Jump to content

Honda Cbr 900 Rr - Poszukiwana ;)


ridrick
 Share

Recommended Posts

Jak się do czegoś nada to za tydzień go nie będzie. Ja chcę go jutro ;P

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

nie znam żadnego, ale

pierwszy nie bardzo mi się jakoś widzi, malowany na 100%, praktycznie nowe opony Continental ContiForce ... i tyle, zdjęcie nie pokazuje zbyt wiele detali, prócz umytego motocykla i zapyziałej tylnej felgi...

drugi znacznie lepiej, napęd faktycznie wygląda na nowy, malowanie też wygląda na oryginalne, ale to zdjęcia - trzeba jechac oglądać.

Ridrick - świadomie szukasz SC33 - 919tki? ...gaźniory i 16to calowe przednie koło z oponą w szatańskim rozmiarze 130/70ZR16...hmmm, model później miałbyś 17tkę z przodu, wtrysk, więcej mocy i znacznie lepsze przednie hamulce...

Link to comment
Share on other sites

A Ty pomyśl czy byś nie zrobił dłuższej traski po moto ale bardziej pewne sprzęty:

http://www.autoscout24.de/Moto/Details.aspx?id=216112319

http://www.autoscout24.de/Moto/Details.aspx?id=215648539

http://www.autoscout24.de/Moto/Details.aspx?id=214005557

więcej nie patrzyłem bo nie wiem w jakim malowaniu szukasz. Z kilkoma moto z Niemiec miałem styczność i można znaleźć naprawdę zadbane sztuki.

Link to comment
Share on other sites

pierwszy nie bardzo mi się jakoś widzi, malowany na 100%, praktycznie nowe opony Continental ContiForce ... i tyle, zdjęcie nie pokazuje zbyt wiele detali, prócz umytego motocykla i zapyziałej tylnej felgi...

Ale jest w łodzi więc żal byłoby nie obejrzeć ;) zawsze się czegoś człowiek nauczy np. Jak nie naprawiać motocykla :P

 

Ridrick - świadomie szukasz SC33 - 919tki?

I tak i nie.

Chce kupić moto do 10k bo mam wrażenie, że moto i tak rozwalę ;)

Więc nie chce przeinwestować bo to będzie mój własny pierwszy prawie litr.

Tą wersje do 10k może uda się znaleźć w dobrym stanie na 929 trzeba już szykować 12k a na 954 z 16k

Poza tym ta jest słabsza wiec też będzie mi łatwiej z nią żyć na tym etapie.

 

Jak nie znajdę sensownej sztuki bez latania po całej polsce to się wstrzymam albo strzele sobie jakąś 600-ke by nie męczyć biednej cebuli ;)

 

A Ty pomyśl czy byś nie zrobił dłuższej traski po moto ale bardziej pewne sprzęty:

Jak najbardziej myślałem. I doszedłem do wniosku że po kolejną maszynę dla siebie tak zrobię.

Tylko wydając 10k to chyba nie ma sensu a więcej wydać na moto na którym zaczne poważne latanie chyba nie ma sensu.

Na bank popełnię błędy przy których moto ucierpi.

Link to comment
Share on other sites

Mógłbym ci zaoferować moją hondę ale chciałbym dolatać do końca sezonu.. :riding: ale zawsze coś można sie dogadać a co do moich propozycji to ostatnio na forum fb.

była oto takie 2 ogłoszenia..

http://allegro.pl/show_item.php?item=2456993727

http://allegro.pl/sh...item=2463001584

Ten pierwszy idealny na własną koncepcje motocykla.... http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif cena też sensowna moim zdaniem

Link to comment
Share on other sites

pierwszy nie bardzo mi się jakoś widzi, malowany na 100%, praktycznie nowe opony Continental ContiForce ... i tyle, zdjęcie nie pokazuje zbyt wiele detali, prócz umytego motocykla i zapyziałej tylnej felgi...

Masakra :sad2:. Oglądaliśmy dziś na warsztacie u Kuby. Jak można chcieć tyle kasy za motocykl w takim stanie.

 

Mógłbym ci zaoferować moją hondę ale chciałbym dolatać do końca sezonu.

No jest to wyjście z sytuacji jak nic nie znajdę albo nie dorzucę $$$$$$ ;)

Ta druga maszyna całkiem fajna ciekawe czy cena adekwatna do stanu.

