Skocz do zawartości

Kask dla nowego


tirey93

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, powoli nadchodzi moment zakupu mojego pierwszego kasku - chcę to zrobić przed rozpoczęciem mojego pierwszego sezonu - wiosny 2020.

Myślę nad średnio-wysoką półką. Budżet 2000-2500zł.

Trudno mi w 100% określić na czym mi zależy bo nie mam doświadczenia motocyklowego ale na moto zamierzam pokonywać dalekie dystanse jako podróżnik, dlatego w grę wchodzą chyba tylko kaski szczękowe. W głowie sobie jednak ułożyłem to tak(kolejność jest ważna):

1) Kask ma być cichy, chce ograniczyć w nim hałas jak się tylko da

2) Kask ma mieć wentylację która poprawnie będzie odprowadzać ciepło

3) Kask powinien mieć możliwość podpięcia jakiejś elektroniki(ale to nie jest niezbędne)

Nie wspomniałem o wygodzie i bezpieczeństwie bo są to sprawy oczywiste. 

Pytanie brzmi czy Waszym zdaniem jest sens inwestować w coś z tak wysokiej półki jak Schubert C3 Pro czy lepiej żebym wybrał coś prostego i taniego żebym na podstawie zdobytego doświadczenia wyrobił sobie opinie czego tak naprawdę potrzebuję i dopiero wtedy włożył większe pieniądze w coś odpowiedniejszego?

Edytowane przez tirey93 (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety wybrałem opcję "niezbyt wygórowana cena" i pierwszy kask kupiłem za 1000 zł. Efekt jest taki, że po niecałych dwóch sezonach kask według mnie nie nadaję się do użytku (jedno ręczne pranie wyściółki sprawiło, że stał się okropnie głośny, za luźny, dodatkowo totalnie nieprzemyślana konstrukcja szyby sprawiła, że pękła na zawiasie, oprócz tego problemy z pinlockiem i takie tam :D )  i już nie mogę się doczekać aż na wiosnę kupię nowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do@kosmaty do Liberty Motors.
Wyjdziesz zadowolony. Powie Ci na co zwrócić uwagę, bo jak sam określiłeś będzie to pierwszy kask i o wielu aspektach nie wiesz.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza