Skocz do zawartości

World Stunt Gp 2012 - Bydgoszcz


piyok

Rekomendowane odpowiedzi

Zebrać 4-5 osób zalać auto i na Bydgoszcz.

Ja tam zawsze chętny, jak mam siedzieć w domu to wole jechać.

Na takich imprezach można poznać przyszłą matkę swoich dzieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super impreza się zapowiada. Wstepnie ale to tak bardzo wstepnie mogę się zadeklarowac ze pojadę autem wiec mogę zgarnac 3-4 osoby tylko czy myślicie jechać na wszystkie dni czy na któryś wybrany dzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, żeby przeznaczyć na to całą sobotę. Wstać rano, dojechać tam na jakąś 10.00 zobaczyć imprezę. Zwiedzić Bydgoszcz i na 20-21 wracać do domu.

 

Andrzej, jeżeli faktycznie będziesz jechał autem. Mam do Ciebie prośbę, zabierz mnie.

 

Impreza bardzo sympatycznie się zapowiada - jestem ZA :smile:

 

 

 

Zniszczyłeś mi psychikę tym tekstem :decayed:

 

Haha, na takich imprezach kobiety które robią za hostessy. Za żonę biorę w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko jeśli będę się wybieral a planuje, dam napewno konkretnie znać bliżej imprezy chętnie zabiorę. Tylko nie wiem czy moja panna będzie jechać jeśli tak mam trzy wolne jeśli nie to 4:-) do bydgoszczy jest coś koło 200km 400 w dwie strony myślę ze zrzutka po 50zł styknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniej nas to wyjdzie poprostu jak każdy miałby nawinąć 400km na moto koszt ponad 150zł na głowę wtedy. Spoko dam znać na pewno przed wiec jaca pisze się i mam jeszcze dwa wolne miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na motocykle ludziska a nie w furze dupska wozicie http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif co to ma być! :riding:

 

dokładnie puszką to w zime mozna jezdzic a nie w lato...

 

taniej nas to wyjdzie poprostu jak każdy miałby nawinąć 400km na moto koszt ponad 150zł na głowę wtedy

to nie ma byc taniej tylko przyjemnie ;)) po to mamy moto :riding:

:doofywave:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebrać 4-5 osób zalać auto i na Bydgoszcz.

Ja tam zawsze chętny, jak mam siedzieć w domu to wole jechać.

Na takich imprezach można poznać przyszłą matkę swoich dzieci.

 

gorzej jak się już posiada matkę swoich dzieci - ta obecna mogła by być niezadowolona z nowej sztuki hehehe

Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ :ph34r:

 

Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwu ja Cię do niczego namawiać nie będę. Ale wiesz nikt nic nie powie. Hehe

 

Głupie żarty, jeżeli kobieta dała Ci już dzieci. To nic wspanialszego chyba już Cię nie spotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie żarty, jeżeli kobieta dała Ci już dzieci. To nic wspanialszego chyba już Cię nie spotka.

spotka, jak dzieci pójdą na swoje :biggrin:

 

sorryyy za offtopa

nie ufaj, nie proś, nie bój się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rusze troche temat, zamierzam sie wybrac do bydgoszczy tak jak pisal jaca zeby jechac autem moge jechac, jaca mowil ze sie pisze nadal aktualne? mam jeszcze dwa wolne miejsca, moze trzy. Pisze sie ktos? Wyjazd na jeden dzien rano wieczorem powrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwu ja Cię do niczego namawiać nie będę. Ale wiesz nikt nic nie powie. Hehe

 

Głupie żarty, jeżeli kobieta dała Ci już dzieci. To nic wspanialszego chyba już Cię nie spotka.

 

Taaaa, każdy obiecuje a później jak co do czego to pierwsza kobita wie zanim człowiek ściągnie do domu - hahaha.

 

Ale na serio, ja bym poświęcił to 150 zeta i ruszył d*pę na moto [bardziej niż paliwo to mandaty mnie przerażają - w tamtą stronę trochę jest miejsc ulubionych przez niebieskich przyjaciół]

Powyższy post jedynie wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym.W dniu jutrzejszym ani w każdym innym następującym po tym terminie dniu - nie może on służyć przeciwko autorowi. Ponadto autor zastrzega sobie prawo i możliwość zmiany poglądów bez podawania przyczyny. Przed przeczytaniem należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą. Po przeczytaniu jedynie z PSYCHIATRĄ :ph34r:

 

Zawsze gdy zapier***am, boję się, się że z przeciwka spotkam takiego samego poje**a jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...