rajaner Opublikowano 5 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 Siemano. Sprzedałem po 3 latach swoją Er6n i zamarzyło mi się "coś" większego. Głownie kręcę się w koło komina, zdarzają się przejażdżki +/- 150km, ale chciałbym też wybrać się np. nad morze. Potrzebuję Waszej porady i Waszego doświadczenia żeby wybrać jakiś rozsądny model, mam 180cm wzrostu i nie chcę żeby był też za duży, budżet to 15k zł mam kilka typów: 1. Suzuki V Strom, nie ukrywam że wygrywa wyścig ale nie wiem czy 650 czy 1000. Poczytałem opinie i wydaje się być dobrym motocyklem. 2. Honda Varadero, na początku mojej przygody z motocyklami siedziałem na takiej i się przestraszyłem gabarytów, ale byłem świeżak 3. Honda Deauville 700, bardzo mi się podoba ale boję się że będzie słabszy nawet od Er6n a wolałbym coś szybszego, no i do tego niezdejmowane kufry boczne. 4. Yamaha FJR, nie wiem co o niej myśleć, na plus to chyba kardan, w tym budżecie mniejszy wybór 5. Może jakieś BMW? Podzielcie się swoim doświadczeniem, może polecacie jakiś komis gdzie są pewne motocykle? LWG! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marci1N Opublikowano 5 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2020 VFR800 Triumph sprint st 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajaner Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Wybór padł na Vstroma 650 lub 100, ewentualnie Honda CBF1000. Pozostaje poszukać zadbanego egzemplarza, a w łódzkich okolicach krucho z tym.... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Eeeee Oczywiście VFR 800 (fotki z drogi do Krynicy Morskiej) 2 Cytuj www.zadrozniak.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Uwielbiam VFR. Zawsze mi się podobały. Jak to dudni pięknie 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-72 Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Ja niedawno stałem przed podobnym wyborem. Rozum podpowiadał v-stroma 650 po lifcie 2012. Ale serce wybrało BMW i nie żałuję, warunek konieczny to możliwość samodzielnego serwisu. W innym przypadku koszty serwisu z kosmosu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxStone Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Ja to zawsze myślałem, że motocykl turystyczny to Honda Goldwing, Yamaha Royal Venture, BMW K1600 czy chociaż jakiś cruiser z kompletem sakw, a teraz to nakedy, plastiki i terenówki są uważane za turystyki, wystarczy do nich doczepić pojemniki na bagaże... Dziwny jest ten świat. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2020 Jeśli chodzi o Vstroma to może zaleje Cię trochę teorią :Z tego co pamiętam (mogłem gdzieś się machnaąć bo pamieć już nie ta sama xD):Produkowany od 2002 roku V-Strom 1000 bazuje na silniku V2, który początkowo był zaprojektowany dla Suzuki TL1000S oraz TL1000R. Ponadto układ wtryskowy wzorowany jest na tym z modelu GSX-R.W 2004 roku na rynek weszła mniejsza wersja: V-Strom DL650 produkowany w fabryce Suzuki w Toyokawie sprzedawany jest na rynkach Europy, oceanii i ameryki. Od 2012 roku w sprzedaży jest druga generacja tego modelu.Historia zmian modelowychDL10002003(K3) – dodano regulator wstępnego napięcia zawieszenia. Podniesiono moc alternatora z 350 do 400W. W późniejszych egzemplarzach zmieniono osłonę pyłową siłownika sprzęgła.2004(K4) – Przeprojektowano zestaw wskaźników i osłonę silnika. Zastosowano nowe kierunkowskazy i mocniejsze osłony dłoni. Wprowadzono regulowaną szybę oraz ulepszono lusterka dla lepszej widoczności.2005(K5) – Kolor ramy ze srebrnego zmieniono na czarny. Nowa, cichsza obudowa sprzęgła. Dodano wyłączanie świateł przednich w trakcie startu silnika.2007(K7) – Nowe przezroczyste soczewki kierunkowskazów i nowe pokrywy sworznia wahacza.DL6502004 – pierwszy rocznik modelowy2005 – Dodano wyłączanie świateł przednich w trakcie startu silnika.2007 – Opcjonalny układ ABS. Wzrósł rozstaw osi z 1539 mm do 1554 mm i zwiększono długość wahacza o 15 mm. Wprowadzono podwójne świece zapłonowe na cylinder oraz usunięto śrubę regulacyjną wolnych obrotów.2008 – Moc alternatora wzrosła z 375W do 400W.2009 – Zmodernizowano mocowanie tylnej osi poprzez zastosowanie nakrętek stalowych zamiast zawleczek, stosowanych dotychczas. Podobnie jak w większym bracie