Skocz do zawartości

Honda S-Wing 125


tofik313

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Średnio się rozpisałeś na temat problemu. Jaki rodzaj blokady masz na myśli? Do jakiej prędkości możesz aktualnie rozpędzić maszynę, a jakiej oczekujesz? To tylko 125ccm.

GS500 icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukaj dziury w całym. W zależności od katalogu podawane są różne V-max, niektóre wersje miały w-max 105km/h. Jaką moc masz wpisaną w dowodzie?

4 godziny temu, tofik313 napisał:

Ma 160 na blacie i chciałbym tak do 120 , 130 km/h. Myślę że po ściągnięciu blokad dała by radę

Nie ma takiej opcji. Na licznik nie patrz, były wersje FESa z więszym silnikiem, stąd masz prędkościomierz wyskalowany znacznie powyżej możliwości twojego silnika.

GS500 icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tofik313 napisał:

Wiem, rozumiem że to 125. Rozpędzam się do jakieś 103 km/h. Ma 160 na blacie i chciałbym tak do 120 , 130 km/h. Myślę że po ściągnięciu blokad dała by radę

130 to ja mogę wyciągnąć swoim suzuki 250 a od 125 nie oczekuj cudów takich jakich napisali na skali licznika. Ta stówka i tak spokojnie wystarcza 80km/h bo na lokalnych drogach dla własnego bezpieczeństwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam chyba nie masz blokady tylko trzeba wymienić na pewno  wariator na sportowy i prędkość max wzrośnie. Np 

https://sklep.mieloch.pl/produkt/wariator-polini-maxi-hi-speed-honda-sh-bali-125-150-4t.html

https://sklep.mieloch.pl/produkt/sprzeglo-polini-maxi-clutch-d125mm-honda-gy6-kymco-malaguti-mbk-sym-yamaha-125-200.html

Edytowane przez Robaszek (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że 125ccm były blokowane w DE ale to na 80km/h. O blokadzie na 100km/h nigdy nigdzie nie słyszałem i nie czytałem. 

103km/h dla tego Moto to już całkiem dobry wynik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Robaszek napisał:

I po wymianie wariatora prędkość trochę wzrośnie???mniej więcej o ile.Ja nie potrzebuję dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tofik313 napisał:

I po wymianie wariatora prędkość trochę wzrośnie???mniej więcej o ile.Ja nie potrzebuję dużo

Poczytaj sobie na forach gdzie ludzie wymieniali. Fabrycznie ten skuter ma coś 105max a z przeróbką 120-130. Więcej nie uzyskasz a i tak to troszkę kosztuje. Chyba, że faktycznie jest jakaś blokada niemiecka i tzreba to poprawić ale wtedy nie osiągnie nawet 90.

Edytowane przez Robaszek (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wariator i jego rolki to podstawa. Potem może być konieczność zmiany sprężyny sprzęgła, paska w napędzie itd. To są drogie przeróbki z mizernymi efektami a to ile będzie trzeba dłubać w danym egzemplarzu jest nie do określenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...