Jump to content

Honda CB750 Kafiak


Rado
 Share

Recommended Posts

Taka dziewczynka. Miałem silnik i klamoty, potrzebowałem ramę z papierami. Kupiłem za trzy i pół rzęcha od jakiegoś gościa z zachodniopomorskiego, który jeździł nim po polu krowy przewiązywać na trzech garach bo czwarty nie palił. Po wielu zmianach i przeróbkach wyszło coś takiego. Powoli przestają wyłazić problemy- jedyny jaki jeszcze jest nierozwiązany, to duszenie się przy prędkości powyżej 160. Chodzi ładnie, pali mało, prowadzi się przyzwoicie. Zdecydowany progress po poprzednich projektach :).

 

9021885322236454745974477170828241500897280n-1584965609.jpg.71bc6d10831c3c9f49ee64fb543c636a.jpg

 

IMG_20200822_122303675.thumb.jpg.b5f3855950c405169cf1a6505594e091.jpg

 

IMG_20220320_163932317_HDR.thumb.jpg.350cb0ee977bef32844e116a50f1c4f2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wygląda kozacko 

Link to comment
Share on other sites

👍super robota, jeździłbym 😎

Link to comment
Share on other sites

No to się nazywa reanimacja! Świetnie wygląda - szerokości!

Link to comment
Share on other sites

Piuriel

Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału.
Podobają mi się takie projekty

Link to comment
Share on other sites

Piknie

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Piuriel said:

Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału.
Podobają mi się takie projekty

Dzięki stary. Osprzęt tak serio to w gruncie rzeczy trzeba było kompletować od początku. Wiązka i elektryka prawie oryginalna (troszkę przedłużana tu i tam), tak samo rama, silnik i bak. To co zmienione: zadupek (robiony z włókna szklanego, w nim bezpieczniki, regler i inne klamoty)) z siodłem szytym na wymiar, końcówki wydechu (aliexpress), kierownica razem z osprzętem (kierunki w końcówkach z lusterkami), owiewka i lampa (też ali). Przód jest z Bandita 1200 (lepsze hamulce) i to w sumie tyle. Całość składał Karol z Torunia (polecam jakby ktoś chciał robić customy- gość bardzo sensownie podchodzi). Całość trochę "z biedy"- nie było mnie stać na coś z salonu.
 

Link to comment
Share on other sites

Znam ten ból. Sam drugi sezon odbudowuje moja VFR 750 RC36I 93. 7d9a16a9b5942644ba00bcd472e5079f.jpg5929728b109275acaf18ab10d20f79ee.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam poważną rozkminę (może ktoś z koleżeństwa podzieli się opinią). W weekend troszkę polatałem- niedużo, poniżej 600 km- i mam wrażenie że regulatory luzów zaworowych szeleszczą. Wybór przed którym stoję:

1. próbować regulować. Raz już to robiłem, koszt niemały a rezultat- jak widać- dyskusyjny

2. kupić po prostu nowy piec i się nie pierdzielić (koszt 1500 plus przekładka- pewnie w 2K się zamknie)

3. Opcja extreme- przesiąść się na turystyka (mam na oku BMW R1200RT) a ten po prostu sprzedać. Fakt że ze sprzedaży dużo pewnie bym nie dostał (bo żyjemy w kraju gdzie kupuje się tylko seryjne) ale może pora dorosnąć i przestać się grzebać w customach?

 

Będę wdzięczny za rady koleżeństwa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...