resenok Opublikowano 14 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Szukam w Łodzi i okolicy właściciela GL1000 lub GL1100.W moim garażu pojawił się Goldwing najprawdopodobniej z1979 roku ciężko stwierdzić bo jest nr ramy i silnika a nie ma VIN ( dopiero od 1981 roku wprowadzono to oznaczenie). Pierwsza rejestracja to 1981 rok ale od 1980 GL1000 został zastąpiony przez GL1100.Plan jest aby „zrzucić” owiewki i był to klasyczny Naked DzisiajW przyszłości PzdPaweł 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resenok Opublikowano 15 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Demontaż rozpoczęty aby sprawdzić co trzeba dokupić aby zmienić go w klasycznego GL1000 Naked.Tył odchudzony. Potrzebuje kierunkowskazy tył i chyba mocowanie lampy tył bo ta ma rurki jak w wersji LT a ja potrzebuje prosty uchwyt.Teraz przód. Tutaj jest gorzej uchwyt lampy i kierunków tzw forks ears no i lampę przód i kierunki. Wszystko trzeba ciągnąć z USA w EU bieda .....Jeżeli ktoś potrzebuje owiewki przód z lampa oraz mocowanie kufrów i kufry x3 tył to zapraszam na priv. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 15 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Fajny klasyk, zamieszczaj zdjęcia z postępów będę kibicował. Powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resenok Opublikowano 20 Lutego 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2021 Mam czas tylko w weekendy na zabawę z Gl1000 🥲. Prace powoli posuwają się do przodu ale cały czas trwa demontaż i odkrywanie niemieckich niespodzianek tamtejszych „mechaników”.Muszę doprowadzić instalacje elektryczna do wersji fabrycznej. Dzisiaj zastanawiałem się po co był wyłącznik dodatkowy a przewody prowadziły gdzieś pod gaźnik.....Gaźnik zdemontowany do czyszczenia ultradźwiękami i ew. wymiany dysz, zaworków iglicowych, uszczelek itd. W sumie to cztery gaźniki.... skręcone w jedna całość. Producent Japoński KEIHIN 769A i był montowany w rocznikach 1978. Pierwsza rejestracja była 1981 ciekawe co diagnosta wpisze w dacie produkcji VINu nie ma bo za wcześnie od 1981 był wprowadzony Szukałem szpeca od gaźników w Łodzi i nic generalnie nie ma specjalistycznego zakładu który się na tym zna ale namierzylem zakład koło Rzeszowa wiec tam pojedzie na odświeżenie gaźnik z polerowaniem widocznych elementów.Wyjąłem gaźnik i kombinuje o co chodzi z tymi kablami no i masakra czujnik od wentylatora chłodnicy padł (jest stale rozwarty czy jest 5 stopni czy 100 stopni) i nie załączał wentylatora wiec w DE zwierali obwód dodatkowym wyłącznikiem aby załączać wentylator a to winowajca ....Zdemontowałem błotniki do malowania na czarno bo taki kolor miały ale okazało się ze ktoś chromowane błotnik na czarno pomalował ...... znowu niespodzianka . Będą jednak chromowane skoro tak w oryginale było. Jeszcze nie wiem gdzie to będę robił ..... Plastiki z atrapy zbiornika paliwa (prawdziwy jest pod siedzeniem) oraz boczki idą do malowania wraz ze złotymi szparunkami jak w Oryginale wiec demontaż trwa i szukanie speców.Czeka mnie jeszcze spojrzenie na uszczelkę pod głowica po lewej stronie bo widać zacieki z oleju i silikon czerwony ale pod głowica ..... następny zonk. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. resenok Opublikowano 6 Września 2021 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Po długiej przerwie mogę zaprezentować jak to wyglada na dzisiaj A przywiozłem w takiej wersji Po drodze kilka niespodzianek, dwie serwisowki, szukanie czesci/zamienników. Generalnie w 85% oryginał….. dużo czesci oryginalnych z USA przypłynęło np. błotniki chrom, kanapa, pokrywy zaworów, lampy, kierunkowskazy i jeszcze kilka drobiazgów jak klaksony, osłona chłodnicy, skrzydła chłodnicy, podnóżki i pewnie coś jeszcze wszystko z końcówki lat siedemdziesiątych…..Odbudowane gaźniki własnoręczne na kit-ach Tourmax, termostat, włącznik wentylatora. Generalnie wszystko działa jak w oryginale. Dużo czyszczenia …. Malowanie itd Nie potrafię policzyć ile czasu poświęciłem ale pewnie dziesiątki godzin. Silikon i zapchane kanały chłodzące cylinder.Odbudowa napinaczy pasków rozrządu pomysł z forum GoldWinga z USA, rolka SKF za 40 pln oryginalny napinacz nowy 80-100$ za szt.4 zestawy Tourmax do gaźników oraz zawór aircut. Ustawienie poziomu pływaka w każdym gaźniku 21mm to jest zabawa .Błotniki oryginały z USA chrom ma 40 lat. Te które zdjąłem ktoś pomalował na czarno farba 🥲Wkład do lampy z USA kupiłem od skody 105 nowka sztuka.Pokrywy pasków rozrzadu przed i poTył silnika nowa uszczelkaUstawianie zapłonu na żarówkę - nie bylo łatwo Dużo się nauczyłem oj dużo niektóre rzeczy robiłem pierwszy raz jak regeneracja głowic, docieranie zaworów, gaźniki czy zapłon.Teraz już tylko czekam na oponie rzeczoznawcy i żółte blachy . Do zobaczenia na ulicach Łodzi i okolic . 