TomekW Posted July 20, 2020 Report Share Posted July 20, 2020 W końcu pojawiła się nowa maszyna w moich rękach. Kilka drobiazgów i nie drobiazgów do zrobienia, ale maszyna wygląda na bezwypadkową i tak też jedzie. Duża różnica w komforcie siedzenia względem Hondy f4, ale przy wyższych rędkościach już wieje :). Licznikowo ma 48k, silnik gra równo, pali od strzała ciepły czy zimny. Kraj rodzimy to Włochy. Kolektor akcesoryjny na jeden tłumik. Wszelkie znaki na ziemi i niebie mowią, że to Akrap, na sprężynkach mocujących opis Akrap, jedynie na tłumiku jest tylko naklejka i żadnej grawerki więc nie jestem pewien czy oryginał. Nie jest to przelot, nie ma mocowania na dbkilla. Natomiast sam tłumik po 50km jezdy można dotknąć goła ręką i nie oparzymy się. Czy to tytanowy jakiś czy co? Do zrobienia uszczelnienie olejowe lag, wydaje mi się, że pompa hamulca przedniego do regeneracji, jedna podkładka śruby dekla zaworów, hmmmm, coś pewnie wyjdzie w praniu jeszcze. Ważne, że jest zdrowa, żadnych śladów dzwona i malowania. Ograniczniki nietkniete. Zaślepki na łebkach śrub mocowania kiery są. Jest ok. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajmon Posted July 21, 2020 Report Share Posted July 21, 2020 Ładny, niech się dobrze spisuje 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancet Posted July 22, 2020 Report Share Posted July 22, 2020 Ładna bestia - gratki! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.