Skocz do zawartości

Opony do Kawy Er6n


rajaner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Temat cyklicznie wałkowany, ale w sumie nie znalazłem nic konkretnego, no i może są jakieś nowości w tej dziedzinie.

Potrzebuję nowy komplet opon do Kawasaki Er6n. Jeżdzę głównie po mieście i zaliczam weekendowe przejażdżki o max. 200km przy rozsądnych prędkościach do 130km/h (oczywiście zdarza się mocno przekroczyć na zaufanych odcinkach).

Zależy mi na jak najlepszym stosunku jakości do ceny, nie chcę wydawać fortuny na opony premium, ani kupować jakiś chinoli. Kompletnie nie znam się na producentach opon motocyklowych. Rozmiar opon to przód 20/70 ZR17, tył 160/60 ZR17. Może przy okazji jakiś sklep z atrakcyjnymi cenami?

Pomożecie? Dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To temat rzeka, wszystko zalezy od stylu jazdy i umiejetnosci ale oszczedzac na oponach nie mozna bo mamy je tylko dwie. Przejrzyj np strone Pirelli i poczytaj tam sa opisy wszystkich ich opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.02.2020 o 10:46, rajaner napisał:

Zależy mi na jak najlepszym stosunku jakości do ceny

To zdecydowanie nie Pirelli. Są bardzo drogie a nie różnią się opony drogowe od innych. Kup dowolne opony drogowe znanej marki i tyle. Serio to dla kogoś jeżdżącego tyle co Ty będzie bez znaczenia. Masz przykłady poniżej:


Każda spokojnie spełnu wymagania.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dunlop - moim zdaniem to dobry kierunek. Mają dobry stosunek ceny do jakości moim zdaniem.

Trochę się cenią, ale nie bez przyczyny. Zarówno pod względem przyczepności, indeksem prędkości mają dużą przewagę nad innymi producentami, zwłaszcza tymi ze średniej półki oraz budżetowymi.

Proponuję tutaj jeszcze sprawdzić: https://www.sklepopon.com/opony-motocyklowe/dunlop

Edytowane przez Pitrx (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach