rajaner Opublikowano 5 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2020 Siemano. Sprzedałem po 3 latach swoją Er6n i zamarzyło mi się "coś" większego. Głownie kręcę się w koło komina, zdarzają się przejażdżki +/- 150km, ale chciałbym też wybrać się np. nad morze. Potrzebuję Waszej porady i Waszego doświadczenia żeby wybrać jakiś rozsądny model, mam 180cm wzrostu i nie chcę żeby był też za duży, budżet to 15k zł mam kilka typów: 1. Suzuki V Strom, nie ukrywam że wygrywa wyścig ale nie wiem czy 650 czy 1000. Poczytałem opinie i wydaje się być dobrym motocyklem. 2. Honda Varadero, na początku mojej przygody z motocyklami siedziałem na takiej i się przestraszyłem gabarytów, ale byłem świeżak 3. Honda Deauville 700, bardzo mi się podoba ale boję się że będzie słabszy nawet od Er6n a wolałbym coś szybszego, no i do tego niezdejmowane kufry boczne. 4. Yamaha FJR, nie wiem co o niej myśleć, na plus to chyba kardan, w tym budżecie mniejszy wybór 5. Może jakieś BMW? Podzielcie się swoim doświadczeniem, może polecacie jakiś komis gdzie są pewne motocykle? LWG! 0 Cytuj
rajaner Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2020 Wybór padł na Vstroma 650 lub 100, ewentualnie Honda CBF1000. Pozostaje poszukać zadbanego egzemplarza, a w łódzkich okolicach krucho z tym.... 0 Cytuj
hubert Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2020 Eeeee Oczywiście VFR 800 (fotki z drogi do Krynicy Morskiej) 2 Cytuj www.zadrozniak.com.pl
Piuriel Opublikowano 20 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2020 Uwielbiam VFR. Zawsze mi się podobały. Jak to dudni pięknie 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Piotr-72 Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2020 Ja niedawno stałem przed podobnym wyborem. Rozum podpowiadał v-stroma 650 po lifcie 2012. Ale serce wybrało BMW i nie żałuję, warunek konieczny to możliwość samodzielnego serwisu. W innym przypadku koszty serwisu z kosmosu 0 Cytuj
MaxStone Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2020 Ja to zawsze myślałem, że motocykl turystyczny to Honda Goldwing, Yamaha Royal Venture, BMW K1600 czy chociaż jakiś cruiser z kompletem sakw, a teraz to nakedy, plastiki i terenówki są uważane za turystyki, wystarczy do nich doczepić pojemniki na bagaże... Dziwny jest ten świat. 0 Cytuj
NIKT Opublikowano 31 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2020 Jeśli chodzi o Vstroma to może zaleje Cię trochę teorią :Z tego co pamiętam (mogłem gdzieś się machnaąć bo pamieć już nie ta sama xD):Produkowany od 2002 roku V-Strom 1000 bazuje na silniku V2, który początkowo był zaprojektowany dla Suzuki TL1000S oraz TL1000R. Ponadto układ wtryskowy wzorowany jest na tym z modelu GSX-R.W 2004 roku na rynek weszła mniejsza wersja: V-Strom DL650 produkowany w fabryce Suzuki w Toyokawie sprzedawany jest na rynkach Europy, oceanii i ameryki. Od 2012 roku w sprzedaży jest druga generacja tego modelu.Historia zmian modelowychDL10002003(K3) – dodano regulator wstępnego napięcia zawieszenia. Podniesiono moc alternatora z 350 do 400W. W późniejszych egzemplarzach zmieniono osłonę pyłową siłownika sprzęgła.2004(K4) – Przeprojektowano zestaw wskaźników i osłonę silnika. Zastosowano nowe kierunkowskazy i mocniejsze osłony dłoni. Wprowadzono regulowaną szybę oraz ulepszono lusterka dla lepszej widoczności.2005(K5) – Kolor ramy ze srebrnego zmieniono na czarny. Nowa, cichsza obudowa sprzęgła. Dodano wyłączanie świateł przednich w trakcie startu silnika.2007(K7) – Nowe przezroczyste soczewki kierunkowskazów i nowe pokrywy sworznia wahacza.DL6502004 – pierwszy rocznik modelowy2005 – Dodano wyłączanie świateł przednich w trakcie startu silnika.2007 – Opcjonalny układ ABS. Wzrósł rozstaw osi z 1539 mm do 1554 mm i zwiększono długość wahacza o 15 mm. Wprowadzono podwójne świece zapłonowe na cylinder oraz usunięto śrubę regulacyjną wolnych obrotów.2008 – Moc alternatora wzrosła z 375W do 400W.2009 – Zmodernizowano mocowanie tylnej osi poprzez zastosowanie nakrętek stalowych zamiast zawleczek, stosowanych dotychczas. Podobnie jak w większym bracie kierunkowskazy dostały nowe, przezroczyste soczewki.2011 – Wszystkie modele w USA wyposażone w ABS2012 – Na rynek wprowadzono drugą generację modelu DL650, która