzadny sprzet, znany na calym swiecie i za bardzo nie ma tutaj chyba nad czym się rozwodzić.