Jump to content

Xenony Na Moto


Mały
 Share

Recommended Posts

jak wyglada sprawa zalozenia xenonu na moto?bo z tego co wiem w aucie musi byc samoregulacja swiatel i spryskiwacze

Link to comment
Share on other sites

Podstawa to soczewka, bez której swiatlo xenonu wali po oczach + wypala odbłyśnik.Aspekt prawny pokrótce masz tutajhttp://motocykle-lodz.pl/topic/209-homologacja-na-czesci/

Link to comment
Share on other sites

MateuszZR7

Ale możesz kupić zestaw HID pod typ żarówki jaki posiadasz :)Faktem jest to że wali po oczach, ale też nie tak mocno że oślepia.

Link to comment
Share on other sites

Wlasnie w tym jest problem,ze wali po oczach brak soczewki,ale coz zrobic,nikt nie tuninguje takich lamp

Link to comment
Share on other sites

Podstawa to soczewka, bez której swiatlo xenonu wali po oczach + wypala odbłyśnik.Aspekt prawny pokrótce masz tutajhomologacja na części - Prawo - Forum Łódzkich Motocyklistów

Nie powiedział bym że wypala odbłyśnik...5 lat użytkuje xenon jak i bi xenon barwa 8 000k/5000kNie zaobserwowałem takiego zjawiska.Trzeba tylko ustawić dobrze reflektory by właśnie nie waliły po oczach a na jezdnie/pobocze. :decayed:Druga sprawa to taka że instalacja xenonowa jak i bi xenonnowa ma b. duży pobór prądu przy starcie w samochodzie nie jest to tak może (uciążliwe)zabójcze ale w motocyklu a zwłaszcza w hondach(bolączka ładowanie)może być zabójcze dla aternatora, regulatora,akumulatora.Jak chcesz założyć xenon to barwa 5000 K(nie rzuca sie tak w oczy panom policjantą)dobra regulacja reflektora badź na alledrogo nie dawno przeglądałem jest kilka ogłoszeń że przerabiają lampy(zwykła h4) na soczewke bi xenon, do tego można ringi ..
Link to comment
Share on other sites

na forum fazera kolesie przerabiali lampy od naketa i od owiewek też, a pomysł pobrali z UK -> zakładali też ring z soczewką - bardzo prosto, rozklejali lampę nagrzewając ją w piekarniku - jeśli chcesz to odszukam temat dla ciebie. Podobno nawet później jej nie sklejali a z powrotem nagrzewali i klej trzymał.

Link to comment
Share on other sites

działkowy emeryt

zadam tylko jedno pytanie - a po co?

rozumiem, że to ma udawać coś czym nie jest?... i nic mnie tak nie wkurw.a jak te wszystkie pseudo-gównony nocą z przeciwka http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif ... ale nauczyłem się już lekarstwa na to... fabryczny bi-xenon samochodowy x2, włączony na długich w nocy czyni temu z przeciwka z pseudo-gównonem cuda z oczami... nie pytam juz nawet o układ samopoziomowania lampy czy o oczyszczanie klosza - bo dla tych wszystkich samopałów z wozów drabiniastych to technologia rodem z promu kosmicznego...

Link to comment
Share on other sites

Nie powiedział bym że wypala odbłyśnik...5 lat użytkuje xenon jak i bi xenon barwa 8 000k/5000k

Rozbierałeś lampę? Spróbuj, zaskoczenie gwarantowane :]

na forum fazera kolesie przerabiali lampy od naketa i od owiewek też, a pomysł pobrali z UK -> zakładali też ring z soczewką - bardzo prosto, rozklejali lampę nagrzewając ją w piekarniku - jeśli chcesz to odszukam temat dla ciebie. Podobno nawet później jej nie sklejali a z powrotem nagrzewali i klej trzymał.

