Jump to content

Suzuki Tl1000R


Królu
 Share

Recommended Posts

Moj nowy nabytek to tl`ka. Przyznam sie ze jej stan nie jest idealny jak jajeczka, ale poprawie to. Dynamika jest sporo lepsza nizli w mojej 600:D Polerowane felgi, nowa opona z tyłu o rozmiarze 200 i brzydkie kierunki przednie :P

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

a po co Ci 200-tka z tyłu...?

Żeby ładniej wyglądało ??? Nawet producenci wrzucają gumy większe niż wynika to z właściwości jezdnych bo takie lepiej się sprzedają ;)

 

Maszynka fajna chociaż ponoć wymagająca dla kierowcy :smile:

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Żeby ładniej wyglądało ??? Nawet producenci wrzucają gumy większe niż wynika to z właściwości jezdnych bo takie lepiej się sprzedają ;)

 

a to ma jeździć po kresce a'la miszczu prostej i fajnie wyglądać czy ma zapie..ć po winklach? ...bez sensu... zresztą poprosimy zatem kolegę, żeby solo zamknął do rantu taką oponę, zobczysz wtedy o czym piszę... cała zabawa na litrowej fauce to wychodzenie ze złożenia w winklu do prostej z unoszącym się przednim kołem, a tego na rzeczonej 200-tce jakoś nie widzę... kolejny farmazon z cyklu "jak popsuć własności jezdne własnego motocykla" http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/cry.png spróbuj przerzucić szybko tą dryndę z winkla w winkiel na 200-tce ... no chyba, że miszczu prostej - to sorry :decayed: ... i zdajesz sobie sprawę jak ogromny moment prostujący będzie miała taka opona przy przymknięciu gazu w zakręcie...? ... jak kolega nie próbował to sugeruję puuuuustą drogę bo albo pójdzie w zielone albo wytnie paciaka - ten sprzęt, ZWŁASZCZA na 200 tce z tyłu to proszenie o kłopoty... ale może Ridrick Ci pokaże jak to robić http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif żeby nie wyciąć figury i nie dać się opękać 500tce na winku.

Te-eL-eRa to bardzo fajny motocykl, z doładowaniem dynamicznym SRAD, sam jeździ na gumie tylko nie trzeba mu przeszkadzać, clip-ony pod półką demolują kręgosłup, a moment z dołu powala ;) ... jedynie w pierwszych modelach kłopoty sprawiał tylny amortyzator dźwigniowy

Link to comment
Share on other sites

ale może Ridrick Ci pokaże jak to robić http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif żeby nie wyciąć figury i nie dać się opękać 500tce na winku.

Ja mogę pokazać ale na cebuli użyczonej przez żonę ;P

 

no chyba, że miszczu prostej - to sorry

W zasadzie jak popatrzysz na opony sporej części maszyn na mieście to tak to wygląda :sad2:

 

Nie wybierałem tej opony, poprzedni właściciel taka założył, z chęcią wróce do fabryki 190/50

Ciekawet czy i ta 190 nie jest za szeroka.

 

Gdzieś czytałem jak to zmniejszenie szerokości opony pogorszyło sprzedaż danego modelu bo mniej się podobał.

Jak już pisałem nawet producent potrafi kierować się aspektem wizualnym a nie własnościami jezdnymi :sad2:

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

niezłe bydle z tego motocykla, ile to ma km? Może sam kiedyś przerzuce się na jakaś v żeby poczuć moc z samego dołu.

Link to comment
Share on other sites

Nie wybierałem tej opony, poprzedni własciciel taka założył, z checią wróce do fabryki 190/50

nie stresuj się i nie tłumacz...koledzy robią sobie jaja....masz fajne moto z charakterem......a przy tym ten grzmot Vałki
Link to comment
Share on other sites

nie stresuj się i nie tłumacz...koledzy robią sobie jaja....

A no robimy jednak ta opona jak dla mnie też jest do zmiany.

Do palenia się ładnie nada :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja mogę pokazać ale na cebuli użyczonej przez żonę ;P

 

 

W zasadzie jak popatrzysz na opony sporej części maszyn na mieście to tak to wygląda :sad2:

 

 

Ciekawet czy i ta 190 nie jest za szeroka.

 

Gdzieś czytałem jak to zmniejszenie szerokości opony pogorszyło sprzedaż danego modelu bo mniej się podobał.

Jak już pisałem nawet producent potrafi kierować się aspektem wizualnym a nie własnościami jezdnymi :sad2:

 

obawiam się ze na 180 to pojeżdżę parę miesięcy i po oponie.

 

niezłe bydle z tego motocykla, ile to ma km? Może sam kiedyś przerzuce się na jakaś v żeby poczuć moc z samego dołu.

 

niby 135 km 106 nm
Link to comment
Share on other sites

obawiam się ze na 180 to pojeżdżę parę miesięcy i po oponie.

w serii było 190/50-ZR17

106 nm

98 ft-lbs to prawie 132,92 Nm @ 7500obr
Link to comment
Share on other sites

w serii było 190/50-ZR17

 

98 ft-lbs to prawie 132,92 Nm @ 7500obr

 

132,92 to moze jest na silniku, nie wiem na scigacz pl podaja tak jak napisałem.

