Skocz do zawartości

Honda CB750 Kafiak


Rado

Rekomendowane odpowiedzi

Taka dziewczynka. Miałem silnik i klamoty, potrzebowałem ramę z papierami. Kupiłem za trzy i pół rzęcha od jakiegoś gościa z zachodniopomorskiego, który jeździł nim po polu krowy przewiązywać na trzech garach bo czwarty nie palił. Po wielu zmianach i przeróbkach wyszło coś takiego. Powoli przestają wyłazić problemy- jedyny jaki jeszcze jest nierozwiązany, to duszenie się przy prędkości powyżej 160. Chodzi ładnie, pali mało, prowadzi się przyzwoicie. Zdecydowany progress po poprzednich projektach :).

 

9021885322236454745974477170828241500897280n-1584965609.jpg.71bc6d10831c3c9f49ee64fb543c636a.jpg

 

IMG_20200822_122303675.thumb.jpg.b5f3855950c405169cf1a6505594e091.jpg

 

IMG_20220320_163932317_HDR.thumb.jpg.350cb0ee977bef32844e116a50f1c4f2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

👍super robota, jeździłbym 😎

motor.gif"Jadąc motocyklem ile się da, w ciągu 5 minut przeżywasz więcej niż inni przez całe życie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału.
Podobają mi się takie projekty

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 hours ago, Piuriel said:

Bardzo ładnie to wygląda. Opisałbyś co nowego z osprzętu wrzuciłeś względem oryginału.
Podobają mi się takie projekty

Dzięki stary. Osprzęt tak serio to w gruncie rzeczy trzeba było kompletować od początku. Wiązka i elektryka prawie oryginalna (troszkę przedłużana tu i tam), tak samo rama, silnik i bak. To co zmienione: zadupek (robiony z włókna szklanego, w nim bezpieczniki, regler i inne klamoty)) z siodłem szytym na wymiar, końcówki wydechu (aliexpress), kierownica razem z osprzętem (kierunki w końcówkach z lusterkami), owiewka i lampa (też ali). Przód jest z Bandita 1200 (lepsze hamulce) i to w sumie tyle. Całość składał Karol z Torunia (polecam jakby ktoś chciał robić customy- gość bardzo sensownie podchodzi). Całość trochę "z biedy"- nie było mnie stać na coś z salonu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam poważną rozkminę (może ktoś z koleżeństwa podzieli się opinią). W weekend troszkę polatałem- niedużo, poniżej 600 km- i mam wrażenie że regulatory luzów zaworowych szeleszczą. Wybór przed którym stoję:

1. próbować regulować. Raz już to robiłem, koszt niemały a rezultat- jak widać- dyskusyjny

2. kupić po prostu nowy piec i się nie pierdzielić (koszt 1500 plus przekładka- pewnie w 2K się zamknie)

3. Opcja extreme- przesiąść się na turystyka (mam na oku BMW R1200RT) a ten po prostu sprzedać. Fakt że ze sprzedaży dużo pewnie bym nie dostał (bo żyjemy w kraju gdzie kupuje się tylko seryjne) ale może pora dorosnąć i przestać się grzebać w customach?

 

Będę wdzięczny za rady koleżeństwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...