Madpawel Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jesli ma wolnych obrotach jest napięcie po równo pomiędzy każda fazą z alternatora i oscyluje w granicach ok 18-22 v(prąd zmienny) to masz walnięty regulator. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Moto fajne, rasowe - niepowtarzalne a to ma jeździć po kresce a'la miszczu prostej i fajnie wyglądać czy ma zapie..ć po winklach? ...bez sensu... zresztą poprosimy zatem kolegę, żeby solo zamknął do rantu taką oponę, zobczysz wtedy o czym piszę... cała zabawa na litrowej fauce to wychodzenie ze złożenia w winklu do prostej z unoszącym się przednim kołem, a tego na rzeczonej 200-tce jakoś nie widzę... kolejny farmazon z cyklu "jak popsuć własności jezdne własnego motocykla" http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png spróbuj przerzucić szybko tą dryndę z winkla w winkiel na 200-tce ... no chyba, że miszczu prostej - to sorry ... i zdajesz sobie sprawę jak ogromny moment prostujący będzie miała taka opona przy przymknięciu gazu w zakręcie...? ... jak kolega nie próbował to sugeruję puuuuustą drogę bo albo pójdzie w zielone albo wytnie paciaka - ten sprzęt, ZWŁASZCZA na 200 tce z tyłu to proszenie o kłopoty... ale może Ridrick Ci pokaże jak to robić http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif żeby nie wyciąć figury i nie dać się opękać 500tce na winku. Potwierdzam Od siebie dodam, że w ZX9R z tego co pamiętam ładowali na tył do 2000 r. 180 a później 190. W mojej 2002 poprzedni właściciel założył 180 + dostroił zawieszenie i moto latało jak po sznurku, rewelacyjnie spisywało się w zakrętach. Oponę na głupim rondzie się zamykało Natomiast w ZX10R była 190 z tyłu i zawsze parę mm brakowało Nie ma sensu zakładać szerszej gumy... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiktoR Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 fajne moto z charakterem 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz_Sob Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 W każdym razie sprawdzałem napięcie dochodzące do regulatora. Rożnica potencjałów miedzy każda faza na wolnych obrotach to ~22v, a po dodaniu gazu rośnie do ~60v, a dalej to mi głupieje woltomierz(mowa o prądzie zmiennym, napięcia stałego nie ma w ogolę). Natomiast z regulatora wychodzi napięcie stałe, na wolnych obrotach wynoszące 0.8v. także jazdy nie ma wcale, bo na nowym akumulatorze zrobię może 30 km, jeżdżąc na światłach mijania. Czy po tych informacjach mogę być pewny ze to regulator napięcia?? Siema,napięcie z uzwojeń mierzysz na zmiennym-z tego co opisałeś to masz na 500% strzelony regulator,kup nowy(może używka) i daj mu kawałek radiatora-ja tak zrobiłem i oki.Poprzedni wyjarał mi wszystko prócz jednej cewki(żarówki,reg,aku,obrotka,dobrze że przełączniki ocalił).Pozdrawiam,Choć latałem na Vtr 1000 i miałem mieszane wrażenia to o TL-u słyszałem że kozak jest 0 Cytuj http://autoteam.com.pl>KLIMA I WEBASTO W TWOIM SAMOCHODZIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 13 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Siema,napięcie z uzwojeń mierzysz na zmiennym-z tego co opisałeś to masz na 500% strzelony regulator,kup nowy(może używka) i daj mu kawałek radiatora-ja tak zrobiłem i oki.Poprzedni wyjarał mi wszystko prócz jednej cewki(żarówki,reg,aku,obrotka,dobrze że przełączniki ocalił).Pozdrawiam,Choć latałem na Vtr 1000 i miałem mieszane wrażenia to o TL-u słyszałem że kozak jest Juz po problemie, tak jak wszyscy myslelismy to regulator napiecia był padniety. Moto smiga juz. 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Tak sobie mysle i mysle i chciałbym polozyc nowy lakier, bo ten jest delikatnie mowiac cienki. poszperałem w necie, i znalazłem co myslicie o całym czarnym bez naklejek i napisów? Ewentualnie cały zółty z takim wykonczeniem bajerów Albo czarny cały oblepiony jakimis tam naklejkami: Oczywiscie mysle o zakupie zadupka i błotnika tylnego. Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Krolu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Albo może zrobić czarny mat ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 ogladałem takze czarny mat i nie przemawia to do mnie nie podoba mi sie! 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Czarny połysk + okleina to dobry pomysł 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Chyba ta wersja najlepsza, do tego jakies naklejki monstera. Zrezygnuje z naklejek suzuki dotyczących modelu to już nikt nie będzie wiedział co to za sprzęt haha bo juz miałem kilka pytan, czy to 600 czy 750 ?? 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRRcin Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Tego modelu jest tak malo na drogach, ze nawet z naklejkami wiele osob nie wie za bardzo co to jest, i bardzo dobrze W malowaniu czarnym metalik bedzie super. + zaloz takie yoshi to nie dosc ze super wyglad to jeszcze jaki dziwiek na lytrowych Vkach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mi się taki podoba. Ewentualnie żółty z czarnymi elementami. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej_jozwik Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 widowmaker 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Królu Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Sadze, ze to raczej S-ka była widowmakerem... Tego modelu jest tak malo na drogach, ze nawet z naklejkami wiele osob nie wie za bardzo co to jest, i bardzo dobrze W malowaniu czarnym metalik bedzie super. + zaloz takie yoshi to nie dosc ze super wyglad to jeszcze jaki dziwiek na lytrowych Vkach Takie yoshi, to troche kosztuje. pomysle o zrobieniu czegos z seryjnymi kominami. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Krolu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj HONDA CBR 929RR KAWASAKI ZX10R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółwik Opublikowano 29 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Czarny połysk + okleina lub wiśniowy 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.