Nie wiem na ile bezpieczny jest piekarnik, ale do rozebrania lampy wystarczy zwykła suszarka do włosów. Stopniowo nagrzewa się klej i rozdziela lampę. Potem wystarczy złożyć i znów nagrzać, żeby się skleiła.
Link to comment
Share on other sites

do rozebrania lampy wystarczy zwykła suszarka do włosów. Stopniowo nagrzewa się klej i rozdziela lampę. Potem wystarczy złożyć i znów nagrzać, żeby się skleiła.

no oni robili w piekarniku-obie lampy - nawet temperatura podana i tak jak mówisz-nie paprali żadnymi klejami tylko tak jak pisałeś podgrzali i skleili z powrotem
Link to comment
Share on other sites

Ja mam i nie narzekam i powiem jedno jak jest w miarę ustawiony to i jeździć z tym można śmigam tak już 3 lata i jakoś ani miśki ani nikt z przeciwka nie narzekał do tej pory

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest kpt. Bomba

zadam tylko jedno pytanie - a po co?

rozumiem, że to ma udawać coś czym nie jest?... i nic mnie tak nie wkurw.a jak te wszystkie pseudo-gównony nocą z przeciwka http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif ... ale nauczyłem się już lekarstwa na to... fabryczny bi-xenon samochodowy x2, włączony na długich w nocy czyni temu z przeciwka z pseudo-gównonem cuda z oczami... nie pytam juz nawet o układ samopoziomowania lampy czy o oczyszczanie klosza - bo dla tych wszystkich samopałów z wozów drabiniastych to technologia rodem z promu kosmicznego...

 

chociazby po to zeby polepszyc widocznosc. niektore motocykle maja montowane seryjnie reflektory soczewkowe, ktore ze zwykla zarowka zwyczajnie nie daja rady.

dobrze ustawiony ksenon poprawia znacznie widocznosc nie oslepiajac reszty swiata. dla chcacego nic trudnego. wystarczy srubokret i nocna wycieczka na kawalek prestej drogi.

Link to comment
Share on other sites

Też się zastanawiam nad zakupem ksenonów. Bandity z soczewkami mają faktycznie słabe światła. Myślę że nie będzie problemu z oślepianiem, granica między światłem a cieniem w soczewce jest bardzo wyraźna, mało światła jest rozpraszane do góry. Co do reflektorów na H4/H7 to faktycznie nieraz kur...cy można dostać w nocy, tak dają po oczach.

Link to comment
Share on other sites

Musi też być gładkie szkło :-)) ja w swojej hayce tuż po kupnie wywaliłem fabryczną soczewkę od świateł długich i założyłem biksenon od mercedesa e klasy , zamontowałem też silniczek do regulacji tejże soczewki a guzik góra dół mam pod ręką w wykładce obok zbiornika paliwa ,

Link to comment
Share on other sites

zadam tylko jedno pytanie - a po co?

rozumiem, że to ma udawać coś czym nie jest?... i nic mnie tak nie wkurw.a jak te wszystkie pseudo-gównony nocą z przeciwka http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif ... ale nauczyłem się już lekarstwa na to... fabryczny bi-xenon samochodowy x2, włączony na długich w nocy czyni temu z przeciwka z pseudo-gównonem cuda z oczami... nie pytam juz nawet o układ samopoziomowania lampy czy o oczyszczanie klosza - bo dla tych wszystkich samopałów z wozów drabiniastych to technologia rodem z promu kosmicznego...

 

...i wszystko na temat

Link to comment
Share on other sites

Musi też być gładkie szkło :-)) ja w swojej hayce tuż po kupnie wywaliłem fabryczną soczewkę od świateł długich i założyłem biksenon od mercedesa e klasy , zamontowałem też silniczek do regulacji tejże soczewki a guzik góra dół mam pod ręką w wykładce obok zbiornika paliwa ,

 

 

nie zły patent

Link to comment
Share on other sites

nie ma to jak mieć regulację położenia światełek ;) (jeżdżę na przetwornicy i żaróweczce 6k - 7k km zrobione, w różne strony, jeszcze się niebieski nie przyczepił ;)). kurde, w moto lepiej mi działa ta regulacja świateł niż w aucie :biggrin:

Edited by jaquzie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...