Skocz do zawartości

Z1000 2005


TomekW

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu pojawiła się nowa maszyna w moich rękach. Kilka drobiazgów i nie drobiazgów do zrobienia, ale maszyna wygląda na bezwypadkową i tak też jedzie. Duża różnica w komforcie siedzenia względem Hondy f4, ale przy wyższych rędkościach już wieje :). Licznikowo ma 48k, silnik gra równo, pali od strzała ciepły czy zimny. Kraj rodzimy to Włochy. Kolektor akcesoryjny na jeden tłumik. Wszelkie znaki na ziemi i niebie mowią, że to Akrap, na sprężynkach mocujących opis Akrap, jedynie na tłumiku jest tylko naklejka i żadnej grawerki więc nie jestem pewien czy oryginał. Nie jest to przelot, nie ma mocowania na dbkilla. Natomiast sam tłumik po 50km jezdy można dotknąć goła ręką i nie oparzymy się. Czy to tytanowy jakiś czy co? Do zrobienia uszczelnienie olejowe lag, wydaje mi się, że pompa hamulca przedniego do regeneracji, jedna podkładka śruby dekla zaworów, hmmmm, coś pewnie wyjdzie w praniu jeszcze. Ważne, że jest zdrowa, żadnych śladów dzwona i malowania. Ograniczniki nietkniete. Zaślepki na łebkach śrub mocowania kiery są.  Jest ok. 

20200718_151702.thumb.jpg.76e1c2b31e80f9b94833c434ad2122bd.jpg

20200718_151644.thumb.jpg.a730c6b4bedef4104132629f26eba1cb.jpg

20200718_151629.thumb.jpg.5ecfcad359ed0a39de8f7fb174cfb188.jpg

20200718_151352.thumb.jpg.30a2e7963190d2ff7b6a3e680eba06fe.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...