Jump to content

GL1000 K3/Z


resenok
 Share

Recommended Posts

Szukam w Łodzi i okolicy właściciela GL1000 lub GL1100.

W moim garażu pojawił się Goldwing najprawdopodobniej z1979 roku ciężko stwierdzić bo jest nr ramy i silnika a nie ma VIN ( dopiero od 1981 roku wprowadzono to oznaczenie). Pierwsza rejestracja to 1981 rok ale od 1980 GL1000 został zastąpiony przez GL1100.

Plan jest aby „zrzucić” owiewki i był to klasyczny Naked

Dzisiaj

7117cb16b02bb0e411c63f469cf48a94.jpg

W przyszłości

bbc696e3bbf75b105f0955edd0ca7cd1.jpg

1714aa526874be9b27293c5884390db1.jpg

Pzd

Paweł

Link to comment
Share on other sites

Demontaż rozpoczęty aby sprawdzić co trzeba dokupić aby zmienić go w klasycznego GL1000 Naked.
Tył odchudzony. Potrzebuje kierunkowskazy tył i chyba mocowanie lampy tył bo ta ma rurki jak w wersji LT a ja potrzebuje prosty uchwyt.
eff1a10ac8d167808e25243b72f782b9.jpg
Teraz przód. Tutaj jest gorzej uchwyt lampy i kierunków tzw forks ears no i lampę przód i kierunki.
cc894cf9aae8f6600eaf54bcf1cb1a26.jpg
Wszystko trzeba ciągnąć z USA w EU bieda .....

Jeżeli ktoś potrzebuje owiewki przód z lampa oraz mocowanie kufrów i kufry x3 tył to zapraszam na priv.

Link to comment
Share on other sites

Fajny klasyk, zamieszczaj zdjęcia z postępów będę kibicował. Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Mam czas tylko w weekendy na zabawę z Gl1000 🥲. Prace powoli posuwają się do przodu ale cały czas trwa demontaż i odkrywanie niemieckich niespodzianek tamtejszych „mechaników”.
Muszę doprowadzić instalacje elektryczna do wersji fabrycznej. Dzisiaj zastanawiałem się po co był wyłącznik dodatkowy a przewody prowadziły gdzieś pod gaźnik.....
Gaźnik zdemontowany do czyszczenia ultradźwiękami i ew. wymiany dysz, zaworków iglicowych, uszczelek itd. W sumie to cztery gaźniki.... skręcone w jedna całość. Producent Japoński KEIHIN 769A i był montowany w rocznikach 1978. Pierwsza rejestracja była 1981 ciekawe co diagnosta wpisze w dacie produkcji VINu nie ma bo za wcześnie od 1981 był wprowadzony Szukałem szpeca od gaźników w Łodzi i nic generalnie nie ma specjalistycznego zakładu który się na tym zna ale namierzylem zakład koło Rzeszowa wiec tam pojedzie na odświeżenie gaźnik z polerowaniem widocznych elementów.
7668b0023af77c675554bf5daea6ae52.jpg
0711d0cc016235231d65d31ddcce7efe.jpg
Wyjąłem gaźnik i kombinuje o co chodzi z tymi kablami no i masakra czujnik od wentylatora chłodnicy padł (jest stale rozwarty czy jest 5 stopni czy 100 stopni) i nie załączał wentylatora wiec w DE zwierali obwód dodatkowym wyłącznikiem aby załączać wentylator a to winowajca ....54a8cf8603e439535cd4e374c0c050bc.jpg
Zdemontowałem błotniki do malowania na czarno bo taki kolor miały ale okazało się ze ktoś chromowane błotnik na czarno pomalował ...... znowu niespodzianka . Będą jednak chromowane skoro tak w oryginale było. Jeszcze nie wiem gdzie to będę robił .....
Plastiki z atrapy zbiornika paliwa (prawdziwy jest pod siedzeniem) oraz boczki idą do malowania wraz ze złotymi szparunkami jak w Oryginale wiec demontaż trwa i szukanie speców.
ce0d082b24ade6c456996bf8ab61a389.jpg

bdf27ead68c58b57b2aceadc6474af4a.jpg
2ed6d8d385ec67274044ea919be1504f.jpg

Czeka mnie jeszcze spojrzenie na uszczelkę pod głowica po lewej stronie bo widać zacieki z oleju i silikon czerwony ale pod głowica ..... następny zonk.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...