 

 

Znalezione:

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-900rr-900-rr-fireblade-amor-wydech-i2455106004.html

 

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-900-rr-utrzymana-maniakalnie-i2433208751.html

 

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-900rr-fireblade-i2433160151.html

 

Trzeba łódzkie zwiedzić a jak nie to w drodze na urlop pooglądam

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Ridrick, naprawdę tego chcesz...? mam pisać...? http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png tyle co widać z fotek niestety tylko...

pierwszy:

nie - bo: przedni kapeć śmieć (ale to pikuś, zresztą pisze o tym gość), teraz przyjrzyj się dokładnie spasowaniu tylnych owiewek ogona, zarówno pomiędzy siedziskami jak i z tyłu nad lampą - podoba Ci się? zobacz jak jest zamocowany (nieoryginalny chyba zresztą) hugger do zastrzału tylnego wahacza, do tego oklejony słabej jakości naklejkami (z plotera?) ... jakiś taki upachcony... a to zaledwie zdjęcia http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif

drugi

znacznie lepiej - ktoś dbał o niego i to widać, albo jest dopiero co poskładany i przygotowany ;) ... łańcuch za chwilę powie "sajonara"

trzeci

zdjęcia zrobione tak, że niewiele widać, ale... widać - brak tylnego huggera, brak końcówek antydrganiowych kierownicy, lewa strona odrapana owiewka ogona, podrapany dekiel silnika, przerysowana klamka sprzęgła, tylna guma śmieć, przód Pirelli jak nie poząbkowana jeszcze pojeździ...

 

Masakra :sad2:. Oglądaliśmy dziś na warsztacie u Kuby. Jak można chcieć tyle kasy za motocykl w takim stanie.

 

... no mówiłem, że mi się nie podoba... niestety ale rynek zasłany jest padłem wszelakiej maści - szukaj dalej
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

naszła mnie taka refleksja, ze stan techniczny danego egzemplarza odzwierciedla w prostej linii tzw poziom kultury technicznej właściciela/użytkownika.

Niestety szukasz motocykla stricte (niegdyś) sportowego - dziś służącego w dużej mierze do zarzynania. Wartość pojazdu jest stosunkowo nieduża, ludzie nie dbają o te sprzęty, dosłownie zajeżdżają je do śmierci (lub agonii) technicznej. Nie robią przy nich nic, albo prawie nic. Kasowanie luzów na łożyskach, smarowanie układu dźwigniowego zawieszenia tylnego czy czasem niestety regulacja luzów zaworowych to częstokroć abstrakcja. Lagi bez oleju, łomoczące czy zacinające się łożyska główki ramy, klepiące zawory i rzęrzący łańcuch rozrządu - to codzienność. Ale póki jeżdzi i zadaje szyku pod wioskową tancbudą, tak długo będą takie w ofertach sprzedaży.

Wiem, że to wszystko truizmy, ale tak niestety jest. Im sprzęt starszy, im więcej rąk go miało tym gorzej i trudniej znaleźć coś fajnego. I albo pogodzisz się z tą czy tamtą bubą danego egzemplarza, albo będziesz musiał podnieść pułap.

Szukałem już paru bike'ów dla różnych znajomych - za każdym razem musiałem później zaszyć się w czarnej norze i odcierpieć mentalne delirium.

Szukaj, oglądaj, macaj, sprawdzaj, jeździj, wybrzydzaj - Twoje święte prawo. Patrz też pod takim kątem, że kiedyś Ty też będziesz chciał toto sprzedać, więc stan musi być kwalifikujący - chyba, że wyrzucisz grzyba na śmietnik jak już się nim pobawisz. Masz Jakuba, który nie da Ci wcisnąć parcha, zawęź krąg do iluśtam kilometrów i dołóź jeszcze jakiś alternatywny model do poszukiwań, będzie Ci łatwiej czesać to całe złomowisko. Powodzenia! ;)

Link to comment
Share on other sites

ciezko ci bedzie znalezc perełke tego typu moto bo kazdy jeden swoje juz na tym swiecie przeszedl http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/crash.gif ale skoro zakladasz ze i tak go rozwalisz to zycze znalezienia takiego ktorego ty rozwalisz a nie takiego co sam sie rozwali http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif

Link to comment
Share on other sites

Ja szukałem rok czasu miała być vfr 800 a wyszło na cbr 900 sc 33:)

Powodzenia w poszukiwaniach.... :riding: oraz wytrwałości..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...