Skocz do zawartości

Arek szuka wiedzy :) i maszyny


Apollo77

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, jestem początkującym entuzjastą motocykli w szczególności tych przerabianych na styl CAFE RACE/SCRAMBLER.

Szukając informacji o potencjalnych maszynach trafiłem na to forum :) 

Szukam informacji o dwóch motorach o Hondzie CBX 750F z 84r.  i  Hondzie CB 750 Seven Fifty z 98r. Będą to maszyny (jedna z nich, pod dalsze modyfikacje)

Osobiście bardziej podoba mi się CBX i wiem jak go będę modyfikował (tak jak na zdjęciu) ale nic nie wiem jak wygląda jego eksploatacja, awaryjność, dostępność części czy spalanie. Podobnie jest z Seven Fifty poszukuję wiedzy od osób które użytkują te maszyny które byłyby skłonne podzielić się z nią ze mną.

mój facebook: 
https://www.facebook.com/arek.makowski.10

CBX.jpg

axis CBX.jpg

Hond a CB750.png

Honda CB750.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba motocykle bardzo fajne i nawet nie dziwię Ci się że CBX bardziej Ci się podoba niestety bardzo żadko da się znaleźć egzemplarz w przyzwoitym stanie,to znaczy taki który nie natknął się na stado mechaników rzeźników. Dostępność części eksploatacyjnych jest dość dobra zwłaszcza zw o ile wiem silniki z obu modeli prawie te same. W przypadku CBX wszelkie części specyficzne czyli obudowy, zegary itp w Polsce prawie niedostępne ale to Ciebie chyba nie interesuje. Przez jakiś czas miałem CBXa do "lekkiego remontu" ale po dokładniejszych oględzinach okazało się że kompromisy na które poszli poprzedni właściciele w zasadzie zdyskwalifikowaly motocykl. Z tego co wiem to jeszcze dwóch kolejnych posiadaczy podejmowało próby naprawy i dopiero trzeci się prawie uporał.
Zdecydowanie łatwiej znaleźć cb750 w akceptowalnym stanie.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji