TomekW Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 W końcu pojawiła się nowa maszyna w moich rękach. Kilka drobiazgów i nie drobiazgów do zrobienia, ale maszyna wygląda na bezwypadkową i tak też jedzie. Duża różnica w komforcie siedzenia względem Hondy f4, ale przy wyższych rędkościach już wieje :). Licznikowo ma 48k, silnik gra równo, pali od strzała ciepły czy zimny. Kraj rodzimy to Włochy. Kolektor akcesoryjny na jeden tłumik. Wszelkie znaki na ziemi i niebie mowią, że to Akrap, na sprężynkach mocujących opis Akrap, jedynie na tłumiku jest tylko naklejka i żadnej grawerki więc nie jestem pewien czy oryginał. Nie jest to przelot, nie ma mocowania na dbkilla. Natomiast sam tłumik po 50km jezdy można dotknąć goła ręką i nie oparzymy się. Czy to tytanowy jakiś czy co? Do zrobienia uszczelnienie olejowe lag, wydaje mi się, że pompa hamulca przedniego do regeneracji, jedna podkładka śruby dekla zaworów, hmmmm, coś pewnie wyjdzie w praniu jeszcze. Ważne, że jest zdrowa, żadnych śladów dzwona i malowania. Ograniczniki nietkniete. Zaślepki na łebkach śrub mocowania kiery są. Jest ok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajmon Opublikowano 21 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 Ładny, niech się dobrze spisuje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 22 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Ładna bestia - gratki! 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.