Skocz do zawartości

Auto, SUV, co polecacie?


Marti

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, liczę na Waszą pomoc bo raz,że jestem zielona w temacie to dwa, nie chcę się naciąć. Otóż planuje kupić samochód typu SUV. Interesują mnie  samochody z silnikiem benzynowym:

renault captur (1.2, turbo),

opel crossland (1.2, turbo),

peugeot 2008 (1.2, turbo),

ford ecosport (1.0, turbo),

citroen c3 aircross (1.2, turbo),

kia stonic (1.4, wolnossacy),

kia stonic (1.0, turbo)

 

Będę wdzięczna za podpowiedzi, opinię. Najlepiej żeby był jak najmniej awaryjny 😊

"Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic??? Bo jeszcze pojawiła się opcja toyota auris (1.6,benzyna, wolnossacy,samochod juz nieprodukowany). 

"Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z samochodami jak z  motocyklami. Kup to co jest w najlepszym stanie w zakładanym budżecie.

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Marti said:

Nikt nic??? Bo jeszcze pojawiła się opcja toyota auris (1.6,benzyna, wolnossacy,samochod juz nieprodukowany). 

ze wszystkich wymienionych dla siebie bym wybrał właśnie tego, no ale aj nie lubie dziwadeł pod maską w stylu silnik od kosiarki z dołożonym turbo :(, druga sprawa że te wszystkie mini suvy są koszmarnie małe w środku i tylko ta toyota zapewni w miare komfortowe warunki podróży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik Renault 1.2 Turbo kolega ma, przy ok 60tys km. obróciła mu się panewka (jeździ normalnie, spokojnie wręcz, nie jak zerwany kundel z łańcucha). Czy to częsty przypadek czy się jemu trafiło, trzeba by poszukać u wujka google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, ktoś ŁDZ said: