Jump to content

Triumph Tiger 800


marr
 Share

Recommended Posts

Cześć,

Czy ktoś z forumowiczów jest właścicielem Tiger'a 800 xr(2018-2019)?

Szukam motocykla wagi średniej do turystki i ten wydaję się być niezłym wyborem (Tracer 900 jest dla mnie za wysoki). Ponieważ w przyszłym roku wychodzi następca: Tiger 900, osiemsetki można wyrwać z niezłym rabatem. 

To nie jest japończyk, więc interesują mnie przede wszystkim informacje na temat awaryjności tych Triumph'ów, ale każde info będzie mile widziane.

pozdrawiam

Edited by marr (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Cześć, posiadam Tigera 800 XCx z 2019 roku ale ciężko się mi wypowiedzieć na temat awaryjności bo zrobiłem nim zaledwie 3.500 km. Więcej informacji na pewno znajdziesz na tigerforum.pl


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Większość recenzentów narzekało na brak mocy przy niskich obrotach. Jakie są twoje odczucia, czy jeżdżąc po mieście przeszkadza Ci to?

No i jakie średnie spalanie osiągasz?

Link to comment
Share on other sites

Taka jest charakterystyka tego silnika, przy niskich obrotach czuć ze silnik jest lekko ospały ale później to rekompensuje. Po przesiadce z MT07 musiałem się do tego przyzwyczaić ale na pewno to nie przeszkadza to w miejskiej jeździe, silnik jest bardzo przewidywalny. Średnie spalanie na poziomie 4,7.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej pojechać do Warszawy i się przejechać demonstracyjnym, wtedy ocenisz czy taki Ci pasuje. Ja jestem Tigerem zachwycony, zastanawiałem się jeszcze nad Tracerem 900 i BMW F850GS, nie żałuje zakupu ani trochę. Byłem na zlocie Tygrysów gdzie rozmawiałem z chłopakami co maja 800-tki i raczej nikt na nie nie narzeka, same pozytywne opinie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Byłem w Warszawie i zostały już tylko sztuki na sprzedaż, po za tym o tej porze roku ciężko się przejechać, więc zbieram tyle informacji ile się da. Pod względem ergonomii bardzo mi odpowiada, jedynie niezawodność jest dla mnie niewiadomą.

Do tej pory miałem motocykle japońskie i mimo intensywnej eksploatacji nigdy mnie nie zawiodły.

Link to comment
Share on other sites

Także miałem taki dylemat, jednak wydaje mi się ze jest to sprawdzona jednostka, montowana w tym modelu od dłuższego czasu, chyba także montowana jest w Street Triplu. Mnie kupił ten silnik, jakość wykonania i wyposażenie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Rzeczywiście jakość wykonania jest świetna, wyposażenie też jest bogate (szczególne biorąc pod uwagę obecne przeceny).

Czekam na ostateczną ofertę i zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Odkopuję wątek gdyż kupiłem tego Tiger'a, ale w poznańskim salonie. Z chłopakami z Warszawy jakoś ciężko było mi się skontaktować, choć to pewnie ze względu na świąteczno-sylwestrowy okres.

Natomiast z póki mogę polecić salon w Poznaniu (Moto 44). Szczególnie zadowolony jestem z ceny ubezpieczenia z AC (2500 zł, czysta historia szkód). Zrobiłem rozeznanie na rynku i ceny oscylowały na poziomie 3800-5000 zł.

Rzecz jasna pełną opinię o salonie będę mógł sobie wyrobić jak przyjdzie do przeglądów/serwisów motocykla.

Teraz pozostaje tylko czekać na wiosnę...

Edited by marr (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...