Artanis02 Posted December 10, 2019 Report Share Posted December 10, 2019 (edited) Witam. Robiłem generalny serwis świeżo kupionej CBR 125 R (JC50). Po wymianie oleju, filtra oleju, płynu chłodniczego, filtra powietrza, napędu oraz całych hamulców przyszedł czas na przepalenie. Rozgrzewalem motor na postoju bez kręcenia manetką i zauważyłem że dość długo zeszło mu się nagrzać. Bardzo długo trwało zanim pojawiła się pierwsza kreska na wskaźniku temperatury (jc50 ma cyfrowy wskaźnik), a druga i trzecia pojawiły się bardzo szybko. Przed serwisem (zaraz po kupnie) wydawało się, że nagrzewał się szybciej i bardziej płynnie. Miałby ktoś jakieś wskazówki tutaj? Sam nie wiem czy to wina termostatu czy może płyn chłodniczy się nie rozlał dokładnie, albo jest go za dużo? Wlałem niecały 1L (więcej nie przyjął), pomimo tego, że specyfikacja podaję pełny litr (wymieniłem zarówno w chłodnicy jak i zbiorniku, przelewając wodą demineralizowaną). Będę jeszcze badał sprawę. Prosiłbym o pomoc. Edited December 10, 2019 by Artanis02 (see edit history) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafcio Posted December 10, 2019 Report Share Posted December 10, 2019 Silnik pod obciążeniem szybciej łapie temperaturę 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.