Apollo77 Opublikowano 7 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Siemanko, jestem początkującym entuzjastą motocykli w szczególności tych przerabianych na styl CAFE RACE/SCRAMBLER. Szukając informacji o potencjalnych maszynach trafiłem na to forum Szukam informacji o dwóch motorach o Hondzie CBX 750F z 84r. i Hondzie CB 750 Seven Fifty z 98r. Będą to maszyny (jedna z nich, pod dalsze modyfikacje) Osobiście bardziej podoba mi się CBX i wiem jak go będę modyfikował (tak jak na zdjęciu) ale nic nie wiem jak wygląda jego eksploatacja, awaryjność, dostępność części czy spalanie. Podobnie jest z Seven Fifty poszukuję wiedzy od osób które użytkują te maszyny które byłyby skłonne podzielić się z nią ze mną. mój facebook: https://www.facebook.com/arek.makowski.10 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salat Opublikowano 7 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Oba motocykle bardzo fajne i nawet nie dziwię Ci się że CBX bardziej Ci się podoba niestety bardzo żadko da się znaleźć egzemplarz w przyzwoitym stanie,to znaczy taki który nie natknął się na stado mechaników rzeźników. Dostępność części eksploatacyjnych jest dość dobra zwłaszcza zw o ile wiem silniki z obu modeli prawie te same. W przypadku CBX wszelkie części specyficzne czyli obudowy, zegary itp w Polsce prawie niedostępne ale to Ciebie chyba nie interesuje. Przez jakiś czas miałem CBXa do "lekkiego remontu" ale po dokładniejszych oględzinach okazało się że kompromisy na które poszli poprzedni właściciele w zasadzie zdyskwalifikowaly motocykl. Z tego co wiem to jeszcze dwóch kolejnych posiadaczy podejmowało próby naprawy i dopiero trzeci się prawie uporał. Zdecydowanie łatwiej znaleźć cb750 w akceptowalnym stanie.Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...