pociągnęła za sobą szereg zmian: odnowiony wygląd zewnętrzny; zmniejszona pojemność zbiornika paliwa z 22l do 20l; zwiększona wysokość siedzenia o 1,5cm; zmieniona skrzynia biegów, żeby zredukować hałas i polepszyć moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów; wzrost mocy z 63,5 KM do 66,2KM oraz momentu obrotowego; zwiększony skok tylnego zawieszenia z 4” do 6,3”; przeprojektowany zestaw wskaźników; zmniejszone DMC o 8,16kg; zintegrowany system antykradzieżowy.Dane technicznei DL1000Rok produkcji 2002-2008Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 996 cm3Średnica x skok tłoka 98 x 66 mmStopień kompresji 11,3:1Układ paliwowy wtrysk z 45mm przepustnicąZapłon/Rozrusznik Cyfrowy, tranzystorowy/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe hydrauliczneMoc 98KM @ 7400rpmMoment obrotowy 101 Nm @ 6400rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopowe, sprężynowe, tłumienie olejoweTylne zawieszenie wahacz, zawieszenie sprężynowe z tłumieniem olejowym z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbiciaPrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 207 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 22 lWysokość siedzenia 830mmPrędkość maksymalna 207,5 km/hModel Suzuki V-Strom DL650Rok produkcji 2004 -2011Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 645 cm3Średnica x skok tłoka 81 x 62,6 mmStopień kompresji 11,5:1Układ paliwowy wtrysk elektroniczny z przepustnicą 39mmZapłon/Rozrusznik Elektroniczny/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe, linkoweMoc 66,6KM @ 9000rpmMoment obrotowy 63,1 Nm @ 7600rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopy, sprężynowe, tłumienie olejowe, z regulacją wstępnego napięciaTylne zawieszenie Typu Link, sprężynowe, tłumienie olejowe z regulacją wstępnego napięcia i tłumienia odbiciaPrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 189 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 22 lWysokość siedzenia 820mmPrędkość maksymalna 179,8km/hModel Suzuki V-Strom DL650Rok produkcji 2012+Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, V2 90°, SDOHC, 4 zawory na cylinderPojemność 645 cm3Średnica x skok tłoka 81 x 62,6 mmStopień kompresji 11,2:1Układ paliwowy wtrysk elektronicznyZapłon/Rozrusznik Elektroniczny/elektrycznySprzęgło mokre, wielotarczowe, linkoweMoc 66,6KM @ 8800rpmMoment obrotowy 60 Nm @ 6400rpmSkrzynia biegów/napęd Sześciostopniowa/łańcuchPrzednie zawieszenie teleskopy, sprężynowe, tłumienie olejowe,Tylne zawieszenie Typu Link, sprężynowe, tłumienie olejowePrzednie hamulce Podwójna tarcza 310mm, zaciski dwutłoczkoweTylne hamulce Pojedyncza tarcza 260mm, zacisk jednotłoczkowyPrzednia opona 110/80 R19Tylna opona 150/70 R17Waga 214 kg (bez płynów)Pojemność zbiornika paliwa 20 lWysokość siedzenia 835mmOdnośnie Twojej opinii o zadbanym Vstromie to hmmmmm..... Kupiłem dopiero 6sty oglądany, a X ofert odrzuciłem po samych zdjęciach.. jestem wybredny bo moto kupuje zawsze na lata i nie widzę sensu kupienia motocykla co strach wyjechać poza granice Łodzi, a przywrócenie go do stanu używalności to równowartość zakupu..Kupiłem Moto z Łodzi z 2007 co przez 2 lata zrobiło ok 400 km wg wpisów z przeglądów.. jak zacząłem go synchronizować i przygotowywać do jazdy 90% śrub było ustawionych na fabryczne znaki malowane farbą co było słychać bo kochał i prychal i palil więcej niż powinien Odnośnie spalania mojego:2 osoby + 3 kufry + namiot + karimaty i śpiwory przytroczone do kufrów (ponad 500kg wagi z moto jak sumować przestałem): Trasa 120 - 5,4 Trasa 100 - 4,51 - 4,6 Trasa 120-150 - 5,87 Trasa 130-140 - 5,63 Miasto 5,94, 6,38, 6,79 - Orlen. 7,46 Lukoil Miasto zabawa ze ścigaczami - 7,55 Orlen.Moje wartości 1000 K7 - miasto Łódź.Styl jazdy - bez zamulania bliżej trybu dziadka xDMa swoje wady i zalety ale kocham Suzi taka jaka jest Co do 650 a 1000 ani razu mi nie przeszło mi przez myśl aby kupić 650, a przesiadłem się z 250cm.Niestety to już jest indywidualna sprawa każdego.Czasami na forum Vstroma (a są 2 fora) można wyłapać bardzo zadbaną sztukę bo ktoś przesiada się na nowszy model.Nie podam Ci adresów www bo już raz za to zostałem zbanowany.Powodzenia Wysłane z mojego Redmi 6 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.