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario74 Opublikowano 7 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Gratulacje świetna robota! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemol Opublikowano 8 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Brawo. Jestem pod wrażeniem. Gratulacje 0 Cytuj yamaha-stars.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resenok Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2022 Mała aktualizacja Honda Gold Wing GL1000 dostała żółta blaszkę ……. Przed sezonem jeszcze przewody hamulcowe muszę wymienić na nowe (może metalowy oplot). Niestety uszczelki pokryw zaworów musiałem kupić oryginały Hondy zamienniki Athena ciekną.Reszta działa . Na autostradzie w DE dała radę przekroczyć 140km/h i był zapas ale nie miałem doświadczenia z takim naked-em w jeździe i powiem Wam, ze trzeba mieć mocne ręce i kark . Jednak turystyk z owiewkami nie daje takich doznań ale przy długich trasach doceniam wysoka szybę z deflektorem i owiewki ….. LWG 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwoj25 Opublikowano 22 Lutego 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2022 16 godzin temu, resenok napisał: Mała aktualizacja Honda Gold Wing GL1000 dostała żółta blaszkę Ukoronowanie ogromu pracy gratulacje 0 Cytuj GS500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resenok Opublikowano 27 Lutego 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2022 Dzięki Panowie . W każdy weekend coś tam jeszcze dodaje do „babci” Hondy jakieś drobnostki, które uda się dokupić czy to w PL czy w Kanadzie jak ostatnio. Wszystko oryginał z tamtych lat 70……Metalowy oplot przód założony (to akurat nie oryginał ale 44 letnie przewody trzeba wymienić) i nowy DOT3 zalany, odpowietrzony, pompa hamulcowa cały środek z tłokiem (Tourmax) wymienione.Plastikowa zaślepka pod kontrolki zdobyta Ebay DEEmblemat Hondy Allegro PLZawiasy Ebay UK, trzpienie zawiasów Honda Polska (Profi Obywatelska)Nakładka na linkę ssania Allegro PLZostało uszczelki wymienić pod deklami zaworów na oryginały Honda i Oring na deklu pompy wody bo się „poci”.Do przejrzenia Kardan, przekładnia i przesmarowana całego układu przeniesienia napędu ale to już następny tydzień.Nie wszystko jest malowane, chromowane odnawiane na wysoki połysk chce zachować oryginał ale chce aby było również widać te 44 lata Udało się kupić unikatowy element tylni uchwyt do trzymania się pasażera w Kanadzie ale przesyłka bardzo droga wiec w czerwcu dopiero dojedzie przy okazji jak ktoś tam będzie. Na Ebayu teraz jest JEDNA sztuka. Może skopiuje i kilka sztuk zrobie na wzór i sprzedam LWG Paweł 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszbialy Opublikowano 5 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Witam. Piękny motocykl, mam pytanie o regenerację gaźnika. Jakie to koszta, i czy są gdzieś zaklady które sie tym zajmują? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resenok Opublikowano 5 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Do odbudowy gaźnika trzeba zaopatrzyć się w 4 szt porządnych zestawów naprawczych (dla Hondy oprócz OEM polecam Tourmax) każdy po 55 PLN oraz zestaw naprawczy zaworu air-cut 70PLN. Jeżeli dysze OK i pływaki to te zastawy postawią na nogi gaźniki. Czyli czesci to minimum 300 PLN.Szukałem firmy do gaźnika ale nie mogłem znaleźć wiec sam ogarniałem.Po tym wszystkim znalazłem w Zgierzu i nawet odwiedziłem warsztat. Maja pojęcie co robią, myjka ultradźwiękowa jest na wyposażeniu.BBmotors Zgierz. PowodzeniaLWG Paweł 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Supraśl Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Witam. Jestem zainteresowany przednią szybą oraz radiem z anteną. Posiadasz jeszcze? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.