Artanis02 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Robiłem generalny serwis świeżo kupionej CBR 125 R (JC50). Po wymianie oleju, filtra oleju, płynu chłodniczego, filtra powietrza, napędu oraz całych hamulców przyszedł czas na przepalenie. Rozgrzewalem motor na postoju bez kręcenia manetką i zauważyłem że dość długo zeszło mu się nagrzać. Bardzo długo trwało zanim pojawiła się pierwsza kreska na wskaźniku temperatury (jc50 ma cyfrowy wskaźnik), a druga i trzecia pojawiły się bardzo szybko. Przed serwisem (zaraz po kupnie) wydawało się, że nagrzewał się szybciej i bardziej płynnie. Miałby ktoś jakieś wskazówki tutaj? Sam nie wiem czy to wina termostatu czy może płyn chłodniczy się nie rozlał dokładnie, albo jest go za dużo? Wlałem niecały 1L (więcej nie przyjął), pomimo tego, że specyfikacja podaję pełny litr (wymieniłem zarówno w chłodnicy jak i zbiorniku, przelewając wodą demineralizowaną). Będę jeszcze badał sprawę. Prosiłbym o pomoc. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Artanis02 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 10 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Silnik pod obciążeniem szybciej łapie temperaturę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.