Witek209 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam. Mam w hani napinacz manulany. Sam wkręcam go tyle ile uważam za stosowne. Teraz rodzi sie moje pytanie. O ile wiem kiedy łańcuszek jest za lekko naciągnięty to nie wiem, kiedy za bardzo. Jak odpowiednio dobrać siłę z jaką wkręcić napinacz. Jakie są objawy zbyt mocnego naciągnięcia łancuszka? Z góry dziękuje za odpowiedz 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 toś se zabawkę sprawił będziesz tam teraz co jakiś czas musiał zaglądać z tego co pamiętam po wymianie napinacza na MCCT (manualny), zamontowaniu go na miejscu, srube napinacza po całkowitym wyciszeniu biegu łańcucha przekręcasz o ćwierć obrotu aby go zluzować, jeśli bedzie zbyt głośno, to w drugą stronę do połowy obrotu śruby i taka to zabawa nadmiernie naciągnięty łańcuch nie wykazuje tendencji do falowania podczas swojego biegu i jego bieg będzie cichy ale metaliczny. Jak prześpisz temat później z kontrolą i regulacją tegoż ustrojstwa, części w silniku zaczną zużywać się szybko, mocno zauważalnie szybko - po dodaniu gazu napinacz hydrauliczny lub sprężynowy niweluje naciąg lub nadmiernyluz na łańcuchu rozrządu - MCCT stoi za to bez ruchu jak zaklęty. Pierwsze wytrą się ślizgacze, wyżłobią prowadnice, łańcuch powyciąga się nierówno i grzechot masz jak w banku, Tak więc nie zaniedbuj tego raczej. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.