Wolf Opublikowano 29 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Siemka, od dwóch miesięcy jestem posiadaczem R6 RJ11 2007 rok . Przy zakupie miał błąd 4 cewek i zaworu EXUP, po wykasowaniu błędów było ok więc jazda próbna i do domu. Niestety często po nocy jak się rozgrzewa na wolnych obrotach łapie błąd 18 i zapala się diagnostyka. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów kontrolka diagnostyki gaśnie ale błąd zostaje zapamiętany. Na wolnych obrotach zachowuje się tak jakby wypadał zapłon, obroty wachlują 1200-1800. Przy przyspieszaniu tragedia, bez większej ilości gazu żabka spod świateł 😫. Wymiana filtra powietrza i świec nic nie dała. Test zaworu exap wywołany z zegarów jest ok. Na wolnych obrotach zawór jest otwarty w połowie, zamyka się całkowicie przy 6000 obr./min i otwiera na max od 10 tyś obrotów w górę. Po pierwszej wizycie w serwisie stwierdzono żeby odpiąć linki od exupa to się otworzy na max i będzie git bo to na pewno przez akcesoryjny wydech. Niestety lipa, odpięcie linek powoduje jeszcze większe spadki obrotów, potrafi nawet zgasnąć na biegu jałowym. Przy drugim podejściu w serwisie stwierdzili uszkodzony sterownik exup i zaproponowali wymianę na nowy za 1300 zł 😱. Znalazłem na alledrogo "eliminator exup" za 199 zł może ktoś zakładał taki patent? https://allegro.pl/oferta/eliminator-bledu-servo-exup-wydechu-yamaha-fz1-fzs-7683214036 Proszę o opinie i pomoc, może ktoś miał podobny problem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 29 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Co to za serwis? Nie chciałbym tam trafić. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 30 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2019 Miałem podobne przygody. Podjedź do MotoMoto, tam pomogą ci ogarnąć temat. PS. ja bujałem się z kłopotem przez dwa miesiące zanim udało się znaleźć właściwy serwis. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madpawel Opublikowano 31 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Mam w Ducati załozony decat bez exupu i podlaczony ten eliminator i jest ok nie wyswietla błedu.Ale motocykl ze swiecącym błedem jezdził ok. W twoim przypadku sprawdzilbym rozrzad ,luzy zaworowe i czy nie jest łancuszek wyciagniety.Mialem identyczny przypadek w Giksie K6 . 1 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolf Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Dnia 30.05.2019 o 09:00, arteklik napisał: Miałem podobne przygody. Podjedź do MotoMoto, tam pomogą ci ogarnąć temat. PS. ja bujałem się z kłopotem przez dwa miesiące zanim udało się znaleźć właściwy serwis. A co finalnie znaleźli i w czym? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arteklik Opublikowano 6 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 U mnie rozwalony był exup i źle zamontowany zawór iacv. Pod taki zestaw usterek regulowana była przepustnica co zrobiło niezły cyrk. Na obroty wchodził ładnie za to w drugą stronę była loteria. Chyba nie trzeba tłumaczyć co się czuło zbliżając się do zakrętu Nie chce wchodzić w szczegóły, ale kilku mechaników w Łodzi na tym problemie poległo. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.