Jump to content

Honda S-Wing 125


tofik313
 Share

Recommended Posts

tofik313

Witam.Gdzie w Bełchatowie ściągnę blokadę prędkości w Hondzie FES 125        S-Wing???zna ktoś namiar na kogoś??

Link to comment
Share on other sites

karwoj25

Witam. Średnio się rozpisałeś na temat problemu. Jaki rodzaj blokady masz na myśli? Do jakiej prędkości możesz aktualnie rozpędzić maszynę, a jakiej oczekujesz? To tylko 125ccm.

Link to comment
Share on other sites

tofik313

Wiem,rozumiem że to 125. Rozpędzam się do jakieś 103 km/h. Ma 160 na blacie i chciałbym tak do 120 , 130 km/h. Myślę że po ściągnięciu blokad dała by radę

Link to comment
Share on other sites

karwoj25

Nie szukaj dziury w całym. W zależności od katalogu podawane są różne V-max, niektóre wersje miały w-max 105km/h. Jaką moc masz wpisaną w dowodzie?

4 godziny temu, tofik313 napisał:

Ma 160 na blacie i chciałbym tak do 120 , 130 km/h. Myślę że po ściągnięciu blokad dała by radę

Nie ma takiej opcji. Na licznik nie patrz, były wersje FESa z więszym silnikiem, stąd masz prędkościomierz wyskalowany znacznie powyżej możliwości twojego silnika.

Link to comment
Share on other sites

tofik313

Ale wiem że nie ma ściągniętej blokady od nowości bo poprzedni właściciel mówił 

Link to comment
Share on other sites

Robaszek
5 godzin temu, tofik313 napisał:

Wiem, rozumiem że to 125. Rozpędzam się do jakieś 103 km/h. Ma 160 na blacie i chciałbym tak do 120 , 130 km/h. Myślę że po ściągnięciu blokad dała by radę

130 to ja mogę wyciągnąć swoim suzuki 250 a od 125 nie oczekuj cudów takich jakich napisali na skali licznika. Ta stówka i tak spokojnie wystarcza 80km/h bo na lokalnych drogach dla własnego bezpieczeństwa. 

Link to comment
Share on other sites

karwoj25

Skontaktuj się z serwisem w @MOTORWINGS - co prawda to nie Bełchatów, ale może dowiesz się czegoś więcej, niż my tutaj piszemy.

Link to comment
Share on other sites

Robaszek
Link to comment
Share on other sites

strus251

Słyszałem że 125ccm były blokowane w DE ale to na 80km/h. O blokadzie na 100km/h nigdy nigdzie nie słyszałem i nie czytałem. 

103km/h dla tego Moto to już całkiem dobry wynik. 

Link to comment
Share on other sites

tofik313
Godzinę temu, Robaszek napisał:

I po wymianie wariatora prędkość trochę wzrośnie???mniej więcej o ile.Ja nie potrzebuję dużo

Link to comment
Share on other sites

Robaszek
18 minut temu, tofik313 napisał:

I po wymianie wariatora prędkość trochę wzrośnie???mniej więcej o ile.Ja nie potrzebuję dużo

Poczytaj sobie na forach gdzie ludzie wymieniali. Fabrycznie ten skuter ma coś 105max a z przeróbką 120-130. Więcej nie uzyskasz a i tak to troszkę kosztuje. Chyba, że faktycznie jest jakaś blokada niemiecka i tzreba to poprawić ale wtedy nie osiągnie nawet 90.

Edited by Robaszek (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

tofik313

O taką prędkość właśnie mi chodziło.120 , 130 km/h to jest wystarczająca prędkość

Link to comment
Share on other sites

strus251

Wariator i jego rolki to podstawa. Potem może być konieczność zmiany sprężyny sprzęgła, paska w napędzie itd. To są drogie przeróbki z mizernymi efektami a to ile będzie trzeba dłubać w danym egzemplarzu jest nie do określenia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...