Jump to content

Grill, Ognisko, Noc Świętojańska 23 Czerwiec


Witek209
 Share

Recommended Posts

WITAJCIE ZIOMALE I ZIOMALKI!

 

23 CZERWCA BĘDZIE SZCZEGÓLNA NOC - NOC ŚWIĘTOJAŃSKA.

 

Z TEJ OKAZJI ZAPRASZAMY WAS SERDECZNIE NA KURELÓWKĘ, BY WSPOLNIE SIĘ POBAWIĆ, POŚMIAĆ I UPIEC CO NIECO NA OGNISKU. IMPREZA JEST OTWARTA - KTO CHCE I MOŻE NIECH PRZYBYWA, WEŹMIE ZE SOBĄ DUŻO DOBREGO HUMORU I LUZU, JAKIEŚ GRAJKO-INSTRUMENTY, FAJNE PRZEBRANIE. MIEJSC SIEDZĄCYCH NAJWIĘCEJ JEST NA TRAWIE, WIĘC JAK MACIE JAKĄŚ GĄBKĘ ALBO MATĘ - TO BY SIĘ PRZYDAŁO.

JEŚLI MACIE JAKIEŚ PŁYTY Z MUZYKĄ - NP SZLAGIERY Z LAT 80 90, PRZEBOJE LATA, STARE DOBRE PIOSENKI WŁOSKIE I NASZE BIESIADNE TO TEŻ WEŹCIE. MIŁO BĘDZIE JEŚLI KAŻDY COŚ DODA DO WSPÓLNEJ ZABAWY I NA OGNISKO TEŻ. POMYŚLCIE O JAKICHŚ KONKURSACH I ZABAWACH BY JAJCARSKO PRZYWITAĆ LATO!!! (SZUKANIE KWIATU PAPROCI JUŻ ZAREZERWOWANE Dołączona grafika - DLA ZNALAZCY - NAGRÓDKA!)

 

DO MIŁEGO SPOTKANIA

 

EWA I GRZESIEK (moja mama i mój ojczym)

 

 

Dobrze by było żeby każdy zabrał ze sobą coś do zjedzenia, albo inne.

 

Możemy zrobić listę kto co bierze.

 

Cała "impreza" zaczyna się koło 17. W związku z tym proponuję abyśmy się umówili o 16 na rondzie drifterów (Puszkina - Dąbrowskiego)

 

Oczywiście jeżeli ktoś będzie robić "dzicz" to się będzie musiał pożegnać. To jest dla kulturalnych ludzi. Miejsce do spania?? może być ciężko. Jak będzie ciepła i sucha noc to można na styropianie bo sporo go jest, a w przeciwnym razie może być ciężko.

 

 

Miejsce docelowe znajduje się kilometr od trasy na Rzgów.

Edited by scOti
bez capsa, czerwonego napisu i bolda nie bedzie widać? (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Prosimy o więcej szczegółów. Mile widziana mapka z zaznaczoną lokalizacją i współrzędne z googla dla posiadaczy GPS. Starajmy się podawać jak najwięcej szczegółów, nie każdy ma bluetootha by dzwonić w trakcie jazdy jak i nie każdy zna Łódź. Pozdro i czekam na szczegóły.

Link to comment
Share on other sites

A nie wiem, nie wgryzalem sie jeszcze w temat.

Zawsze mozna smignac prosto z parady :smile:

 

Poznajmy najpierw wiecej szczegolow.

Link to comment
Share on other sites

Bulba a nie koliduje nam to z paradą ślubną ?? może da się zsynchronizować temat

Parada popołudniu a noc to noc. Na noc świętojańską jak dojedziemy na 20;00 to nic się nie stanie. A śluby o 17;00-18;00 są, tam w temacie chyba wyjazdy 16;00 więc tym bardziej mamy masę czasu :smile:
Link to comment
Share on other sites

Wolałbym abyśmy dojechali wszyscy razem a nie każdy osobno. Jest napisanie gdzie i kiedy oraz o której. A to będzie w Modlicy. Taka wieś koło Tuszyna. Fajnie by było jak byśmy przyjechali w 6-8 osób. Znaczy więcej też może być, ale 50 osób to trochę za dużo. Prosiłbym kot by był zainteresowany i kto by kto wzioł ze sobą. Musze na piątek dać mamie liste abyśmy jeszcze zdązyli przygotować to i owo.

Link to comment
Share on other sites

Parada popołudniu a noc to noc

No nie do końca bo tu i tu mamy się zabrać ok. 16. Nocna impreza zaczyna się na miejscu o 17

a w ramach parady od 16 mamy z tatrzańskiej do centrum a po ślubie jeszcze Andrespol wiec warto by pomyśleć jak dołączymy ;)

Link to comment
Share on other sites

No nie do końca bo tu i tu mamy się zabrać ok. 16. Nocna impreza zaczyna się na miejscu o 17

Tak właśnie myślę, że grilla to można zrobić wszędzie a młoda para na pewno się ucieszy jak zrobimy obstawkę. Ja sam bym sobie życzył, by na mój ślub ludzie podjechali w dużej ilości a impreza czy grill to zawsze się powtórzy. Dołożyć jeszcze jedną rzecz:

 

Oczywiście jeżeli ktoś będzie robić "dzicz" to się będzie musiał pożegnać. To jest dla kulturalnych ludzi.

To ja chyba niestety odpadam, przecież ogólnie robię dzicz :biggrin:
Link to comment
Share on other sites

To możemy tam jechać przez andrespol. Nie ma problemu. O której jest ta obstawa ślubu?

Link to comment
Share on other sites

To możemy tam jechać przez andrespol. Nie ma problemu. O której jest ta obstawa ślubu?

 

Plan spotkania:

- godz. 15:45 - 16:00 - zbiórka pod moim domem mieszczącym się w Łodzi przy ul. Tatrzańskiej 114 (okolice DH. Dąbrówka)

- jedziemy po moją przyszłą Żonę - Łódź ul. Kopernika

- Przed 18:00 kosciół - Łódź ul. Sienkiewicza przy Tuwima

- sala weselna - Andrespol ul. Rokicińska

 

To odnośnie parady weselnej. Liczę, że z mszy się urywamy bo nie wiem kto tam chce gnić godzinę, więc koło 18;10 pewnie wylot ;)

Link to comment
Share on other sites

Godzina w miescie ?

Godzina / poltorej to na wsiach, w miescie 20 minut i nastepni do golenia :smile:

Interes musi sie krecic :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

No zapewne jak wynika z tego co wkleiłem o 18;00

 

- Przed 18:00 kosciół - Łódź ul. Sienkiewicza przy Tuwima

Link to comment
Share on other sites

Jezeli nikt nie chce jechać na ognisko, to w takim razie my (ja z Patrycją) pojedziemy sobie przed ślubem. Jeśli ktoś by chciał się ze mną zabrać to będę o 16 na parkinku przy lowodwej, tam jak sie do zusu skręca. (duży plac przy krańcówce tramwajowej)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...