LepiejSzybciej Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak przerejestrować motocykl 125 na 50 gdybym zdecydował się zakupić 125? Wystarczy udac się do urzędu czy trzeba zakupić jakąś ramę od 50? Bo takie rzeczy też słyszałem. Jak to wszystko wyglada, z góry dziękuje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 musisz zmienić silnik na 50ccm, później wykonać ekspertyzy, przegląd i do urzędu. Wygląda to tak, że się nie opłaca więc taniej wyjdzie sprzedać 125 i kupić 50 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LepiejSzybciej Opublikowano 10 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Ok, dzięki. Czyli sprawa z 50cc przerobionych na 70cc lub 90 cc wyglada tak samo? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 przerabianie 50 na 70 czy 90 to generalnie temat rzeka ze sporą dawką VOODOO tzn wielu mitów. Głównie chodzi mi o niespotykany wzrost mocy i momentu obrotowego po przeróbce. Z moich własnych obserwacji wynika że lepiej kupić dobrą 50 i nic nie robić niż kombinować. W zdecydowanej większości przypadków przeróbka na 70 nie wymaga zmian w dowodzie rejestracyjnym bo silnik wizualnie się nie zmieni a przy tak znikomej zamianie koszty zmian urzędowych są nieopłacalne. Ja kilka lat temu jeździłem motorowerem Junak 901 który podobno fabrycznie miał montowane cylindry 72 ccm a homologacja była na 49 ccm, nigdy nie sprawdzałem czy to prawda ale jeśli tak to mimo większej pojemności pod górę wspinał się z niemałym trudem (ważę ponad 90kg), a przyspieszenie od 0-65 można było mierzyć za pomocą kalendarza. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LepiejSzybciej Opublikowano 10 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Dzięki za radę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robaszek Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Znajomy kupował 50 routera i mówił, że wystarczyło by dopłacić 50zł i miałby zamiast 50cm silniczek 125. Taka mała różnica była w tańszych motorkach. Przeróbka w dół raczej nieopłacalna i lepiej kupić lepszą używkę. Faktycznie są zestawy przeróbek na większą pojemność. Nawet do moeje suzuki 250 jest głowica z tłokiem na 300cm. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LepiejSzybciej Opublikowano 10 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Chodzi o to, ze mam prawo jazdy kat B, ale dopiero od paru miesięcy i nie mogę jeszcze jeździć na 125, ale jakoś 50cc mnie nir przekonuje wiec kombinuje... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 czyli przychodzisz na publiczne forum i liczysz że obcy ludzie powiedzą ci jak kręcić wałki? o_O 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LepiejSzybciej Opublikowano 10 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Tylko się pytam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.