Link to comment
Share on other sites

132,92 to moze jest na silniku,

135 KM też pewnie jest według normy Society of Automotive Engineers...fabryki często nie podają metody pomiaru mocy i momentu obrotowego silników.
Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

dokładnie 78ft lbs czyli 105,78Nm - według DIN, nie SAE, 135KM też według DIN, :rolleyes:

 

masz 6 calową tylną obręcz produkcji Enkei, co? :smile: ... ja bym wrócił do 190tki a jak chcesz łoić po winklach zastanowiłbym się nad 180tką... 190 to optimum, 200 będzie dobra dla biegczy po prostej - typu yamaha warrior czy inny grzechotnik :P .

 

Twoja fauka jest krótkoskokowa - to typowo rejsingowy silnik - potrzebuje trochę obrotów, wtedy ma najlepsze napełnianie i prostuje krzywą momentu - pojeździsz - zobaczysz B)

Link to comment
Share on other sites

Twoja fauka jest krótkoskokowa - to typowo rejsingowy silnik - potrzebuje trochę obrotów, wtedy ma najlepsze napełnianie i prostuje krzywą momentu - pojeździsz - zobaczysz B)

Działkowy ty to pamiętasz czy na bieżąco szukasz ? :P

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

Działkowy ty to pamiętasz czy na bieżąco szukasz ? :P

 

Ridrick... mam bliżej do Twojej stopki z podpisu niż myslisz... motocykle to moja Pasja... przez duże "P" B) mało szukam, czasem tylko kiedy mam wątpliwości, ale generalnie na takich brykach jak Te-eLe czy inne tego typu sprzęty własne sztuczne zęby zjadłem :decayed:

sorki za offtopa http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif

ten akurat silnik dobrze znam -_-

Link to comment
Share on other sites

dokładnie 78ft lbs czyli 105,78Nm - według DIN, nie SAE, 135KM też według DIN

tak jak wcześniej pisałem ...fabryki często nie podają metody pomiaru mocy i momentu obrotowego silników....a metod też jest od...DIN,SAE,CUNA...pewnie PN....stąd później mamy papierowe dane

Suzuki TL1000R - Wikipedia, the free encyclopedia

Post you Horse Power/ Torque Numbers!

czy Suzuki TL1000R v Kawasaki ZX9R v Yamaha R1 on the Dyno

w dodatku trzeba pamiętać że pewne konstrukcje mógł już nadgryźć ząb czasu lub też odwrotnie możemy mieć do czynienia z dłubniętym zakutym silnikiem....poza tym ciśnienie i temperatura powietrza oraz paliwo i wiele, wiele innych czynników jak choćby temperatura samego silnika itp mają bezpośredni wpływ na wynik testu.

 

oczywiście dla kogoś może mieć znaczenie papierowe czy to jest 105.78061813935999 czy też 132.00000000001

ale chyba bardziej liczy się frajda z jazdy, i poczucie ...I've got the power... czy Biere każde auto z boku, nikt dziś do mnie nie ma szans... przy akompaniamencie grzmotu Vałki ;)

Link to comment
Share on other sites

Ridrick... mam bliżej do Twojej stopki z podpisu niż myslisz... motocykle to moja Pasja... przez duże "P" B) mało szukam, czasem tylko kiedy mam wątpliwości, ale generalnie na takich brykach jak Te-eLe czy inne tego typu sprzęty własne sztuczne zęby zjadłem :decayed:

sorki za offtopa http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/angelnot.gif

ten akurat silnik dobrze znam -_-

 

nawet nie pytam co byś powiedział o mojej Kawie ;)

 

ale Twoje wypowiedzi zazwyczaj są sensowne, więc może kiedyś zapytam :smile:

 

sorry za oftop.

Link to comment
Share on other sites

AndrzejCBR

hmm 135km jak na tysiąc to nie tak dużo ale zapewne daje radę. Można zapytać który to rok ? I ile złotówek kosztował?

Link to comment
Share on other sites

mam bliżej do Twojej stopki z podpisu niż myslisz

Nawet nie śmiał bym w to wątpić. Sądzę że większość z nas tak ma, pomimo że nie mamy takich wiadomości jak ty.

Zatem wielki szacun za pamięć do tych wszystkich danych :smile:.

 

Wracająć do tematu dorzuć jeszcze przebieg ;)

Link to comment
Share on other sites

Miałem okazję na żywca zobaczyć i nader zacna maszyna z tym, że ta tylna oponka.... życzę Ci, cobyś kupca szybko na nią znalazł. Ale sprzęcior masz extra.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Żeby nie było, ze nic nie robię przy motorku. Obecnie zawitały fabryczne kierunkowskazy, oponę wymieniłem na fabryczna 190/50. Wymieniłem wszystkie klocki hamulcowe, akumulator. Motorek tez przeszedł regulacje luzu zaworowego. Lecz niestety ostatnimi czasy padło ładowanie, zastanawiam się co to może być. W każdym razie sprawdzałem napięcie dochodzące do regulatora. Rożnica potencjałów miedzy każda faza na wolnych obrotach to ~22v, a po dodaniu gazu rośnie do ~60v, a dalej to mi głupieje woltomierz(mowa o prądzie zmiennym, napięcia stałego nie ma w ogolę). Natomiast z regulatora wychodzi napięcie stałe, na wolnych obrotach wynoszące 0.8v. także jazdy nie ma wcale, bo na nowym akumulatorze zrobię może 30 km, jeżdżąc na światłach mijania. Czy po tych informacjach mogę być pewny ze to regulator napięcia??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...