kierunkowskazy dostały nowe, przezroczyste soczewki.2011 – Wszystkie modele w USA wyposażone w ABS2012 – Na rynek wprowadzono drugą generację modelu DL650, która pociągnęła za sobą szereg zmian: odnowiony wygląd zewnętrzny; zmniejszona pojemność zbiornika paliwa z 22l do 20l; zwiększona wysokość siedzenia o 1,5cm; zmieniona skrzynia biegów, żeby zredukować hałas i polepszyć moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów; wzrost mocy z 63,5 KM do 66,2KM oraz momentu obrotowego; zwiększony skok tylnego zawieszenia z 4” do 6,3”; przeprojektowany zestaw wskaźników; zmniejszone DMC o 8,16kg; zintegrowany system antykradzieżowy.Dane technicznei DL1000Rok produkcji 2002-2008Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 996 cm3Średnica x skok tłoka 98 x 66 mmStopień kompresji 11,3:1Układ paliwowy wtrysk z 45mm przepustnicąZapłon/Rozrusznik Cyfrowy, tranzystorowy/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe hydrauliczneMoc 98KM @ 7400rpmMoment obrotowy 101 Nm @ 6400rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopowe, sprężynowe, tłumienie olejoweTylne zawieszenie wahacz, zawieszenie sprężynowe z tłumieniem olejowym z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbiciaPrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 207 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 22 lWysokość siedzenia 830mmPrędkość maksymalna 207,5 km/hModel Suzuki V-Strom DL650Rok produkcji 2004 -2011Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 645 cm3Średnica x skok tłoka 81 x 62,6 mmStopień kompresji 11,5:1Układ paliwowy wtrysk elektroniczny z przepustnicą 39mmZapłon/Rozrusznik Elektroniczny/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe, linkoweMoc 66,6KM @ 9000rpmMoment obrotowy 63,1 Nm @ 7600rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopy, sprężynowe, tłumienie olejowe, z regulacją wstępnego napięciaTylne zawieszenie Typu Link, sprężynowe, tłumienie olejowe z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbiciaPrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 189 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 22 lWysokość siedzenia 820mmPrędkość maksymalna 179,8km/hModel Suzuki V-Strom DL650Rok produkcji 2012+Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 645 cm3Średnica x skok tłoka 81 x 62,6 mmStopień kompresji 11,2:1Układ paliwowy wtrysk elektronicznyZapłon/Rozrusznik Elektroniczny/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe, linkoweMoc 66,6KM @ 8800rpmMoment obrotowy 60 Nm @ 6400rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopy, sprężynowe, tłumienie olejowe,Tylne zawieszenie Typu Link, sprężynowe, tłumienie olejowePrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 214 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 20 lWysokość siedzenia 835mmOdnośnie Twojej opinii o zadbanym Vstromie to hmmmmm..... Kupiłem dopiero 6sty oglądany, a X ofert odrzuciłem po samych zdjęciach.. jestem wybredny bo moto kupuje zawsze na lata i nie widzę sensu kupienia motocykla co strach wyjechać poza granice Łodzi, a przywrócenie go do stanu używalności to równowartość zakupu..Kupiłem Moto z Łodzi z 2007 co przez 2 lata zrobiło ok 400 km wg wpisów z przeglądów.. jak zacząłem go synchronizować i przygotowywać do jazdy 90% śrub było ustawionych na fabryczne znaki malowane farbą co było słychać bo kochał i prychal i palil więcej niż powinien Odnośnie spalania mojego:2 osoby + 3 kufry + namiot + karimaty i śpiwory przytroczone do kufrów (ponad 500kg wagi z moto jak sumować przestałem): Trasa 120 - 5,4 Trasa 100 - 4,51 - 4,6 Trasa 120-150 - 5,87 Trasa 130-140 - 5,63 Miasto 5,94, 6,38, 6,79 - Orlen. 7,46 Lukoil Miasto zabawa ze ścigaczami - 7,55 Orlen.Moje wartości 1000 K7 - miasto Łódź.Styl jazdy - bez zamulania bliżej trybu dziadka xDMa swoje wady i zalety ale kocham Suzi taka jaka jest Co do 650 a 1000 ani razu mi nie przeszło mi przez myśl aby kupić 650, a przesiadłem się z 250cm.Niestety to już jest indywidualna sprawa każdego.Czasami na forum Vstroma (a są 2 fora) można wyłapać bardzo zadbaną sztukę bo ktoś przesiada się na nowszy model.Nie podam Ci adresów www bo już raz za to zostałem zbanowany.Powodzenia Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.