Jump to content

Z1000 2005


TomekW
 Share

Recommended Posts

W końcu pojawiła się nowa maszyna w moich rękach. Kilka drobiazgów i nie drobiazgów do zrobienia, ale maszyna wygląda na bezwypadkową i tak też jedzie. Duża różnica w komforcie siedzenia względem Hondy f4, ale przy wyższych rędkościach już wieje :). Licznikowo ma 48k, silnik gra równo, pali od strzała ciepły czy zimny. Kraj rodzimy to Włochy. Kolektor akcesoryjny na jeden tłumik. Wszelkie znaki na ziemi i niebie mowią, że to Akrap, na sprężynkach mocujących opis Akrap, jedynie na tłumiku jest tylko naklejka i żadnej grawerki więc nie jestem pewien czy oryginał. Nie jest to przelot, nie ma mocowania na dbkilla. Natomiast sam tłumik po 50km jezdy można dotknąć goła ręką i nie oparzymy się. Czy to tytanowy jakiś czy co? Do zrobienia uszczelnienie olejowe lag, wydaje mi się, że pompa hamulca przedniego do regeneracji, jedna podkładka śruby dekla zaworów, hmmmm, coś pewnie wyjdzie w praniu jeszcze. Ważne, że jest zdrowa, żadnych śladów dzwona i malowania. Ograniczniki nietkniete. Zaślepki na łebkach śrub mocowania kiery są.  Jest ok. 

20200718_151702.thumb.jpg.76e1c2b31e80f9b94833c434ad2122bd.jpg

20200718_151644.thumb.jpg.a730c6b4bedef4104132629f26eba1cb.jpg

20200718_151629.thumb.jpg.5ecfcad359ed0a39de8f7fb174cfb188.jpg

20200718_151352.thumb.jpg.30a2e7963190d2ff7b6a3e680eba06fe.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...