Rado Posted March 20 Report Share Posted March 20 Taka dziewczynka. Miałem silnik i klamoty, potrzebowałem ramę z papierami. Kupiłem za trzy i pół rzęcha od jakiegoś gościa z zachodniopomorskiego, który jeździł nim po polu krowy przewiązywać na trzech garach bo czwarty nie palił. Po wielu zmianach i przeróbkach wyszło coś takiego. Powoli przestają wyłazić problemy- jedyny jaki jeszcze jest nierozwiązany, to duszenie się przy prędkości powyżej 160. Chodzi ładnie, pali mało, prowadzi się przyzwoicie. Zdecydowany progress po poprzednich projektach :). 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salat Posted March 21 Report Share Posted March 21 Wygląda kozacko 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtas Posted March 21 Report Share Posted March 21 👍super robota, jeździłbym 😎 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted March 22 Report Share Posted March 22 No to się nazywa reanimacja! Świetnie wygląda - szerokości! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piuriel Posted March 24 Report Share Posted March 24 Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału. Podobają mi się takie projekty 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patyk Posted March 24 Report Share Posted March 24 PiknieWysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted March 24 Author Report Share Posted March 24 14 hours ago, Piuriel said: Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału. Podobają mi się takie projekty Dzięki stary. Osprzęt tak serio to w gruncie rzeczy trzeba było kompletować od początku. Wiązka i elektryka prawie oryginalna (troszkę przedłużana tu i tam), tak samo rama, silnik i bak. To co zmienione: zadupek (robiony z włókna szklanego, w nim bezpieczniki, regler i inne klamoty)) z siodłem szytym na wymiar, końcówki wydechu (aliexpress), kierownica razem z osprzętem (kierunki w końcówkach z lusterkami), owiewka i lampa (też ali). Przód jest z Bandita 1200 (lepsze hamulce) i to w sumie tyle. Całość składał Karol z Torunia (polecam jakby ktoś chciał robić customy- gość bardzo sensownie podchodzi). Całość trochę "z biedy"- nie było mnie stać na coś z salonu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patyk Posted March 24 Report Share Posted March 24 Znam ten ból. Sam drugi sezon odbudowuje moja VFR 750 RC36I 93. Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rado Posted May 2 Author Report Share Posted May 2 Mam poważną rozkminę (może ktoś z koleżeństwa podzieli się opinią). W weekend troszkę polatałem- niedużo, poniżej 600 km- i mam wrażenie że regulatory luzów zaworowych szeleszczą. Wybór przed którym stoję: 1. próbować regulować. Raz już to robiłem, koszt niemały a rezultat- jak widać- dyskusyjny 2. kupić po prostu nowy piec i się nie pierdzielić (koszt 1500 plus przekładka- pewnie w 2K się zamknie) 3. Opcja extreme- przesiąść się na turystyka (mam na oku BMW R1200RT) a ten po prostu sprzedać. Fakt że ze sprzedaży dużo pewnie bym nie dostał (bo żyjemy w kraju gdzie kupuje się tylko seryjne) ale może pora dorosnąć i przestać się grzebać w customach? Będę wdzięczny za rady koleżeństwa 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.